Skocz do zawartości


Zdjęcie

Cx One


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
22 odpowiedzi w tym temacie

#1 jarkko

jarkko
  • Użytkownik
  • 61 postów

Napisano 22 styczeń 2014 - 11:45

Fotki w konfiguracji szosowej. W teren mam opony maxxis mud wlestler 33mm docelowo plan jest mieć dwa komplety kół w teren standard 36 szprych. A na szose przód mavic aksium i tył shimano wh-rs 30. Jak wybiorę się w teren to dodam fotki z oponkami cx. Jak dla mnie super sprzęt często śmigam nim po puszczy niepołomickiej gdzie sprawdza się w 100%. A i campe pożeniłem z shimano i bardzo sobie to chwalę :-)




[attachment=1410:CAM00047h.

Załączone miniatury

  • PicsPlay_1457717848108.jpg
  • PicsPlay_1457717289575.jpg


#2 SPIKE

SPIKE

    Spike

  • Użytkownik
  • 4694 postów
  • SkądKraków

Napisano 22 styczeń 2014 - 14:48

nooooo po Puszczy to na składach śmigają i po 3 wylewach na trekingach , więc szału nie ma terenowego, wpadnij w Doline Prądnika i dalej w Dolinki , sie przekonasz jak przełaj działa fajnie.

 

jakli rozmiar ramy na jaki wzrost ?

 

I cieszy że coraz wiecej przełajowców sie rodzi ...oby tak dalej .

 

 


Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów  www.velotech.pl   

Serwis rowerowy - Kraków  tel: 666-316-604[email protected]

Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!!  w godz. - 12.oo - 19.oo


#3 jarkko

jarkko
  • Użytkownik
  • 61 postów

Napisano 22 styczeń 2014 - 20:21

rozmiar s wzrost 174 mi pasuje :)



#4 SPIKE

SPIKE

    Spike

  • Użytkownik
  • 4694 postów
  • SkądKraków

Napisano 22 styczeń 2014 - 20:45

S na tyle wzrostu ? a pozycje siedząc  masz komfortową wydłużoną czy taką krótką zwartą ?


Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów  www.velotech.pl   

Serwis rowerowy - Kraków  tel: 666-316-604[email protected]

Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!!  w godz. - 12.oo - 19.oo


#5 jarkko

jarkko
  • Użytkownik
  • 61 postów

Napisano 23 styczeń 2014 - 08:38

krótka zwartą tzn dla mnie optymalną na pewno rozmiar m był by za duży nawet mostek mógł by być krótszy o 2 centymetry ale jest ok taki kompromis pomiędzy zwinnością w terenie a mniejszymi oporami powietrza na szosie



#6 jarkko

jarkko
  • Użytkownik
  • 61 postów

Napisano 23 styczeń 2014 - 08:44

Nawet siodełko mam przesunięte max do przodu co znaczy że mostek mógł by być krótszy. Mi to odpowiada każdy ma własne preferencje



#7 MichalD

MichalD
  • Użytkownik
  • 157 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 23 styczeń 2014 - 09:53

Nawet siodełko mam przesunięte max do przodu co znaczy że mostek mógł by być krótszy. Mi to odpowiada każdy ma własne preferencje

 

 

A mógłbym prosić o zdjęcie rowerzysty na CX One ? Panuje kupić tą ramę pod budowę roweru dla mojej dziewczyny tyle że ona ma 163 cm wzrostu.



#8 SPIKE

SPIKE

    Spike

  • Użytkownik
  • 4694 postów
  • SkądKraków

Napisano 23 styczeń 2014 - 10:01

MichałD, mniejszego rozmiaru i tak nie ma Accenta i może lepiej jak jarko Ci pomierzy przekrok czy  ona stanie nad ramą.

 

Ja sie przymierzałem przy wzroscie 180 cm do M i mam mieszane uczucie czy na pewno będzie to dobre , bo rower na ramie 54 już mam a planuje coś z jedną korbą zrobić


Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów  www.velotech.pl   

Serwis rowerowy - Kraków  tel: 666-316-604[email protected]

Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!!  w godz. - 12.oo - 19.oo


#9 jarkko

jarkko
  • Użytkownik
  • 61 postów

Napisano 23 styczeń 2014 - 10:52

Długość od osi rury sterowej widelca do osi sztycy to 52 cm mostek mam 110mm. Dokładny wymiar                                                          http://velo.pl/czesc...y/accent/cx-one



#10 jarkko

jarkko
  • Użytkownik
  • 61 postów

Napisano 23 styczeń 2014 - 11:07

Jest fotka o którą prosił MichalD

 

#11 jarkko

jarkko
  • Użytkownik
  • 61 postów

Napisano 23 styczeń 2014 - 11:26

Wysokość do górnej rury czyli bb-center jak podaje velo to 75cm mierzona na oponach szosowych na cx będzie ciut wyżej. Przy tym rozmiarze i z moim widelcem rst to wychodzi geometria slopingowa więc ta miara różni się od główki ramy 79cm do środka rury 75cm po sztyce 73cm



