Skocz do zawartości


Zdjęcie

Canyon Ultimate Cf Sl 9.0 (2015)


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
206 odpowiedzi w tym temacie

#141 ratek

ratek
  • Użytkownik
  • 178 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 28 październik 2016 - 11:18

U mnie wchodzi:

Dętka, łatki, klej, 2 łyżki, 3 imbusy, dowód, drobne, spinka do łańcucha. 

Kup samoprzylepne - zaoszczędzisz trochę miejsca, no i są wygodniejsze w użyciu ;)
Co do tego preparatu jeszcze, to jest on w wersji do matowych lakierów?



#142 piotrkol

piotrkol
  • Użytkownik
  • 1989 postów
  • SkądBrzesko

Napisano 28 październik 2016 - 11:37

palli - właśnie przerzuciłem na flickr :)

Co do wosku - oprócz lekkiego połysku i efektów wizualnych, daje lekką ochronę przed kurzem i wodą - widać podczas deszczu jak kropelki wody prześlizgują się przez pokryte miejsca i spadają. Oprócz tego nie wiem, wziąłem z ciekawości i jako dodatkową rzecz żeby trochę zrekompensować drogą wysyłkę od Canyona :)

 

ratek - Jest chyba tylko jedna wersja tego preparatu, piszą, że do wszelkich wykończeń. Na macie dodaje lekki połysk ale bez tragedii. 



53608702113_1697d8a0bf_o.png 53650540372_5d02396ecc_o.png 41936344895_5d8a499da7_o.png 50927423167_21cc9455fd_o.png 51000815092_a2fafceb67_o.png 49380949278_d7c6896025_o.png


#143 BraWo

BraWo
  • Użytkownik
  • 112 postów
  • SkądTarnów

Napisano 28 październik 2016 - 11:39

wziąłem z ciekawości i jako dodatkową rzecz żeby trochę zrekompensować drogą wysyłkę od Canyona :)

Hej Piotr,

jak byś coś zamawiał u CANYONA daj znać, zamówię i ja oraz dołożę się do wysyłki for sure ;)


  • piotrkol lubi to

ACCENT - CX ONE PRO

CANYON - CF SL 7.0  105 on site

 

 


#144 piotrkol

piotrkol
  • Użytkownik
  • 1989 postów
  • SkądBrzesko

Napisano 04 listopad 2016 - 20:52

^będę pamiętał :)

 

_______________

 

Tymczasem korzystając z przerwy od jazdy (trzeba w końcu odpocząć), rozebrałem rower niemal doszczętnie. Dało to możliwość nie tylko porządnego przeserwisowania części, ale także zważenia ich :) Co ciekawe waga wyszła co do grama taka sama jak przy ważeniu całości co mnie zdziwiło szczerze mówiąc (dwie różne wagi)

 

Niestety trudów sezonu nie przeżyło w dobrym stanie górne łożysko w sterach. Z tego co widzę to zardzewiało w środku. Być może uda się kupić w jakiejś rozsądnej cenie zamiennik (6707 2RS). Narazie zostawiłem jak jest - po wlaniu smaru i porządnym "pokręceniu" chodzi znacznie lepiej... Luzów nie ma, jedynie w środku coś trzeszczy. 

 

Wymieniłem także linki i pancerze. Z odpowiednim narzędziem do cięcia było to w zasadzie przyjemnością. Pancerze dałem lekko krótsze niż były do tej pory, i teraz przód wygląda dużo estetyczniej. Przejechałem przed domem kilkaset metrów żeby doregulować i napęd oraz hamulce chodzą doskonale. 

 

Nie mogłem odmówić sobie założenia na to wszystko białej owijki od Canyona. Niby chciałem czekać do wiosny, ale chrzanić to. W deszczu i tak nie mam zamiaru jeździć więc jest szansa, że owijka przeżyje zimę w dobrym stanie. 

 

30741771076_d002a8ee72_b.jpgDSC_0216 by Piotr K, on Flickr

 

 

Rozpiska wagi poniżej. Niestety niektóre części pozostały niezważone - np. nie chciało mi się wybijać suportu tylko po to żeby zważyć ramę itp. Ale jest sporo rzeczy zważonych.

