Skocz do zawartości

Zdjęcie

Szosowcy Tychy

45 odpowiedzi w tym temacie

#1 OnTheRoad

OnTheRoad
  • Użytkownik
  • 92 postów

Napisano 17 styczeń 2015 - 11:07

Witam wszystkich

W temacie kolarstwa szosowego jestem początkujący. Rower szosowy nabyłem latem zeszłego roku. Staram się jeździć w miarę regularnie i często w zależności od wolnego czasu i pogody. Trasy w (większej lub mniejszej) okolicy Tychów 40-100km (póki co); średnie prędkości zazwyczaj oscylowały między 27-30 km/h (też póki co :)

Poszukuję osób z Tychów i okolic jeżdżących na rowerach szosowych, z którymi będzie można umówić się na wspólne wypady (niekoniecznie wyczynowe z prędkościami i dystansami kolarzy zawodowych:) ) i treningi (bo planuję również od tego roku wprowadzić jakąś metodyczność do mojej jazdy na szosie ). 

Pozdrawiam 

Adam

#2 OnTheRoad

OnTheRoad
  • Użytkownik
  • 92 postów

Napisano 23 styczeń 2015 - 19:28

Jest ktoś chętny na kręcenie w sobotę lub niedzielę ok godz. 11:30/12:00 w przypadku gdyby jednak nie sprawdziły się prognozy co do opadów deszczu i śniegu w weekend? 

#3 OnTheRoad

OnTheRoad
  • Użytkownik
  • 92 postów

Napisano 24 styczeń 2015 - 17:34

Dzisiaj pogoda uniemożliwiła jazdę na szosie, ale za to udało mi się pokręcić nieco na rowerze crossowym. Plan na jutro jest taki, żeby z prawdopodobnie rana lub popołudniu ok 15 też trochę pojeździć, max. do 2h. Gdyby ktoś był chętny proszę pisać. 

#4 Seneka111

Seneka111
  • Użytkownik
  • 92 postów
  • SkądSosnowiec

Napisano 09 luty 2015 - 12:04

Witam ,

ja śmigam na szosie cały rok ,ale niestety ostatnie dwa tygodnie to jakaś masakra z tą pogodą  :-? 

w piątek udało mi się troszkę pośmigać na solo  po Jurze ale szału nie było ślisko Maskara !

Mamy małą ekipę ( Katowicko - Sosnowiecką ) śmigamy sobie ze średnią do 30 km - do Tych Twoich TYCH :-D   daleko nie ma ... jak tylko pogoda pozwoli można się umówić na jakieś kręcenie ...

Pozdrawiam

Wojtek

#5 OnTheRoad

OnTheRoad
  • Użytkownik
  • 92 postów