Skocz do zawartości


Zdjęcie

Nowości 2016

rose nowość rowery 2016 szosowy rower aero tani rower szosowy na maratony długodystansowy

13 odpowiedzi w tym temacie

#1 paulsen

paulsen
  • Użytkownik
  • 681 postów

Napisano 10 sierpień 2015 - 21:01

Nasz najtańszy model szosowy PRO SL otrzymał nową ramę o nowocześniejszym wyglądzie. Zmieniła się dolna rura, widełki tylnego trójkąta wyglądają inaczej, a rura podsiodłowa została skrócona. Te zmiany mają na celu podnieść komfort, szczególnie na długich dystansach. Dostępne będzie 9 rozmiarów ram, przy czym każda z nich będzie różniła się rozstawem kół za sprawą innej długości dolnych rur tylnego trójkąta i w ten sposób charakterystyka prowadzenia została dostosowana do odpowiedniej wielkości ramy.

Zmieniliśmy prowadzenie przewodów zarówno w samej ramie jak i pod węzłem suportu, co ułatwi serwisowanie. Rower będzie można wyposażyć w szersze opony, do 28 mm.

Odświeżony PRO SL będzie ważył mniej więcej tyle ile poprzednik, na podobnym poziomie pozostanie także cena tego modelu.Pełne specyfikacje oraz ceny poznamy po targach Eurobike. 

 

9jot1f.jpg

 

2af0pr4.jpg

 

2zp70a8.jpg

 

lwdh0.jpg



#2 paulsen

paulsen
  • Użytkownik
  • 681 postów

Napisano 11 sierpień 2015 - 05:39

XEON TEAM CGF czyli rower zaprojektowany do pokonywania długich dystansów i wykorzystywany w maratonach rowerowych również przeszedł metamorfozę. Tylne rurki są mniej wygięte, ale całość oferuje podobny komfort podczas jazdy jak poprzednik, zmienione zostały tylne haki oraz hak przerzutki dzięki czemu łatwiej będzie demontować i montować tylne koło. Zastosowanie dedykowanego dla naszych ram procesu EPS przy ich produkcji poprawiło się precyzję nakładania warstw karbonu i pozwoliło to zmienić rozmiary rur: dolnej oraz podsiodłowej, a w efekcie obniżyć nieznacznie wagę ramy. Poprawiliśmy też sztywność główki ramy. Nowe prowadzenie przewodów wewnątrz ramy i stopery zapobiegające ich przesuwaniu pomogą usprawnić serwis. Ponadto prześwity umożliwiają montaż opon o szerokości do 28 mm. W ofercie będzie siedem wielkości ram: od 50 po 64 cm, w trzech wersjach kolorstycznych, a rowery powinni pojawić się w naszym konfiguratorze na początku jesieni.

 

avsvw4.jpg

 

34nnw4m.jpg

 

2zrlque.jpg

 

33kdfz9.jpg

 

1zf7ri9.jpg



#3 whitearrow

whitearrow
  • Użytkownik
  • 56 postów
  • SkądŁowicz

Napisano 11 sierpień 2015 - 15:08

CGF z prostymi widełkami wygląda teraz lepiej :)

#4 berski

berski
  • Użytkownik
  • 574 postów
  • SkądMałopolska

Napisano 11 sierpień 2015 - 15:38

Coś stylistyka się poprawiła.



#5 paulsen

paulsen
  • Użytkownik
  • 681 postów

Napisano 11 sierpień 2015 - 21:28

Nowy X-lite CW to idealny rower dla tych, którzy chcą walczyć z wiatrem i potrzebują aerodynamicznego roweru. Cała rama zoptymalizowa jest pod kątem stawiania jak najniższego oporu podczas jazdy, zwężana główka 1 1/8“ do 1,5“ zapewnia sztywność pomimo opływowego wyglądu. Do roweru skonstruowaliśmy dwa nowe widelce: jeden z montażem bezpośrednim hamulców szczękowych, a drugi ze sztywną osią przelotową 12 mm, gniazdem Flat Mount pod hamulec tarczowy i z wewnętrznym prowadzeniem przewodu. Rama także umożliwia zastosowanie dwóch, różnych typów hamulców – klasycznego, z montażem bezpośrednim oraz tarczowego w systemie Flat Mount (możliwe do zamontowania tarcze: 140 i 160 mm).

Rura podsiodłowa naszego projektu jest dwustronna tzn można obracać ją o 180 stopni i poprzez „odwrócony“ offset zmienia się kąt na 76 stopni zatem można łatwo przystosować ten rower dla potrzeb użytkowników preferujących jazdę z lemondką np triathlonistów. Uchwyt siodełka w systemie Monolink pozwala na szeroki zakres modyfikacji jego ustawień. W widełkach i widelcu zmieszczą się opony do 25 mm (wersja z hamulcami tradycyjnymi) oraz do 28 mm (hamulce tarczowe)

Dostępnych będzie pięć wielkości ram (od 51 do 62 cm), a rama w rozmiarze 57 cm ma ważyć około 1050 gram.   

 

2ekskkh.jpg

 

255iel3.jpg

 

fnddhl.jpg

 

j9n601.jpg

 

2ik9q94.jpg

 

23k6btv.jpg

 

29fb5sg.jpg

 

2dh5wep.jpg



#6 whitearrow

whitearrow
  • Użytkownik
  • 56 postów
  • SkądŁowicz

Napisano 12 sierpień 2015 - 14:11

Apetyt rośnie w miarę jedzenia. Tak dobrze prowadzi mi się mojego GF i daje mi dużo satysfakcji z jazdy że zastanawiam się czy nie przeskoczyć na nowego CGF. Wyjmowanie tylnego koła jest rzeczywiście trudne. Jeśli naprawdę to poprawili to nie mam innych uwag.

