Skocz do zawartości


Zdjęcie

Rose Versand - Rowery Rose, Sklep, Zasady Sprzedaży, Gwarancja

sklep ROSE rowery ROSE gwarancja sprzedaż wysyłkowa

47 odpowiedzi w tym temacie

#41 Rosebikes.pl

Rosebikes.pl
  • Użytkownik
  • 405 postów
  • SkądWrocław

Napisano 23 listopad 2014 - 20:38

Oto artykuł o naszej firmie, który ukazał się przed rokiem w Magazynie Rowerowym:

 

 

333lnki.jpg

2lj738w.jpg

3306vro.jpg

x0vccm.jpg



#42 tobo

tobo
  • Użytkownik
  • 1589 postów
  • SkądWałbrzych

Napisano 23 listopad 2014 - 21:35

Katalog papierowy o ile pamiętam odchodzi w mroki przeszłości?...



#43 Rosebikes.pl

Rosebikes.pl
  • Użytkownik
  • 405 postów
  • SkądWrocław

Napisano 23 listopad 2014 - 22:18

Jeszcze jest i pojawi się też w przyszłym sezonie choć niestety będzie odchudzany. Na razie można zamawiać rowerowy na 2015, a ten z częściami i ubiorami zapewne ukaże się wiosną.



#44 Rosebikes.pl

Rosebikes.pl
  • Użytkownik
  • 405 postów
  • SkądWrocław

Napisano 03 grudzień 2014 - 22:13

Nasza firma produkuje także szeroką gamę ubrań i akcesoriów pod marką ROSE i Xtreme.

Recenzje odzieży ROSE można znaleźć już na kilku stronach, dziś pokazał się najnowszy: w serwisie Polska Na Rowery:

http://polskanarower...firmy_ROSE.html

 

 



#45 Marcinez

Marcinez
  • Użytkownik
  • 1 postów

Napisano 01 marzec 2015 - 20:44

Witam

Chciałem zapytać jaki byłby przypuszczalny termin dostawy roweru w takiej konfiguracji http://www.rosebikes...JFq-1J0ij-1J0ik

biorąc pod uwagę, że zamówiłbym go w najbliższym tygodniu?

Pozdrawiam



#46 Rosebikes.pl

Rosebikes.pl
  • Użytkownik
  • 405 postów
  • SkądWrocław

Napisano 01 marzec 2015 - 20:54

System pokazuje dostępność w ciągu 6 tygodni, choć są to ramy wyprzedażowe, a więc dostępne.

Być może powodem jest długa kolejka zamówień.

Dla wszystkich zamawiających - mając na względzie wzmożony popyt przed zbliżającym się sezonem oraz sezon "grypowy" w centrali (niestety) - mam następującą radę: zamówić rower jak najszybciej i na rachunku otrzymanym z centrali będzie widniała data montażu. Wtedy - jeśli termin będzie zbyt odległy - sprawdzimy czy chodzi o dostępność jakiejś części czy też powodem odległego terminu są obecne moce przerobowe w centrali. Z zamówienia zawsze można zrezygnować, a zamawiając nie trzeba od razu płacić - przyjmujemy, że pieniądze powinny znaleźć się na koncie ROSE najpóźniej na dwa tygodnie przed datą montażu roweru. 

Reasumując data montażu zawsze znajduje się na potwierdzeniu zamówienia i rzadko kiedy montujemy później chyba, że zabraknie części np kół. W takim przypadku zawsze informujemy, że trzeba będzie dłużej poczekać.



#47 Grzesiek Fiedor

Grzesiek Fiedor
  • Użytkownik
  • 86 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 04 luty 2016 - 19:50

Mam pytanie dotyczące wymiany punktów ROSE. Rozumiem, że przedmiot musi być opłacony całkowicie punktami. Ale czy w zamówieniu można opłacić punktami kilka przedmiotów lub zrealizować zamówienie opłacone tylko punktami?

Pozdrawiam



#48 Rosebikes.pl

Rosebikes.pl
  • Użytkownik
  • 405 postów
  • SkądWrocław

Napisano 05 luty 2016 - 12:15

Zależy ile jest punktów. Jeśli jest ich dużo i kupuje się drobnicę np dętki to oczywiście można zapłacić punktami, ale dochodzą koszty przesyłki, które trzeba opłacić osobno.





Dodaj odpowiedź



  

Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: sklep ROSE, rowery ROSE, gwarancja, sprzedaż wysyłkowa