Skocz do zawartości


Zdjęcie

Canyon Ultimate Cf Sl 9.0 (2015)


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
154 odpowiedzi w tym temacie

#141 ratek

ratek
  • Użytkownik
  • 157 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 28 październik 2016 - 11:18

U mnie wchodzi:

Dętka, łatki, klej, 2 łyżki, 3 imbusy, dowód, drobne, spinka do łańcucha. 

Kup samoprzylepne - zaoszczędzisz trochę miejsca, no i są wygodniejsze w użyciu ;)
Co do tego preparatu jeszcze, to jest on w wersji do matowych lakierów?



#142 piotrkol91

piotrkol91
  • Użytkownik
  • 1327 postów
  • SkądBrzesko

Napisano 28 październik 2016 - 11:37

palli - właśnie przerzuciłem na flickr :)

Co do wosku - oprócz lekkiego połysku i efektów wizualnych, daje lekką ochronę przed kurzem i wodą - widać podczas deszczu jak kropelki wody prześlizgują się przez pokryte miejsca i spadają. Oprócz tego nie wiem, wziąłem z ciekawości i jako dodatkową rzecz żeby trochę zrekompensować drogą wysyłkę od Canyona :)

 

ratek - Jest chyba tylko jedna wersja tego preparatu, piszą, że do wszelkich wykończeń. Na macie dodaje lekki połysk ale bez tragedii. 



#143 BraWo

BraWo
  • Użytkownik
  • 110 postów
  • SkądTarnów

Napisano 28 październik 2016 - 11:39

wziąłem z ciekawości i jako dodatkową rzecz żeby trochę zrekompensować drogą wysyłkę od Canyona :)

Hej Piotr,

jak byś coś zamawiał u CANYONA daj znać, zamówię i ja oraz dołożę się do wysyłki for sure ;)


  • piotrkol91 lubi to

ACCENT - CX ONE PRO

CANYON - CF SL 7.0  105 on site

 

 


#144 piotrkol91

piotrkol91
  • Użytkownik
  • 1327 postów
  • SkądBrzesko

Napisano 04 listopad 2016 - 20:52

^będę pamiętał :)

 

_______________

 

Tymczasem korzystając z przerwy od jazdy (trzeba w końcu odpocząć), rozebrałem rower niemal doszczętnie. Dało to możliwość nie tylko porządnego przeserwisowania części, ale także zważenia ich :) Co ciekawe waga wyszła co do grama taka sama jak przy ważeniu całości co mnie zdziwiło szczerze mówiąc (dwie różne wagi)

 

Niestety trudów sezonu nie przeżyło w dobrym stanie górne łożysko w sterach. Z tego co widzę to zardzewiało w środku. Być może uda się kupić w jakiejś rozsądnej cenie zamiennik (6707 2RS). Narazie zostawiłem jak jest - po wlaniu smaru i porządnym "pokręceniu" chodzi znacznie lepiej... Luzów nie ma, jedynie w środku coś trzeszczy. 

 

Wymieniłem także linki i pancerze. Z odpowiednim narzędziem do cięcia było to w zasadzie przyjemnością. Pancerze dałem lekko krótsze niż były do tej pory, i teraz przód wygląda dużo estetyczniej. Przejechałem przed domem kilkaset metrów żeby doregulować i napęd oraz hamulce chodzą doskonale. 

 

Nie mogłem odmówić sobie założenia na to wszystko białej owijki od Canyona. Niby chciałem czekać do wiosny, ale chrzanić to. W deszczu i tak nie mam zamiaru jeździć więc jest szansa, że owijka przeżyje zimę w dobrym stanie. 

 

30741771076_d002a8ee72_b.jpgDSC_0216 by Piotr K, on Flickr

 

 

Rozpiska wagi poniżej. Niestety niektóre części pozostały niezważone - np. nie chciało mi się wybijać suportu tylko po to żeby zważyć ramę itp. Ale jest sporo rzeczy zważonych.

 

 

30690366791_8d48443728_z.jpg

 

 

Razem - 7351g

 

 

 


  • impa, maron126 i Akwafan lubią to

#145 kris91

kris91
  • Użytkownik
  • 1220 postów
  • SkądKrotoszyn

Napisano 06 listopad 2016 - 15:46

Ładny ładny.... naklejki ściągnąłeś ? Jak się spisują visiony full carbon ? ;-)


  • piotrkol91 lubi to

#146 Maciejos

Maciejos
  • Użytkownik
  • 214 postów

Napisano 06 listopad 2016 - 16:14

Nie myślisz o zmianie kiery na lżejszą? Mógłbyś ze 100g stracić ;)


  • piotrkol91 lubi to

#147 piotrkol91

piotrkol91
  • Użytkownik
  • 1327 postów
  • SkądBrzesko

Napisano 06 listopad 2016 - 17:02

Kris - kupiłem je bez naklejek - dzięki temu były w naprawdę korzystnej cenie, bo na takie nowe to mnie nie stać :) Spisują się kapitalnie, porównanie mam tylko do zwykłych ksyriumów więc różnica po przesiadce na stożek karbonowy i szytki jest naprawdę duża. Przy dużych prędkościach czuć moc, ale i na podjazdach te niemal 400g mniej pomaga :) Bałem się o hamowanie, ale nie jest tak źle jak niektórzy mówią. 

