Tyle że w składakach najważniejszym czynnikiem jest KTO JE SKŁADAŁ, koło zbudowane z najlepszych części ale przez partacza może okazać się gorsze od najtańszej "firmówki".
#23
Napisano 09 luty 2015 - 23:00
Tylko właśnie dobrze by było dodawać w recenzji u kogo były te koła składane, bo inaczej to bez sensu.
#25
Napisano 10 luty 2015 - 09:52
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
#26
Napisano 10 luty 2015 - 10:37
Wiadomo, a koła gotowe = szlachetni producenci piszący szczerą prawdę o swoich produktach. Hue hue hue
pewnie nie tacy szlachetni, jednak na nie wierzę, że na stronach sklepów recenzje i opisy użytkowania kół gotowych są pisane przez samych producentów. Wiele sklepów ogranicza taką możliwość do osób, które rzeczywiście kupiły towar - stąd mniejsze prawdopodobieństwo nieuczciwości producentów.
#27
Napisano 10 luty 2015 - 10:48
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
#28 Gosc_marvelo_*
Napisano 10 luty 2015 - 16:09
Mam wątpliwość czy tanie koła składane indywidualnie są lepsze od markowych producentów . (w porównywalnej cenie )
Nad kołami fabrycznymi pracują specjaliści , są poddawane testom i wyliczeniom . W przeciwieństwie do samoróbek !
Moim zdaniem ci specjaliści zajmują się głównie designem i maksymalizacją zysku, a nie kwestiami inżynierskimi.
To ma ładnie wyglądać, dobrze się sprzedawać i nie rozlatywać się w okresie gwarancyjnym.
Najbardziej bezproblemowe, choć zarazem najmniej atrakcyjne, a nawet nudne, będą koła składane na 32/36 szprychach i markowych częściach. Do tego nie trzeba nawet super fachowca, wystarczy nie popełnić jakichś rażących błędów przy ich składaniu. Zwłaszcza lżejsze osoby mogą sobie wybierać komponenty do woli, bez obaw o wytrzymałość takiej konstrukcji.
Koła na 20/24 szprychach to już nieco wyższe ryzyko i tutaj zdałbym się już na doświadczenie długoletnich składaczy, z tensometrami i wyczuciem w łapie.
#29
Napisano 10 luty 2015 - 19:41
Moim zdaniem ci specjaliści zajmują się głównie designem i maksymalizacją zysku, a nie kwestiami inżynierskimi.
To ma ładnie wyglądać, dobrze się sprzedawać i nie rozlatywać się w okresie gwarancyjnym
nie zgodzę się jak się nie zajmują kwestiami inżynierskimi posiadam fulcrum 3 16 szprych z przodu 21 z tyłu teraz zamów sobie takie koła u kogoś kto składa i podaj wagę 80-90 kg. przekonasz się kto ma lepszych inżynierów
#30
Napisano 10 luty 2015 - 19:54
No chyba żartujesz, koła składa się z części dostępnych w sprzedaży, do takiej ilości szprych obręcze są specjalnie projektowane, nie znam fachowca który ma zaplecze do projektowania i produkcji obręczy także takich rzeczy nie powinno się porównywać. Poza tym R3 wcale nie są takie bezproblemowe, osobiście miałem kilka przypadków pękniętych szprych w tych kołach.
#33
Napisano 10 luty 2015 - 22:21
#38
Napisano 11 luty 2015 - 00:03
#39
Napisano 11 luty 2015 - 00:18
No... chyba, że uznajemy, że koło wytrzymałe musi kosztować 10 razy tyle.
Dodaj odpowiedź
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: koła
Giełda →
Sprzedam - linki do allegro, olx, itp. →
Koła Fulcrum Racing 7 LgNapisany przez TomRok , 18 lip 2023 koła, fulcrum, racing |
|
||
Giełda →
Sprzedam - linki do allegro, olx, itp. →
Koła Dt Swiss Rr21 DicutNapisany przez 4gotten , 28 lut 2021 DTW Swiss, DICUT, koła |
|
||
Rowery oraz części →
Koła - części do kół - ogumienie →
Koła - obręcze - piasty - szprychy - nyple →
Koła Alu Pod TarczeNapisany przez RobSkw , 16 paź 2020 koła, tarcze, alu |
|
||
Rowery oraz części →
Koła - części do kół - ogumienie →
Koła - obręcze - piasty - szprychy - nyple →
Koła Nolimited - Proces Zamówienia / ReklamacjiNapisany przez dmxzor , 30 cze 2020 nolimited, carbon, koła, karbon |
|
||
Warsztat →
Warsztat →
Shimano 105 - Cs5800 - Ocieranie/haczenie Wózka O Szprychy.Napisany przez Cukierinho , 31 paź 2019 haczenieocieranie, wózek i 4 więcej |
|