 

 

30690366791_8d48443728_z.jpg

 

 

Razem - 7351g

 

 

 


  • impa i maron126 lubią to


53608702113_1697d8a0bf_o.png 53650540372_5d02396ecc_o.png 41936344895_5d8a499da7_o.png 50927423167_21cc9455fd_o.png 51000815092_a2fafceb67_o.png 49380949278_d7c6896025_o.png


#145 kris91

kris91
  • Użytkownik
  • 1314 postów
  • SkądKrotoszyn

Napisano 06 listopad 2016 - 15:46

Ładny ładny.... naklejki ściągnąłeś ? Jak się spisują visiony full carbon ? ;-)


  • piotrkol lubi to

#146 Marqs

Marqs
  • Użytkownik
  • 477 postów

Napisano 06 listopad 2016 - 16:14

Nie myślisz o zmianie kiery na lżejszą? Mógłbyś ze 100g stracić ;)


  • piotrkol lubi to

#147 piotrkol

piotrkol
  • Użytkownik
  • 1989 postów
  • SkądBrzesko

Napisano 06 listopad 2016 - 17:02

Kris - kupiłem je bez naklejek - dzięki temu były w naprawdę korzystnej cenie, bo na takie nowe to mnie nie stać :) Spisują się kapitalnie, porównanie mam tylko do zwykłych ksyriumów więc różnica po przesiadce na stożek karbonowy i szytki jest naprawdę duża. Przy dużych prędkościach czuć moc, ale i na podjazdach te niemal 400g mniej pomaga :) Bałem się o hamowanie, ale nie jest tak źle jak niektórzy mówią. 

 

Maciejos - Myślę o zmianie jak najbardziej, do tej pory priorytetem były koła, ale skoro koła udało się kupić to teraz pewnie będę odkładał na jakąś przyjemną kierownicę :)

 

 

 

30541848200_f2156cc623_h.jpg

 

 

 

 

 

30541848490_f1ecbf2b94_h.jpg

 

 

30806192866_72ce70797b_h.jpg

 

30541848390_c2ab9f6b8f_h.jpg

 

30726432012_5023c6db29_h.jpg



53608702113_1697d8a0bf_o.png 53650540372_5d02396ecc_o.png 41936344895_5d8a499da7_o.png 50927423167_21cc9455fd_o.png 51000815092_a2fafceb67_o.png 49380949278_d7c6896025_o.png


#148 Czarny8

Czarny8
  • Użytkownik
  • 91 postów

Napisano 13 listopad 2016 - 10:58

Jak wymieniałeś linki i pancerze w środku ramy? Jakiś prosty sposób na to znalazłeś, aby nie męczyć się z przeciąganiem ich wewnątrz ramy? :)



#149 piotrkol

piotrkol
  • Użytkownik
  • 1989 postów
  • SkądBrzesko

Napisano 13 listopad 2016 - 11:48

Bez większych trików, ot wpuszczanie linek z jednej strony i wyławianie ich z drugiej :)

W tej ramie jest to dość proste - hamulec tylny - można zdjąć z tyłu małą osłonkę, która ujawnia dość rozległy otwór w ramie - linkę wyjmuję starą szprychą.

 

Przerzutki - na dole ramy można usunąć "sanki", które również ujawniają bardzo dużą "dziurę". wyłowienie linek to kwestia minuty. Najtrudniej jest z przeciągnięciem linki tylnej przerzutki przez tylny trójkąt - tu przydaje się taka plastikowa rurka, którą zakładam na starą, jeszcze nie ściągniętą linkę. Potem wystarczy wpuścić w tą plastikową rurkę nową linkę i nie ma żadnego kombinowania i problemu. 