#7 paulsen

paulsen
  • Użytkownik
  • 681 postów

Napisano 12 sierpień 2015 - 17:55

Nasza poprzednia wersja modelu AERO FLYER zyskała uznanie klientów i prasy fachowej, która chwaliła ramę za sztywność oraz łatwość prowadzenia. Hasłem przyświecającym nam podczas opracowywania nowej wersji roweru do jazdy na czas była integracja czyli stworzenie bolidu, który wydaje się być wykonany z jednego kawałka. Niewidoczne przewody, schowane hamulce: przedni w widełkach, tylny pod suportem, osłonięty specjalnym spoilerem, możliwość indywidualnej regulacji kokpitu w zależości od preferencji kolarza, niska kierownica ułatwiająca manewrowanie i sztywna główka o aerodynamicznym profilu – to atrybuty nowoczesnego roweru do TT. Oczywiście rama przystosowana jest do elektrycznych grup napędu, a bateria chowa się w ramie. Nowy Aero Flyer może jeździć na kołach z obręczami o szerokości do 30 mm więc pasuje do niego większość kół systemowych. Pomyśleliśmy także o punktach mocowania dodatkowego, opływowego pojemnika na górnej rurze ramy, w którym np triathoniści mogliby chować żele itp.

Rower przechodzi obecnie ostatnie próby w tunelu aerodynamicznym, w którym testujemy jaki współczynnik CX osiągnie z różnymi modelami kół. Ramy Aero FLyer 2016 pojawią się w naszej montowni prawdopodobnie wiosną 2016 i wtedy rozpoczniemy składanie zamówionych rowerów. 

 

105ayp4.jpg

 

2a5xbvb.jpg

 

28hmosg.jpg

 

352pwup.jpg

 

wvv7dx.jpg

 

14uw5tu.jpg

 

29oidxi.jpg

 

24zzt75.jpg

 



#8 paulsen

paulsen
  • Użytkownik
  • 681 postów

Napisano 14 sierpień 2015 - 08:18

ROSE TEAM DX CROSS

 

To nowa propozycja w segmencie przełajówek. Inspirowana serią rowerów szosowych rama wykonana z hydroformowanych rurek (aluminium AL-6066 T6) została przystosowana do systemu montażu hamulców Flat Mount Shimano, ale jest także możliwe zastosowanie w niej hamulców „Post Mount“. Wewnętrzne prowadzenie linek, tylna oś przelotowa (10x135), możliwość założenia opon do 42 mm, otwory do mocowania błotników i bagażnika, a nawet podpórki czynią z TEAM DX CROSS coś na kształt SUVa wśród samochodów.  Rower wyposażony jest w specjalnie opracowany dla tej konstrukcji, karbonowy widelec o wadze 460 gram, z osią przelotową 15 mm, który ma otwory do mocowania błotników, wewnętrzne prowadzenie przewodów hamulcowych, a nawet przewodu do dynama.

ROSE TEAM DX CROSS sprawdzi się zarówno jako baza do stworzenia roweru wycieczkowego, będącego „wszędołazem“ o genach szosówki jak również w roli komforowej, treningowej przełajówki o bardziej zrelaksowanej pozycji za kierownicą. 

 

b8slz8.jpg

 

9gx2py.jpg

 

2m76lj7.jpg

 

2ptdili.jpg



#9 paulsen

paulsen
  • Użytkownik
  • 681 postów

Napisano 09 wrzesień 2015 - 20:17

Nasza odświeżona kolekcja rowerów przełajowych, wraz nowym modelem ROSE TEAM DX CROSS jest już dostępna na naszej stronie  w konfiguratorze:

 

http://www.rosebikes...anchor_products



#10 paulsen

paulsen
  • Użytkownik
  • 681 postów

Napisano 17 październik 2015 - 18:57

Nowy katalog jest już dostępny, można zamawiać wersję papierową lub oglądać w necie:

http://www.rosebikes...ra/katalog--app



#11 szosowiec_pro

szosowiec_pro
  • Użytkownik
  • 78 postów

Napisano 09 grudzień 2015 - 12:25

Piękne rowery. Można gdzieś w Polsce zobaczyć na żywo?



#12 paulsen

paulsen
  • Użytkownik
  • 681 postów

Napisano 09 grudzień 2015 - 15:06

Można zobaczyć i przetestować we Wrocławiu. Na razie tylko CRS X-lite 57 cm, ale już za parę dni przyjedzie testowy Team DX Cross rozmiar 58 cm (105, hamulce tarczowe), PRO SL 2000 rozmiar 55, a później X-LITE CW rozmiar M oraz damski rower XEON GF 200 (przyjdzie w lutym)

 



#13 Grzesiek Fiedor

Grzesiek Fiedor
  • Użytkownik
  • 108 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 26 grudzień 2015 - 20:23

Przymierzam się do zakupu Xeon Team CGF-3000. Jaki jest orientacyjny termin dostawy rozmiaru 53 w kolorze carbon-red i carbon-grey (jeszcze nie zdecydowałem się który). Na stronie nie są określone. W przypadku satysfakcjonującego terminu na pewno będę miał trochę dodatkowych pytań.

 

#14 paulsen

paulsen
  • Użytkownik
  • 681 postów

Napisano 27 grudzień 2015 - 23:19

Witam

ramy powinny przyjść do nas na przełomie stycznia i lutego. Wtedy też zaczniemy montować zamówione rowery zatem realny termin to jak myślę do połowy lutego, ewentualnie parę dni wcześniej. 

pozdrawiam

PN





Dodaj odpowiedź



  

Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: rose, nowość, rowery 2016, szosowy, rower aero, tani rower szosowy, na maratony, długodystansowy