Skocz do zawartości


Zdjęcie

Conti Gp 4000S Vs Conti 4000Sii


12 odpowiedzi w tym temacie

#1 Lobster

Lobster
  • Użytkownik
  • 351 postów
  • SkądTcity

Napisano 27 lipiec 2014 - 18:39

Może ktoś wie jaka jest różnica między oznakowanymi w powyższy sposób oponami ?

MG.



#2 mikroos

mikroos
  • Użytkownik
  • 8634 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 27 lipiec 2014 - 18:46

Strukturalnie różnicy nie ma żadnej - ta sama mieszanka, ten sam oplot, konstrukcyjnie jest to ta sama opona.

Różnią się jedynie kolorystyką - nowe modele mają nieco więcej kolorów, mają opcję "reflex" (z paskiem odblaskowym) i mają paski kolorowe na ściance bocznej, a nie na bieżniku. Aha, no i jest kilka nowych rozmiarów, w tym 28-622, którego wcześniej w GP4000s nie było.

rowerplus-logo-2.png
 
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?


#3 Lobster

Lobster
  • Użytkownik
  • 351 postów
  • SkądTcity

Napisano 27 lipiec 2014 - 18:52

Dzięki. A czym różni się rozmiar 28-622 od 28-700? Przyznam że nigdy w te rozmiarowe niuanse nie wnikałem i jestem niedokształcony w tym temacie.



#4 Lobster

Lobster
  • Użytkownik
  • 351 postów
  • SkądTcity

Napisano 27 lipiec 2014 - 19:29

Juz coś wiem, chyba: rozmiar 700-23C = ETRTO 622-23 czyli calowe wersus norma europejska ISO( french), tylko po co takie zamieszanie?



#5 mikroos

mikroos
  • Użytkownik
  • 8634 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 27 lipiec 2014 - 19:30

Zgadza się, to ten sam rozmiar.

Zamieszanie bierze się z tego, że w dawnych czasach w każdym kraju obowiązywał inny system numeracji. Najbardziej logiczny i jednoznaczny jest ETRTO i dlatego warto korzystać właśnie z niego.

rowerplus-logo-2.png
 
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?


#6 Lobster

Lobster
  • Użytkownik
  • 351 postów
  • SkądTcity

Napisano 27 lipiec 2014 - 19:52

Właśnie kupiłem dwie opony po 125pln-ów za sztukę! Conti 4000s oczywiście, rezygnuję z Vittori CX Open Corsa, zbyt łatwo je zniszczyć, przebić, choc musze przyznac że jeżdzi się na nich wspaniale.



#7 astronom

astronom
  • Użytkownik
  • 1367 postów
  • SkądBurzyn

Napisano 27 lipiec 2014 - 22:55

Conti GP 4000s są git, miałem/mam. Przód wytrzymał ponad 15000 km - mógłby dłużej ale sparciał od starości więc dla bezpieczeństwa zdjąłem. Od czerwca na tylnym kole mam Conti SuperSport (rozmiar 25) ale bieżnik wyciera się coraz szybciej i zaczyna wkurzać mnie coraz większy opór jaki stawia szeroka powierzchnia styku.

www.youtube.com/user/AstronomzBurzyna

 

"Myślę też, że podatek paliwowy powinien być też od rowerów pobierany. Bo jak jedziesz rowerem, to nie jedziesz autem. A jakbyś jechał autem, to byś go zapłacił, czyli oszukujesz państwo nie jadąc autem. Czyli ergo powinieneś płacić na rowerze ekwiwalent mediany spalanego paliwa na 100km po cenach PKN Orlen..."


#8 Ada93m

Ada93m
  • Użytkownik
  • 11 postów
  • SkądMiechów / Oświecim

Napisano 19 listopad 2014 - 10:02

A jak na mokrym spisuje się ta opona?   Jako tako trzyma się na zakrętach ?

 



#9 severall

severall
  • Użytkownik
  • 690 postów
  • SkądRzeszów

Napisano 19 listopad 2014 - 12:02

Uważane są za jedne z lepszych na mokre warunki. 



#10 Gosc_gienek_*

Gosc_gienek_*
  • Gość

Napisano 07 marzec 2015 - 21:45

Conti 4000s jak i nastepna generacja-S II,to wedlug mnie

najbardziej wszechstronna wspolczesna opona szosowa.

To typowy niemiecki VW;-),mocna,trwala,czepna,calkiem niezle nosi.

Pozwala na spory margines bledu-szczegolnie na szybkich wilgotnych asfaltach w gorach.

Micheliny Pro Race czy Ultremki nosza  nieco lepiej-takie jest zdanie wielu zawodnikow

ale ogolne to opona ze wszech miar warta polecenia.

Tak samo zreszta jak jej odmiana- jako szytka-grand prix4000

bardzo ceniona zarowno w peletonie jak i triathlonie.



#11 1415chris

1415chris
  • Użytkownik
  • 4485 postów
  • SkądSurrey

Napisano 07 marzec 2015 - 22:10

Latwo lapie ciecia na sciankach, puszcza oplot, z biegiem czasu parcieje guma, toczy sie w miare ok, bez rewelacji, typowy VW :)

#12 Gosc_gienek_*

Gosc_gienek_*
  • Gość

Napisano 07 marzec 2015 - 22:27

Szosa to nie przelaje,a VW to nie Landrover

kazda czepna mieszanka bedzie parciec jesli jej w czas nie zetrzesz w proch na asfalcie 8-)



#13 big75

big75
  • Użytkownik
  • 1560 postów
  • Skądpolska

Napisano 24 kwiecień 2015 - 13:50

Mam pytanie- te opony Continental 4000s albo 4000 SII  to widzę są jakieś kolory żeby napis był cały biały ( nie ramka biała a środek czarny) . ale  co to za model/nazwa koloru  ( coś jak tu http://www.bicyclero...s-ii-2014-1.jpg)

 

Najlepiej jeszcze żeby tego żółtego nie było - ale to chyba firmowe ,,Conti..'' więc raczej się nie uda. 

 

 

 





Dodaj odpowiedź