Skocz do zawartości


Zdjęcie

Jaki Wybrać Rower

rower

16 odpowiedzi w tym temacie

#1 jarek1

jarek1
  • Użytkownik
  • 2 postów

Napisano 14 lipiec 2014 - 21:23

Witam,

 

 Jestem całkowicie zielony w tym temacie. Proszę o pomoc w wyborze pierwszero roweru szosowego. Mam 182cm wzrostu i 83 kg wagi oraz ograniczony budżet. Na allego znalazłem następujące oferty:

 

http://allegro.pl/ro...4423047287.html

i

http://allegro.pl/ro...4392572966.html



#2 Stasko

Stasko
  • Użytkownik
  • 497 postów

Napisano 14 lipiec 2014 - 21:32

Żaden z tych .  W bardzo propagowanym Decathlonie kupisz nowy za 1500 z gwarancja



#3 Monowiec

Monowiec
  • Użytkownik
  • 835 postów
  • SkądKraków

Napisano 14 lipiec 2014 - 22:53

1900zł i na czerwono zaznaczone, że Shimano 105, a reszta Tiagra. Tak samo polecam Decathlon.



#4 wunderfaust

wunderfaust
  • Użytkownik
  • 455 postów
  • Skądz neta

Napisano 15 lipiec 2014 - 14:50

ten bulls to wygląda na rower który większosć życia spędził po prostu na trenażerze. Ma to swoje zalety i wady. Jak kto woli, ale rower nie jest zajechany. Tak czy siak obecnie te tribany dla amatorskiej jazdy są wystarczające - i nowe choc ja bym wszedł szczebelek wyżej i kupił tego tribana co kosztuje ok 1900zł.

natomiast drugi rower to rower podobno nowy. Piszę podobno bo w Miliczu nieden cud tego typu widziałem. W ogóle jak widzę Milicz -rowery to zapala mi się czerwone swiatło bo kiedyś kupiłem od jakiegoś łazęgi i przysłał z pogniecioną ramą, ale rzecz jasna to może być tylko przypadek.