Miała być szosa jest przełaj, nie wiem tylko czy to zgodne z ewolucją :-P
Napisano 17 grudzień 2014 - 18:21
Miała być szosa jest przełaj, nie wiem tylko czy to zgodne z ewolucją :-P
Napisano 17 grudzień 2014 - 18:23
Jak lubisz jazdę w terenie to nie będziesz żałować kupna przełajówki !
Napisano 17 grudzień 2014 - 18:31
przez kilka miesięcy szukałem sobie szosy ale poczytałem trochę postów na forum o uniwersalności przełajówki i szosa poszła w nie pamięć. A jeszcze 2-3 tygodnie temu chciałem zamawiać Canyona Endurance :-/ Ale po dzisiejszych 38 km cieszę się że zmieniłem zdanie :-D
Napisano 17 grudzień 2014 - 18:37
Ja dzisiaj znalazłem w końcu jakieś szutrowe trasy w mojej okolicy i pośmigałem, ba tras jest coraz więcej a jeszcze niedawno myślałem o sprzedaniu przełajówki. Na pewno spodoba się Tobie jazda, spokój, nie trzeba martwić się autami, fajne widoki, przyroda i świetna jazda w terenie, tylko dobrze dobieraj ciśnienie i uważaj na dziury.
Kilometrów życzę, przełaj to jak ktoś napisał świetna zabawa i może "powrót" do dzieciństwa (stare stalowe, rometowskie górale )
Napisano 17 grudzień 2014 - 18:42
Dzięki :-D
Napisano 17 grudzień 2014 - 18:55
kup sobie tez komplet oponek na szose moga byc nawet 28-30mm, dynamic sport itp
tylko pytanie jaki masz limit cisnienia obreczy?
Napisano 17 grudzień 2014 - 19:15
O oponach szosowych już myślałem :-D Zastanawiam sie nad conti 4 sezony 28 mm. Co do obręczy to nie wiem jaki limit mają ale sie dowiem :?: - mam nadzieję. Obręcze to Concept 16 mm, zobaczę co sie znajdzie bo na sklep raczej nie mam co liczyć.
Napisano 17 grudzień 2014 - 20:20
No, to już druga taka Foka na forum. Przełaj to IMO najuniwersalniejszy typ roweru i gdybym miał mieć jeden, byłby to własnie CX.
Mostek na + mnie estetycznie razi, ale jeśli Ci tak wygodnie, to najważniejsze.
Napisano 17 grudzień 2014 - 20:37
Mostek na + mnie estetycznie razi,
Dzisiaj kurier go przywiózł, więc nie miałem czasu żeby odpowiednio ustawić pod siebie. Zrobiłem 40 km dla sprawdzenia jego sprawności. I egzamin zdał :-D . Przyjdzie czas ustawiania mostka itp. Na razie źle mi się nie jeździło a co do mostków to swoich dwóch rowerach mam na -. Pewnie i jemu przełożę ale musze od nowa przyzwyczaić się do baranka, bo dawno nie jeździłem na takiej kierze. ;-)
Napisano 18 grudzień 2014 - 11:21
Napisano 18 grudzień 2014 - 17:03
Gratuluje wyboru, ciesze sie ze moglem pomoc.
Dzięki :-D
Sprawdz 2 rzeczy: zrzuc z tylu na najmniejsza zebatke i zobacz czy lancuch ociera o rame,
Nie, ale dużo nie brakuje :-o
sprawdz w hamulcach czy mozesz je zablokowac pokretlem.
Nie wiem co trzeba zrobić :?:
Napisano 18 grudzień 2014 - 17:08
Napisano 18 grudzień 2014 - 17:22
Docisnij barylke i sprawdz czy sie wkreca. Jesli tak, to masz dobrze ustawiona linke.
W przednim jest dobrze w tylnym nie chce się wkręcić. Mam naciągnąć linkę :?: Mam jeszcze pytanie zakładałeś do tych kół opony szosowe, nie wiem do jakiego ciśnienia można te obręcze obciążać :?:
Napisano 18 grudzień 2014 - 18:23
Napisano 18 grudzień 2014 - 18:40
Poluzuj linke, dokrec barylke, naciagnij linke ile sie da i ja zablokuj, odkrec barylke.
Zrobione :-D
Zakladalem, nie ma obawy, to zwykle obrecze szosowe.
Dzięki, nie byłem pewny :-/ Ale ogólnie zajefajny rower, jestem zadowolony :-D :-D :-D