 

Ogólnie z początku myślałem, że będzie przerąbane - ale okazało się, że nie ma większych problemów :) 



53608702113_1697d8a0bf_o.png 53650540372_5d02396ecc_o.png 41936344895_5d8a499da7_o.png 50927423167_21cc9455fd_o.png 51000815092_a2fafceb67_o.png 49380949278_d7c6896025_o.png


#150 Czarny8

Czarny8
  • Użytkownik
  • 91 postów

Napisano 13 listopad 2016 - 12:20

Właśnie najbardziej obawiam się przeciągnięcia linki do tylnej przerzutki przez rurkę trójkąta :) W takim razie muszę znaleźć jakąś rurkę o małej średnicy. Dzięki za info



#151 Gosc_tobo_*

Gosc_tobo_*
  • Gość

Napisano 13 listopad 2016 - 15:28

Jeśli w dolnej rurze przedniego trójkąta zamontowane są kanały prowadzące to jest to stosunkowo łatwe. Jeśli ich nie ma i linki przechodzą luźno przez ramę i wychodzą pod suportem to przy montażu trzeba uważać by w ramie się ze sobą nie skrzyżowały bo to upośledzi pracę tyłu. W takim przypadku trzeba mieć linki albo idealnie proste albo użyć magnesu by poprowadzić je w środku w stronę suportu rozsunięte. 



#152 Czarny8

Czarny8
  • Użytkownik
  • 91 postów

Napisano 23 listopad 2016 - 23:26

Jeszcze jedno pytanie. Jak wyjąłeś a później włożyłeś łożyska sterów? Szczególnie żeby to dolne wyjść jest kłopot bo trzeba czymś od góry w nie uderzać żeby wyszło. Tylko jak później to z powrotem włożyć? Masz jakiś sposób na to?

#153 piotrkol

piotrkol
  • Użytkownik
  • 1989 postów
  • SkądBrzesko

Napisano 23 listopad 2016 - 23:36

Nie wyciągałem ich. Dolne wychodzi u mnie razem z widelcem, ale nawet go nie ściągałem, bo nie miałem po co. Górne dowiedziałem się, że jest wprasowane, toteż wolałem go nie wybijać bo nie mam prasy, a wbijać z powrotem na siłę młotkiem w karbonową ramę nie mam zamiaru :) 

 

Jakimś dziwnym trafem łożysko chodzi teraz bez zarzutu więc się tym na razie nie martwię.



53608702113_1697d8a0bf_o.png 53650540372_5d02396ecc_o.png 41936344895_5d8a499da7_o.png 50927423167_21cc9455fd_o.png 51000815092_a2fafceb67_o.png 49380949278_d7c6896025_o.png


#154 chlebu

chlebu
  • Użytkownik
  • 651 postów
  • SkądKrosno

Napisano 21 grudzień 2016 - 10:16

Przypadkiem trafiłem na takie cudo u Chińczyków.

 

https://pl.aliexpres...2e-da8435e8a705

 

Myślicie, że warto się w to bawić? Przede wszystkim czy podejdzie do starszych Ultimate'tów? Ile to może ważyć i czy się nie złamie :-)

 

Jest też 2 razy droższa

 

https://pl.aliexpres...tegoryId=122208



#155 piotrkol

piotrkol
  • Użytkownik
  • 1989 postów
  • SkądBrzesko

Napisano 21 grudzień 2016 - 10:53

O skubani :D 
Szkoda, że nie podali wagi. Ja raczej bawić się nie zamierzam. Wygląda ładnie, ale bardzo ostrożnie podchodzę do kwestii kierownicy i mostka. Szczególnie jeśli są karbonowe. A już bardzo szczególnie jak są z chin :) Niektórym to nie przeszkadza, kupują i jezdżą. Ja jakoś nie czułbym się komfortowo więc takie cuda odpuszczam :)



53608702113_1697d8a0bf_o.png 53650540372_5d02396ecc_o.png 41936344895_5d8a499da7_o.png 50927423167_21cc9455fd_o.png 51000815092_a2fafceb67_o.png 49380949278_d7c6896025_o.png


#156 mrfreeze

mrfreeze
  • Użytkownik
  • 28 postów

Napisano 13 kwiecień 2017 - 01:57

O to będzie trzeci Canyon w naszej okolicy :)

Z owijką nie jest tak źle. Ja jestem strasznie pedantyczny więc nie sprawia mi problemu to, że po każdej jeździe przecieram ją z brudu, jak i zresztą resztę rowera. Dzięki temu jest całkiem ładna pomimo już 3500km :)

