Skocz do zawartości


Zdjęcie

Jaki Widelec?


3 odpowiedzi w tym temacie

#1 smaaally

smaaally
  • Użytkownik
  • 3 postów

Napisano 01 lipiec 2014 - 11:53

Witam,

Posiadam taki rower:

http://www.rowerymer...wer-merida.html

Kupiłem nowy, zawsze mi w nim coś nie grało. Po około pół roku użytkowania okazało się że widelec jest źle zespawany i krzywy. Nie będę się w to wgłębiał, poprostu potrzebuję go wymienić. Nie mam szans kupienia takiego samego widelca, nie znam się na widelcach w ogóle. Jeżeli moglibyscie udzielić mi jakichkolwiek porad z tym związanych to byłbym wdzięczny :)

Pozdrawiam.

Michał.

 

PS. Widelec tak do 300 zł wchodzi w grę, nie wiem też czym sie róznią te proste o tych zagiętych widelców itd także oświećcie mnie jeżeli możecie w tym temacie :)



#2 wiktor24

wiktor24
  • Użytkownik
  • 1727 postów
  • SkądDolnośląskie

Napisano 01 lipiec 2014 - 12:33

spróbuj reklamować na gwarancji...

pisz  do serwisu meridy, może nawet zagranicznego, daj foty i powinni uznać, jak nie to postrasz że rozpowiesz o tym przypadku w mediach rowerowych, że niebezpieczne itp.



#3 smaaally

smaaally
  • Użytkownik
  • 3 postów

Napisano 11 lipiec 2014 - 13:23

Witam ponownie,