Skocz do zawartości

dawniej forumszosowe.org

Zdjęcie

Co To Za Szosa Po Raz Enty :)- New Look


12 odpowiedzi w tym temacie

#1 bigban

bigban
  • Użytkownik
  • 9 postów

Napisano 13 czerwiec 2014 - 22:33

Witam wszystkich serdecznie. Zanabyłem drogą kupna taki oto model szosy. Co to za model? Na naklejkach napisane Romet Bianchi. Czy moglby ktos coś wiecej powiedziec o tym egzemplarzu?

Załączone pliki



#2 Ultek

Ultek
  • Użytkownik
  • 915 postów

Napisano 14 czerwiec 2014 - 07:58

Romet, to Romet, a Bianchi, domniemywam, to agrotuning. Założenie owijek celeste nie zrobi z niego włocha.



#3 bigban

bigban
  • Użytkownik
  • 9 postów

Napisano 14 czerwiec 2014 - 10:45

Czyli kogoś poniosła fantazja ułańska z tymi nalepkami :D Mozna okreslic ktory to model rometa i rok?

#4 bartolini

bartolini
  • Użytkownik
  • 25 postów
  • SkądRopczyce

Napisano 14 czerwiec 2014 - 16:03

Mufy i zagniecione końcówki seatstay'a wskazują na huragana



#5 wiktor24

wiktor24
  • Użytkownik
  • 1198 postów
  • SkądDolnośląskie

Napisano 14 czerwiec 2014 - 19:42

nic specjalnego, ja bym dużo kasy nie ładował



#6 Zweitakter

Zweitakter
  • Użytkownik
  • 144 postów
  • Skądwarszawa

Napisano 16 czerwiec 2014 - 07:54

jak nr ramy jest na lewym tylnym haku to starszy hurek lub jagi, jeśli znajdziesz nr ramy na główce albo pod puszką to dwie pierwsze cyfry są rocznikiem
ustalenie czy to hurek czy jagi jest kłopotliwe z powodu strategii marketingowej rometu oba rowery powstawały na takiej samej ramie, istotne roznice były w modelu special
 



#7 bigban

bigban
  • Użytkownik
  • 9 postów

Napisano 16 czerwiec 2014 - 21:46

Jest na tylnym lewym haku.

#8 bigban

bigban
  • Użytkownik
  • 9 postów

Napisano 03 lipiec 2014 - 16:51

Mam jeszcze pare pytan. Czy kierownica ze zdjecia jest jakąś skladaną, modzoną czy moze tak wygladaly oryginaly. Zastanawia mnie czarny odcinek z nazwą ketler. Jeszcze kwestia kawalka pod kierownica bo tez siedzial przy mocowaniu kierownicy a u kogos juz widzialem takie cuś. Czy tak bylo w oryginale? Ma ktos fotki fajki i oryginalnego barana?
Druga sprawa to lozyskowanie korby. Czy te wkrecane sruby w ramie zamykajace łozyska korby musza byc do konca wkrecone az zniknie gwint? 

 

http://www.fotosik.p...752315233b.html

 

http://www.fotosik.p...cfd09cb160.html



#9 Zweitakter

Zweitakter
  • Użytkownik
  • 144 postów
  • Skądwarszawa

Napisano 07 lipiec 2014 - 22:43

rece i gacie opadaja miski wkrecasz tak by nie było luzu .....
czasami w suporcie poza osią i miskami wytepują jeszcze kulki :/
kontra od lewej miski jest czy zaginała?
zanieś to moze do jakiego warsztatu co ma ochote pobawic sie zabytkiem
a orginalnych kierownic od hura/jaga dostatek w dziale retro... wystarczy poczytać wielokilometrowy temat jaguar


  • Mr_Woytek lubi to

#10 bigban

bigban
  • Użytkownik
  • 9 postów

Napisano 08 wrzesień 2014 - 15:14

Witam po czasie. Postanowiłem jednak troche poświecić czasu tej szosie. Co myślicie? Jeszcze w trakcie składania i czekania na brooks' a b17 czarnego, i zestaw naklejek rometowskich.

Załączone pliki

  • Załączony plik  kola.jpg   249,09 KB   13 Ilość pobrań


#11 Dziwisław

Dziwisław
  • Użytkownik
  • 6 postów

Napisano 13 wrzesień 2014 - 12:30

Hoho

Kawał dobrej roboty, daj zdjęcia jak siodło przyjdzie.

Z ciekawości: Ile Cię wyniosło chromowanie widelca?



#12 bigban

bigban
  • Użytkownik
  • 9 postów

Napisano 16 październik 2014 - 19:59

Załączony plik  jaguar.jpg   321,07 KB   5 Ilość pobrań
Chromowanie części za freeko bo znajomy ma firme która sie tym zajmuje :)

#13 Senninho

Senninho
  • Użytkownik
  • 251 postów
  • SkądSzczecinek

Napisano 16 październik 2014 - 21:56

O stary! Mi się podoba. I chyba już wiem co zrobić ze moim Pyziem Aspinem! Szpanerski mieszczuch wyszedł z tego złomka! 





Dodaj odpowiedź