Kilka luźnych przemyśleń bo już trochę nakręciłem. Ultegra 6800 jest genialna. W ogóle w rowerze jestem po prostu zakochany ;)

Zdjęcia z trasy, dopiero teraz zauważyłem Twój post @Uraz

2015_05_28_07_55_01_2_1.jpg


2015_05_28_08_01_32_1_1.jpg


2015_05_31_05_07_36_2.jpg


2015_06_02_09_50_50_1.jpg

DSC_0697_1.jpg



Zmian niewiele. Jedynie wywaliłem na górę wszystkie podkładki z przodu żeby obniżyć kokpit. Bałem się co będzie, ale kilkaset kilometrów zrobione i żadnych dolegliwości nie stwierdziłem. Trzeba będzie przyciąć rurę niedługo bo trochę śmiesznie wygląda :)



#157 mrfreeze

mrfreeze
  • Użytkownik
  • 28 postów

Napisano 13 kwiecień 2017 - 01:57

Witam.

 

Czy po obniżeniu kokpitu przycinałeś linki i pancerze?

 

Pozdro

 

Witam ponownie.

 

Dopiero później doczytałem, że wymieniłeś linki i przyciąłeś. Sorry.



#158 piotrkol

piotrkol
  • Użytkownik
  • 1989 postów
  • SkądBrzesko

Napisano 13 kwiecień 2017 - 10:56

^Linki i pancerze wymieniałem ale nie od razu po obniżeniu, spokojnie dało się jeździć :)
 
_________________
 
W samym temacie roweru obecnie niewiele się dzieję. Ostatnio musiałem wymienić gumy od klamkomanetek. Z lewą coś złego się stało, być może wylałem na nią przez nieuwagę jakąś substancję niszczącą gumę albo coś bo zaczęła się łuszczyć i zostawiać czarne kawałki gumy wszędzie, w tym oczywiście na białej owijce :)
 
Tak czy siak, gumy kosztowały coś koło 35 zł, więc zupełnie rozsądnie, a w sumie wymiana lekko odświeżyła "doznania" z jazdy dla rąk :)


33624380860_a9d59446f7_b.jpgDSC_0652 by Piotr K, on Flickr
  • 1415chris i impa lubią to


53608702113_1697d8a0bf_o.png 53650540372_5d02396ecc_o.png 41936344895_5d8a499da7_o.png 50927423167_21cc9455fd_o.png 51000815092_a2fafceb67_o.png 49380949278_d7c6896025_o.png


#159 Kamil444

Kamil444
  • Użytkownik
  • 339 postów
  • SkądMierżączka

Napisano 24 sierpień 2017 - 22:52

Co to za owijka biała może fizika? miekka w dotyku? łatwo się czyści?



#160 piotrkol

piotrkol
  • Użytkownik
  • 1989 postów
  • SkądBrzesko

Napisano 25 sierpień 2017 - 00:17

To owijka Canyona (https://www.canyon.c...y=2747#id=61525)
 
Krótko mówiąc - nie chcę mieć innej. Przyjemna w dotyku, miękka, z paskiem żelowym od spodu. Czyści się doskonale pod warunkiem, że poświęci się jej 30 sekund po każdej lub prawie każdej jeździe żeby przeczyścić wilgotną szmatką. Przy większym zabrudzeniu (w deszczowej jeździe w Lipcu zafarbowały mi rękawiczki na czarno) wystarczy gąbka i szare mydło i jest jak nowa.  
 
fiziki mogą się schować. Założyłem ją jakoś w Listopadzie a obecnie - 9 miesięcy poźniej wygląda tak (zdjęcia z Sierpnia):

35950458174_c251641fdd_b.jpgG0216760 by Piotr K, on Flickr

35976132443_050f5f848f_b.jpgGOPR6702 by Piotr K, on Flickr

35976131873_bfbd91cf72_b.jpgGOPR5943 by Piotr K, on Flickr

 

 

To już moja druga taka, i na pewno nie ostatnia :) 



53608702113_1697d8a0bf_o.png 53650540372_5d02396ecc_o.png 41936344895_5d8a499da7_o.png 50927423167_21cc9455fd_o.png 51000815092_a2fafceb67_o.png 49380949278_d7c6896025_o.png