TPI swiadczy o komforcie opony uzaleznionej od ilosci warstw nylonu,a za brak przebic< jak wspomnial mburs, odpowiada antyprzebiciowka. Jezeli ktos nie wierzy w komfort i zauwazalanosc tegoz zjawiska, dodam tylko do siebie ze ujezdzalem opony 60 -120- 180 i 330 TPI kapcie lapałem porónywalnie - powiedzmy raz w roku, zeby bylo smieszniej na 60tpi ani razu a w komforcie 60 to dla mnie twarde kołki, od 120 zaczyna sie fajnie a ponad 300 jest naprwde fajnie zwlaszcza w pierwszym kontakcie po przesaidce z nizszych TPI
SPIKE i DarekUFO - jak dla mnie fixi popsy tu kaszana, kupione u SPIKE, nie mam urazy do sprzedawcy oczywiscie, ale zachwalanie tych opon to lekka przesada, sparciała guma po jezdzeniuprzez jedna zime, wersja drut to ciezkie kloce, poza tym pare hamowań zjechało opone do oplotu, fakt ze nie zlapalem na nich kapcia,to pewnie przez bieżnik, jedyne co fajne to ładny kolor nic wiecej - subiektywna opinia to jest oczywiscie, ale trocszke na nich pojezdzielem glownie zima, bo w zimowym rowerku byly zalozone. poza tym jeszcze bardzo ciezko wchodzily na obrecz, nie chcialbym kapcia w nich zlapac.