Witam. Znalazłem całkiem ciekawe ogłoszenie sprzedaży roweru, właściciel pisze że prawdopodobnie jaguar zzr. Być może to jest jaguar. W związku z czym miałbym pytanie o ile ktoś się orientuje, po czym poznać, że rama od roweru jest oryginałem jaguara zzr? Trochę boje się wstawić zdjęcie tego roweru, żeby ktoś nie znalazł go i nie sprzątnął mi go sprzed nosa. Jeśli okazałby się rzeczywiście oryginałem, to po wypłacie o ile zdążę mam zamiar kupić go, a potem byle jaką, cięższą kolarkę miejską niemiecką sprzedać. Po sprzedaży obecnej, będę miał na tylną przerzutkę do niego.
W ogłoszeniu pisze, że to jest chyba ZZR Jaguar, koła 27x1,1/4 cala, wszystko oryginalne, oprócz tylnej przerzutki i lakieru, z ok. 2 połowy lat 60, XX wieku.
Jak go sprawdzić? Czu to rzeczywiście oryginał?
Wytłoczenia są takie jak w oryginale(szukałem po grafice w google).
Na Wikipedii np. na temat Jaguara Specjal piszą, że osprzęt był firm Campagnolo, Cinelli, Clément Cycles, rama na rurach Reynolds, hamulce Mafac, siodło Brooks Profesional, wolnobieg 5-cio rzędowy Regina.
Jaguar Super jest podobno lżejszy od Specjala, ale osprzęt taki sam, jak w Specjal.
Pytanie jaki osprzęt miał też Jaguar Standard, który był przed Specjalem?
I ile waży każdy z takich modeli.
Żebym był pewny, że to rzeczywiście oryginał.
Proszę o odpowiedź kogoś kto zna się na tych rowerach.
A może ktoś zna jakąś stronę ze specyfikacją tych modeli?