Skocz do zawartości


Zdjęcie

Słuchawki. Czy To Bezpieczne?


39 odpowiedzi w tym temacie

#1 Norek

Norek
  • Użytkownik
  • 2 postów

Napisano 15 marzec 2015 - 16:52

Witam, jestem ogolnie zielony na szosie, zakupiłem sobie szosówkę jakiś czas temu i mam do was pytanie. Czy jazda w słuchawkach jest bezpieczna? Używam ich ze względu na GPS i Endomondo oraz słucham muzyki ponieważ sam narazie śmigam. oplaca sie ich używać czy lepiej pozostać bez i być na bierząco z tym co dzieje sie wkoło mnie.

#2 Stasko

Stasko
  • Użytkownik
  • 497 postów

Napisano 15 marzec 2015 - 17:18

Jakie powiazanie maja sluchawki i GPS ?

#3 kaloo

kaloo
  • Użytkownik
  • 614 postów

Napisano 15 marzec 2015 - 17:48

Może nawigacje słyszy w słuchawce ? Dla mnie jazda w słuchawkach to proszenie się o kłopoty chyba, że jeździsz w lesie albo po polu.

#4 Gosc_tobo_*

Gosc_tobo_*
  • Gość

Napisano 15 marzec 2015 - 17:59

Zależnie od słuchawek, rodzaju muzyki i głośności jesteś mniej lub bardziej odcięty od świata.
Dla wielu nie jest to żaden argument, tak samo jak inni nigdy nie założą kasku.

Dziwne pytania zadajesz. Czy być na bieżąco... Twój tyłek,, twój rower. Do tego nie twoje zdrowie, jeśli na kogoś wpadniesz. Niektórzy jednak nawet wtedy potrafią z takimi doświadczeniami żyć.

#5 Kekacz

Kekacz
  • Użytkownik
  • 1081 postów
  • SkądRzeszów

Napisano 15 marzec 2015 - 18:04

Czy się opłaca? Zależy, jeśli sponsor płaci za używanie to czemu nie?
Czy jest to bezpieczne? Chyba tylko na zamkniętej drodze albo na torze, gdzie jedzie się samemu.
Na drogach publicznych rozsądne maksimum to słuchawka tylko w jednym uchu, od strony pobocza. Kilka razy tak jeździłem i przy odpowiedniej głośności słyszenie okolicy jest na rozsądnym poziomie.

Jednak wszystko co odcina od dźwięków otoczenia przy jeździe na rowerze po drogach jest niebezpieczne.
  • Prozor lubi to

Trzepak 

"MAMIL"


#6 Rider

Rider
  • Użytkownik
  • 113 postów

Napisano 15 marzec 2015 - 19:22

Odpowiedź brzmi NIE



#7 robo