Może ktoś wie jaka jest różnica między oznakowanymi w powyższy sposób oponami ?
MG.
Napisano 27 lipiec 2014 - 18:46
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
Napisano 27 lipiec 2014 - 19:30
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
Napisano 27 lipiec 2014 - 22:55
www.youtube.com/user/AstronomzBurzyna
"Myślę też, że podatek paliwowy powinien być też od rowerów pobierany. Bo jak jedziesz rowerem, to nie jedziesz autem. A jakbyś jechał autem, to byś go zapłacił, czyli oszukujesz państwo nie jadąc autem. Czyli ergo powinieneś płacić na rowerze ekwiwalent mediany spalanego paliwa na 100km po cenach PKN Orlen..."
Napisano 07 marzec 2015 - 21:45
Conti 4000s jak i nastepna generacja-S II,to wedlug mnie
najbardziej wszechstronna wspolczesna opona szosowa.
To typowy niemiecki VW;-),mocna,trwala,czepna,calkiem niezle nosi.
Pozwala na spory margines bledu-szczegolnie na szybkich wilgotnych asfaltach w gorach.
Micheliny Pro Race czy Ultremki nosza nieco lepiej-takie jest zdanie wielu zawodnikow
ale ogolne to opona ze wszech miar warta polecenia.
Tak samo zreszta jak jej odmiana- jako szytka-grand prix4000
bardzo ceniona zarowno w peletonie jak i triathlonie.
Napisano 07 marzec 2015 - 22:10
Napisano 24 kwiecień 2015 - 13:50
Mam pytanie- te opony Continental 4000s albo 4000 SII to widzę są jakieś kolory żeby napis był cały biały ( nie ramka biała a środek czarny) . ale co to za model/nazwa koloru ( coś jak tu http://www.bicyclero...s-ii-2014-1.jpg)
Najlepiej jeszcze żeby tego żółtego nie było - ale to chyba firmowe ,,Conti..'' więc raczej się nie uda.