W pancerzach jagwire'a to chyba normalka. Sporo takich przypadków widziałem.
Takie zachowanie pancerzy jest raczej normalne, ale w jagach to "lekka" przesada.
problem z regulacją - przerzutka SH105
Started By
Gosc_Stas_*
, 06 wrz 2009 18:37
25 odpowiedzi w tym temacie
#22 Gosc_Stas_*
Napisano 14 wrzesień 2009 - 09:28
W pancerzach jagwire'a to chyba normalka. ... .
I to chcialem uslyszec/przeczytac. To kuriozalne aby nowe pancerze "wywaliły" druty do środka klamek po nie wiem zakladam 100 km uzytkowania. Nigdy nie spotkalem sie z takim przypadkiem.
Malik - zadam pytanie - co powinien zrobic dobry serwis w takim przypadku ? ... czyz nie powinien wymienic pancerzy na wolne od wad.
Amerykanskie nie znaczy doskonale ... to czasem tylko same klopoty.
"Cudze chwalicie, swego nie znacie" - powiedziałby Japończyk.
Stas
#25
Napisano 07 styczeń 2010 - 17:53
Ja mam inny problem, otóż, od kilku ostatnich dni zauwyżyłem, że przerzutka wydaje dziwny dźwięk, w dodatku czasem odmawiała posłuszeństwa, postanowiłem ją wyregulować. Na poczatku było fatalnie, wszystko się posypało, kręciłem tymi śrubkami jak wariat, wszystko szło źle, na dodatek przy odkręceniu śruby mocującej linkę, śrubka baryłkowa się rozwaliła (tzn. części powypadały). po złożeniu sruby baryłkowej i ponownym zamocowaniu linki, jakimś cudem wyregulowałem przerzutkę wszystko chodzi w porządku, no nie jest tak rewelacyjnie, ale mogło by być ok, gdy nie jeden mankament, otóż przerzutka przy zmieny biegu na wyższy (7-8, 8-9), dosyć głośno skrzypi! Wicie może, co jest usterką i jak to mogę naprawić? Dzięki za pomoc.
#26
Napisano 07 styczeń 2010 - 20:58
Mogą piszczeć trzy rzeczy podczas zmiany, przerzutka zmienia wychyleni na osi głównej (śruba mocująca przerzutkę do ramy), oś wózka tam też może piszczeć i może piszczeć na samym pantografie przerzutki.
Te dwie śrubki są od zakresów przerzutki, jedna "L" blokuje przerzutkę żeby nie wrzucała łańcucha w szprychy, druga "H" żeby łańcuch nie spadł między ostatnią koronkę a hak ramy.
Jeśli śruba baryłkowa się posypała to oznacza że była wykręcona do maksimum, czyli tak być nie powinno.
Te dwie śrubki są od zakresów przerzutki, jedna "L" blokuje przerzutkę żeby nie wrzucała łańcucha w szprychy, druga "H" żeby łańcuch nie spadł między ostatnią koronkę a hak ramy.
Jeśli śruba baryłkowa się posypała to oznacza że była wykręcona do maksimum, czyli tak być nie powinno.