Skocz do zawartości


Zdjęcie

Pierwsza Kolarka


9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kol1313

Kol1313
  • Użytkownik
  • 14 postów

Napisano 28 lipiec 2015 - 06:58

Witam. Poszukuje szosy do 2000zł. Szukam już trochę a czas nagli. Wiem że najlepszy był by triban 500 z 2014 lub 520 Ale nie da się zamówić przez stronę internetową na raty a tylko tak mogę zapłacić. Zastanawiałem się nad huraganem 1.0 2015 za 1800. Dodam jeszcze że chciał bym żeby zmieściły mu się opony 32/35c

#2 roweras88

roweras88
  • Użytkownik
  • 725 postów

Napisano 28 lipiec 2015 - 07:43

Może być problem z tak szerokimi gumami choć podobno w tribanie się komuś zmieściły... Może potrzebujesz przełajówki?

#3 Kol1313

Kol1313
  • Użytkownik
  • 14 postów

Napisano 28 lipiec 2015 - 08:44

Nie znajdę niestety (chyba) przełajówki do 2000zl

#4 zuczek222

zuczek222
  • Użytkownik
  • 431 postów

Napisano 28 lipiec 2015 - 09:18

Napisz do czego Ci ter rower potrzebny, bo chcesz w niego ładowac szerokie opony?

#5 Kol1313

Kol1313
  • Użytkownik
  • 14 postów

Napisano 28 lipiec 2015 - 09:20

Potrzebny mi do jazdy głównie po drogach asfaltowych Ale czasami do zjazdu w utwardzone dróżki bez asfaltu.

#6 zuczek222

zuczek222
  • Użytkownik
  • 431 postów

Napisano 28 lipiec 2015 - 09:48

Popatrz sobie rowery crossowe ze sztywnym widelcem, w tym budżecie  będziesz miał dużo lepszy rower niż najtańszy z barankiem.



#7 lubelaczek

lubelaczek
  • Użytkownik
  • 481 postów

Napisano 28 lipiec 2015 - 09:53

Lazaro Integral v3 pownien wystarczyć.



#8 Kol1313

Kol1313
  • Użytkownik
  • 14 postów

Napisano 28 lipiec 2015 - 14:02

Co byście wybrali z tych 2 :

http://www.domenaspo...r-szosowy-.html

http://www.decathlon...id_8322799.html

 

W tribanie trzeba by było wymienić opony ale nwm czy zmieszczą się cx comp 30c poza tym wygrywa węglowym widelcem i osprzętem ale pulso ma kojaki.Pomóżcie:D



#9 lubelaczek

lubelaczek
  • Użytkownik
  • 481 postów

Napisano 28 lipiec 2015 - 21:27

Nie wiem co tu możemy doradzić. Dwa różne rowery.



#10 Gosc_marvelo_*

Gosc_marvelo_*
  • Gość

Napisano 28 lipiec 2015 - 22:14

Oba są fajne. Kross bardziej uniwersalny, bo można założyć prawdziwe terenowe opony (jak najdzie ochota) i poszaleć w terenie (ma też szerszy zakres przełożeń). B'Twin trochę lżejszy i na lepszym osprzęcie, bardziej na szosę. Nawet jak wciśniesz opony 700x30, to wiele to nie zmieni, hamulce szosowe też zapewne ograniczają mocno prześwit i trochę błota na ścieżce szybko je zapcha.

Ja skłaniałbym się ku Krossowi - bardziej wszechstronny, a na szosie tylko marginalnie wolniejszy (najszybsze przełożenie w Krossie nawet szybsze 48/11>50/12, plus większy obwód koła).





Dodaj odpowiedź