Sab - Moja Pierwsza Szosa
#21
Napisano 23 maj 2015 - 21:55
#22
Napisano 23 maj 2015 - 22:08
Zrozumiem odblaski i plastik na kasecie. Nakrętki na wentyl zapewniają mi wygodne pompowanie bez brudu. Ja tam zostawiam.
Lekkie. Tanie. Mocne. Wybierz dwa - C. Boardman
#23
Napisano 23 maj 2015 - 22:12
Zbędne nakrętki wentyli, zdzieranie naklejek z kół, czekam tylko aż ktoś w końcu wystrzeli ze zdzieraniem farby z ramy bo to w sumie też zbyteczny gadżet..
- Prozor i canon lubią to
Bianchi Oltre XR3 Disc
Accent Freak
Bulls Copperhead 3
#24
Napisano 23 maj 2015 - 22:13
nie wiem gdzie Ty jeździsz na szosie, ale w przełaju, którym jeżdżę w złych warunkach nigdy nie miałem problemów z wentylami, mimo tego że nie stosuję nakrętek...
#25
Napisano 23 maj 2015 - 22:15
Dzięki za miłe słowa, w przyszłym tygodniu wyjeżdżam na szose :-)
#26
Napisano 23 maj 2015 - 22:15
Nakrętki zaburzają wyważenie kół :-D
#27
Napisano 23 maj 2015 - 22:59
Prawda jest tylko jedna.
Sześć dziesiątych grama..!
- Prozor lubi to
Lekkie. Tanie. Mocne. Wybierz dwa - C. Boardman
#28
Napisano 23 maj 2015 - 23:12
prawda jest jedna i jest taka, że rower wygląda estetyczniej bez nich
#29
Napisano 24 maj 2015 - 17:49
Ja słyszałem, że podobno nakrętki zaburzają przepływ powietrza ( bez nich poprawia się aerodynamika) Uważam, że to rzecz gustu kiedyś mnie te nakrętki śmieszyły.
#30
Napisano 24 maj 2015 - 18:14
Wczoraj na 59-km TT na Giro Hesjedal jechał rowerem bez malowania (tylko loga producenta), podobno według jego mechanika zysk wagowy na tym to 300 gZbędne nakrętki wentyli, zdzieranie naklejek z kół, czekam tylko aż ktoś w końcu wystrzeli ze zdzieraniem farby z ramy bo to w sumie też zbyteczny gadżet..
#31
Napisano 24 maj 2015 - 18:41
Wczoraj na 59-km TT na Giro Hesjedal jechał rowerem bez malowania (tylko loga producenta), podobno według jego mechanika zysk wagowy na tym to 300 g
no ale to nic nowego, przecież tak odchudzili w zeszłym roku Meridę dla Rui Costy. Zmienili lakier i poszło.
#32 Gosc_gocu_*
Napisano 24 maj 2015 - 19:41
Zbędne nakrętki wentyli, zdzieranie naklejek z kół, czekam tylko aż ktoś w końcu wystrzeli ze zdzieraniem farby z ramy bo to w sumie też zbyteczny gadżet..
A ciekawe ilu z nich goli głowę na łyso... Przecież włosy to dopiero ważą!
I czy mają założone cewniki i na bieżąco opróżniają pęcherz na asfalt...
Banda pozerów...
#33
Napisano 16 lipiec 2015 - 21:30
Dobra za mną już trochę kilometrów więc co nie co mogę powiedzieć.
Rower sprawuje się bardzo fajnie, ale żeby nie było tak pięknie muszę jechać na regulacje przerzutek, zwłaszcza tylnej, bo ostatnio płynność działania widocznie się pogorszyła. Koła mimo, że z braku przyzwyczajeń ich nie oszczędzałem jako, że to moja pierwsza szosa nadal są proste tak więc polecam. Pierwsze kilka jazd to była męczarnia dla mojego tyłka. Teraz natomiast jest świetnie, siodło spisuję się idealnie i chyba przypasowało moim czterem literom.
Do wymiany niestety mostek. Zbyt długi. I po radach aby przesunąć siodło do przodu prawdopodobnie siadły kolana. Dopiero gdy zaczęły doskwierać doczytałem, że może to być wina właśnie zbyt przesuniętego do przodu siodła. Ale człowiek uczy się na błędach, a najważniejsze, że już jest dobrze.
#36
Napisano 16 lipiec 2015 - 22:43
#37
Napisano 16 lipiec 2015 - 23:55
Przerzutki chodzą gorzej najprawdopodobniej z powodu wyciągnięcia się linek. Wystarczy pewnie lekko wykręcić śrubę regulującą przy tylnej przerzutce żeby z powrotem nadać lince odpowiedni naciąg. Możesz spróbować, ćwierć obrotu wykręcić i sprawdzić jak chodzą biegi. Jeśli dalej źle, to kolejne ćwierć obrotu.
- jaroMKV lubi to
#38
Napisano 20 lipiec 2015 - 23:05
#39
Napisano 21 lipiec 2015 - 08:08
Może hak jest krzywy
#40
Napisano 19 sierpień 2015 - 17:26
Rower już po serwisie, śmiga aż miło. Założyłem również kasetę 12-32, poprzednia poczeka na mocniejszą nogę Szukam teraz jakiejś alternatywy dla torby podsiodłowej, którą posiadam. Jak dla mnie trochę za duża, kupiłem tymczasowo w decathlonie. A bez niej jednak się nie ruszam