Korba - bicie boczne
#22
Napisano 27 sierpień 2009 - 21:20
Powodem odchylania sie tarcz korby przy naciskaniu pedału (szczególnie prawego) nie jest NIGDY sposób łączenia korby z osią. Przy prawidłowo zmontowanym połączeniu korba-oś, nawet przy największym "depnięciu" elementy te przylegają do siebie na całej powierzchni połączenia i nie ma mowy o żadnych wzajemnych ruchach. Gdyby było inaczej, połączenie uległoby bardzo szybkiemu uszkodzeniu. To oś sie wygina i rama.Nikt nie pisze o wyginających się ośkach tylko o mało sztywnym połączeniu korba-oś.
#24
Napisano 28 sierpień 2009 - 06:19
Powodem odchylania sie tarcz korby przy naciskaniu pedału (szczególnie prawego) nie jest NIGDY sposób łączenia korby z osią. Przy prawidłowo zmontowanym połączeniu korba-oś, nawet przy największym "depnięciu" elementy te przylegają do siebie na całej powierzchni połączenia i nie ma mowy o żadnych wzajemnych ruchach. Gdyby było inaczej, połączenie uległoby bardzo szybkiemu uszkodzeniu. To oś sie wygina i rama.Nikt nie pisze o wyginających się ośkach tylko o mało sztywnym połączeniu korba-oś.
To może inaczej napisze. Poddaje się i środek i korba, nie w punkcie łączenia, a niemal wszędzie. Może teraz nikt się nie przyczepi totalnej drobnostki.
Z tą ramą to nie jest tak do końca jak rama się gnie to jednocześnie idzie korba i przerzutka więc gdyby to była tylko rama to korba by nie pływała.
#25 Gosc_Anonymous_*
Napisano 28 sierpień 2009 - 07:16
#26
Napisano 28 sierpień 2009 - 14:45
Wygina sie odcinek rury od suportu do obejmy przerzutki. Tam z resztą jest największy moment gnący. Lubię się czepiać drobnostek:)Z tą ramą to nie jest tak do końca jak rama się gnie to jednocześnie idzie korba i przerzutka więc gdyby to była tylko rama to korba by nie pływała.
#30
Napisano 29 sierpień 2009 - 06:36
Tak samo jak "smarowanie" bębenka bez jego rozbierania itd.
#31
Napisano 29 sierpień 2009 - 08:25
No to co do cholery tylko moja rama się w tym miejscu wygina? Czy dla innych to normalne i nie zgłaszają tego problemu?
Wszystkim się wygina, zaleznosci od klasy korb, jednemu mniej drugiemu wiecej.Zamiast krzycześ podjedź do serwisu i zasiegnij porady, czy moze przerzutka nie jest za blisko blatów, czy po prostu zmienić korbe na twardszą i tyle.
Kijem Wisły nie zawrócisz , nie ciskaj siebo to nie ma sensu.
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, [email protected]
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
#33
Napisano 29 sierpień 2009 - 15:13
Sprawdzałem w swoim rowerku z ciekawosci na sucho to jest minimalne , a korbe mam na kwadrat.
Może jakies zdjecie wklej najlepiej coby pokazać jakie to szpeja tam są ??????
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, [email protected]
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo