Skocz do zawartości


Zdjęcie

Nowy, W Klubie Kolarskim


2 odpowiedzi w tym temacie

#1 ptak

ptak
  • Użytkownik
  • 1 postów

Napisano 17 sierpień 2015 - 22:29

Siema, mam 17 lat i jeżdżę na rowerze od ponad 3 lat, zaczynałem od ostrego choć od niedawna przesiadłem się na szosę. Siedzę głęboko w kulturze kolarskiej jest to jedna z pasji od których nigdy się nie wyrwę, jeżdżę sporo ostatnio zrobiłem 120km w 4h bez żadnych przygotowań głodny i trochę zmęczony ;) w zeszłym roku brałem udział w amatorskich zawodach na torze w szczecinie, jazda torowa interesuje mnie tak bardzo jak szosowa choć wiadomo ta druga ma jednak swój urok :) od roku myślałem o klubie kolarskim choć nie tak bardzo jak teraz, trafiłem tu na podobny post z kiedyś i zdania na temat mojego wieku były wówczas podzielone jeśli chodzi o przystąpienie do klubu. Kawałek od siebie mam klub kolarski w Kórniku mój ojciec zna jednego z trenerów i proponował mi żebym pojechał się sprawdzić, na moje szczęście na sprzęt nie mam co narzekać warunki mam dobre imo. Prosiłbym żebyście się odnieśli do sytuacji i wyrazili opinie ew rady itp :)



#2 Siara_iwj

Siara_iwj

    Zło Konieczne

  • Moderator
  • 2263 postów
  • SkądSheffield

Napisano 18 sierpień 2015 - 00:12

Jak masz szansę to jedź i się sprawdź. To wszystko co przychodzi mi do głowy.


 Lekkie. Tanie. Mocne. Wybierz dwa - C. Boardman


#3 RAFA.S

RAFA.S
  • Użytkownik
  • 182 postów
  • SkądGolub - Dobrzyń

Napisano 18 sierpień 2015 - 21:19