Skocz do zawartości


Zdjęcie

Piasta tylna MAVIC


3 odpowiedzi w tym temacie

#1 mariusz19

mariusz19
  • Użytkownik
  • 44 postów
  • SkądRadzyń Podlaski

Napisano 18 grudzień 2009 - 19:30

Czy wszystkie piasty tylne Mavica są zbudowane w oparciu o łozysko ślizgowe tzn. chodzi mi o te z tworzywa tam gdzie się kończy bęben kasety a zaczyna korpus piasty , przynajmiej w Aksiumach takie jest i pod wpływem obrotu ten plastik " fantastic " się wyciera i powstają luzy . Jeśli wszystkie modele tak mają to jak temu zaradzić , lejąc do bębenka olej ?

#2 Malik

Malik
  • Administrator
  • 2523 postów
  • SkądZielona Góra

Napisano 19 grudzień 2009 - 09:08

Większość kół ma taki bębenek. Przy tych modelach to nie jestem pewien, ale podejrzewam, że jest jeśli nie identyczny to przynajmniej podobnej budowy.

Bębenek mavica należy rozebrać raz na 4-5 tyś km, przeczyścić i przesmarować "specjalnym" olejem mavica, który zapewne jest na bazie teflonu.
Nie wykonując tych czynności bębenek szybciej się zużywa, a podczas jazdy mogą występować trzaski, puki, stuki itp.

#3 zorrospecialized

zorrospecialized
  • Użytkownik
  • 171 postów
  • SkądLubin

Napisano 19 grudzień 2009 - 13:38

kolego to jest taka wada tych kol ,mam w goralu mavic SLR i tez mam ten luz na bebenku i 99 %kol ma ten luz,wiem bo sprawdzalem.na allegro bylo ostatnio ogloszenie ze gosc wymienia sam ten element z teflonu ,a nie caly bebenek.

#4 Bury

Bury
  • Moderator
  • 799 postów
  • SkądZłocieniec

Napisano 24 grudzień 2009 - 16:26

na allegro bylo ostatnio ogloszenie ze gosc wymienia sam ten element


http://www.allegro.p...ow_bebenek.html

Chyba też w przyszłym sezonie będę musiał skorzystać z jego usług.



Dodaj odpowiedź