#12 jarkko

jarkko
  • Użytkownik
  • 61 postów

Napisano 23 styczeń 2014 - 11:46

Do tej ramy można zamontować przednią przerzutkę od szosy z dolnym ciągiem trzeba tylko zamontować kółko odwracające ciąg linki kupiłem takie na allegro łożyskowane i chodzi to ekstra lepiej niż w szosówce ten ślizg pod suportem bo linka się nie ślizga tylko obraca się kółko na łożysku i syf lecący z koła nie wpływa na pracę linki



#13 elcidx

elcidx
  • Użytkownik
  • 662 postów
  • Skądłódzkie, Rawski-Tomaszowski

Napisano 23 styczeń 2014 - 13:27

Jakim sposobem działa górny ciąg przy klamkomanetkach?


Mój rower własnej roboty Stealth Cx Homemade :)


#14 mikroos

mikroos
  • Użytkownik
  • 8664 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 23 styczeń 2014 - 14:33

Działa dokładnie tak samo, jak dolny, bo klamkomanetka nie ma żadnego wpływu na "kierunek" ciągu.

Ciąg górny lub dolny wynika z prowadzenia linek po ramie, a niektóre przerzutki wymagają odpowiedniego ciągu (linka doprowadzona tylko z dołu albo tylko z góry, są też modele z podwójnym ciągiem, ale to raczej domena MTB).

rowerplus-logo-2.png
 
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?


#15 Petri

Petri
  • Użytkownik
  • 1003 postów
  • Skądinąd

Napisano 23 styczeń 2014 - 15:49

Shimano CX50 ( 105 ) i CX70 ( Ultegra ) sa w wersji z gornym i dolnym ciagiem - o wyboru. Cena tez raczej przyzwoita, zwlaszcza za CX70. 


psy szczekaja, a karawana jedzie dalej. 

 

porzadek jest domena prostych umyslow, tylko geniusz ogarnie chaos. 


#16 elcidx

elcidx
  • Użytkownik
  • 662 postów
  • Skądłódzkie, Rawski-Tomaszowski

Napisano 05 czerwiec 2014 - 16:57

Odkopię trochę temat, a które z tańszych przerzutek z górnym ciągiem działały by z klamkami i korbą kompaktową?


Mój rower własnej roboty Stealth Cx Homemade :)


#17 mikroos

mikroos
  • Użytkownik
  • 8664 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 05 czerwiec 2014 - 17:08

Dedykowana tania nie będzie, ale możesz popróbować z przerzutkami do korb trekkingowych z tarczą 48T. Przykładowo Alivio FC-M430/M431 albo Altus FD-M311/M310 powinna się spisywać przyzwoicie.

rowerplus-logo-2.png
 
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?


#18 jarkko

jarkko
  • Użytkownik
  • 61 postów

Napisano 08 czerwiec 2014 - 20:14

Nie wiem jak będzie działać przeżutka na 3 tarcze (ALIVO) Z korbą kompaktową na dwie tarcze i klamkomanetkami na 2 tarcze nigdy tego nie próbowałem ale wydaje mi się że nie będzie. A poza tym kompakt ma blat 50T a przeżutka alivo zakres 48T ewentualnie mogło by to działać z korbą przełajową z 46T. Chyba że masz klamkomanetki na 3 rzędy i korbę na 3 rzędy to by mogło działać z przeżutką alivo ale korba musiała by być z blatem max 48 T . Ja wolałem odwrócić ciąg na dolny i karzda szosowa przeżutka wtedy dzała a wybór jest ich spory.



#19 elcidx

elcidx
  • Użytkownik
  • 662 postów
  • Skądłódzkie, Rawski-Tomaszowski

Napisano 12 czerwiec 2014 - 10:30

No właśnie też pomyślałem o odwróceniu ciągu, tylko gdzie kupić bloczek aby to zrobić? Bo nigdzie nie mogę znaleźć :|


Mój rower własnej roboty Stealth Cx Homemade :)


#20 bans

bans
  • Użytkownik
  • 464 postów
  • SkądPszczyna

Napisano 12 czerwiec 2014 - 14:33

Ja kupiłem kiedyś w Bielsku - Białej, na ul. Cieszyńskiej. Przedtem szukałem w necie, nic.

Wszedłem do sklepu, mówię: "Kurde, mam przerzutkę z dolnym ciągiem, a linka idzie z góry, nie mam pojęcia co z  tym począć", na co sprzedawca w 2s wyciągnął z jakiegoś pudełka bloczek. Koszt - 5zł...

 

Innymi słowy - czasem nie warto szukać w necie, a zapytać po prostu fachowca w realu.