 

Maciejos - Myślę o zmianie jak najbardziej, do tej pory priorytetem były koła, ale skoro koła udało się kupić to teraz pewnie będę odkładał na jakąś przyjemną kierownicę :)

 

 

 

30541848200_f2156cc623_h.jpg

 

 

 

 

 

30541848490_f1ecbf2b94_h.jpg

 

 

30806192866_72ce70797b_h.jpg

 

30541848390_c2ab9f6b8f_h.jpg

 

30726432012_5023c6db29_h.jpg



#148 Czarny8

Czarny8
  • Użytkownik
  • 37 postów

Napisano 13 listopad 2016 - 10:58

Jak wymieniałeś linki i pancerze w środku ramy? Jakiś prosty sposób na to znalazłeś, aby nie męczyć się z przeciąganiem ich wewnątrz ramy? :)



#149 piotrkol91

piotrkol91
  • Użytkownik
  • 1327 postów
  • SkądBrzesko

Napisano 13 listopad 2016 - 11:48

Bez większych trików, ot wpuszczanie linek z jednej strony i wyławianie ich z drugiej :)

W tej ramie jest to dość proste - hamulec tylny - można zdjąć z tyłu małą osłonkę, która ujawnia dość rozległy otwór w ramie - linkę wyjmuję starą szprychą.

 

Przerzutki - na dole ramy można usunąć "sanki", które również ujawniają bardzo dużą "dziurę". wyłowienie linek to kwestia minuty. Najtrudniej jest z przeciągnięciem linki tylnej przerzutki przez tylny trójkąt - tu przydaje się taka plastikowa rurka, którą zakładam na starą, jeszcze nie ściągniętą linkę. Potem wystarczy wpuścić w tą plastikową rurkę nową linkę i nie ma żadnego kombinowania i problemu. 

 

Ogólnie z początku myślałem, że będzie przerąbane - ale okazało się, że nie ma większych problemów :) 



#150 Czarny8

Czarny8
  • Użytkownik
  • 37 postów

Napisano 13 listopad 2016 - 12:20

Właśnie najbardziej obawiam się przeciągnięcia linki do tylnej przerzutki przez rurkę trójkąta :) W takim razie muszę znaleźć jakąś rurkę o małej średnicy. Dzięki za info



#151 tobo

tobo
  • Użytkownik
  • 1590 postów
  • SkądWałbrzych

Napisano 13 listopad 2016 - 15:28

Jeśli w dolnej rurze przedniego trójkąta zamontowane są kanały prowadzące to jest to stosunkowo łatwe. Jeśli ich nie ma i linki przechodzą luźno przez ramę i wychodzą pod suportem to przy montażu trzeba uważać by w ramie się ze sobą nie skrzyżowały bo to upośledzi pracę tyłu. W takim przypadku trzeba mieć linki albo idealnie proste albo użyć magnesu by poprowadzić je w środku w stronę suportu rozsunięte. 



#152 Czarny8

Czarny8
  • Użytkownik
  • 37 postów

Napisano 23 listopad 2016 - 23:26

Jeszcze jedno pytanie. Jak wyjąłeś a później włożyłeś łożyska sterów? Szczególnie żeby to dolne wyjść jest kłopot bo trzeba czymś od góry w nie uderzać żeby wyszło. Tylko jak później to z powrotem włożyć? Masz jakiś sposób na to?

#153 piotrkol91

piotrkol91
  • Użytkownik
  • 1327 postów
  • SkądBrzesko

Napisano 23 listopad 2016 - 23:36

Nie wyciągałem ich. Dolne wychodzi u mnie razem z widelcem, ale nawet go nie ściągałem, bo nie miałem po co. Górne dowiedziałem się, że jest wprasowane, toteż wolałem go nie wybijać bo nie mam prasy, a wbijać z powrotem na siłę młotkiem w karbonową ramę nie mam zamiaru :) 

 

Jakimś dziwnym trafem łożysko chodzi teraz bez zarzutu więc się tym na razie nie martwię.



#154 chlebu

chlebu
  • Użytkownik
  • 307 postów
  • SkądKrosno

Napisano 21 grudzień 2016 - 10:16

Przypadkiem trafiłem na takie cudo u Chińczyków.

 

https://pl.aliexpres...2e-da8435e8a705

 

Myślicie, że warto się w to bawić? Przede wszystkim czy podejdzie do starszych Ultimate'tów? Ile to może ważyć i czy się nie złamie :-)

 

Jest też 2 razy droższa

 

https://pl.aliexpres...tegoryId=122208



#155 piotrkol91

piotrkol91
  • Użytkownik
  • 1327 postów
  • SkądBrzesko

Napisano 21 grudzień 2016 - 10:53

O skubani :D 
Szkoda, że nie podali wagi. Ja raczej bawić się nie zamierzam. Wygląda ładnie, ale bardzo ostrożnie podchodzę do kwestii kierownicy i mostka. Szczególnie jeśli są karbonowe. A już bardzo szczególnie jak są z chin :) Niektórym to nie przeszkadza, kupują i jezdżą. Ja jakoś nie czułbym się komfortowo więc takie cuda odpuszczam :)