Czy wszystkie piasty tylne Mavica są zbudowane w oparciu o łozysko ślizgowe tzn. chodzi mi o te z tworzywa tam gdzie się kończy bęben kasety a zaczyna korpus piasty , przynajmiej w Aksiumach takie jest i pod wpływem obrotu ten plastik " fantastic " się wyciera i powstają luzy . Jeśli wszystkie modele tak mają to jak temu zaradzić , lejąc do bębenka olej ?
Piasta tylna MAVIC
Started By
mariusz19
, 18 gru 2009 19:30
3 odpowiedzi w tym temacie
#2
Napisano 19 grudzień 2009 - 09:08
Większość kół ma taki bębenek. Przy tych modelach to nie jestem pewien, ale podejrzewam, że jest jeśli nie identyczny to przynajmniej podobnej budowy.
Bębenek mavica należy rozebrać raz na 4-5 tyś km, przeczyścić i przesmarować "specjalnym" olejem mavica, który zapewne jest na bazie teflonu.
Nie wykonując tych czynności bębenek szybciej się zużywa, a podczas jazdy mogą występować trzaski, puki, stuki itp.
Bębenek mavica należy rozebrać raz na 4-5 tyś km, przeczyścić i przesmarować "specjalnym" olejem mavica, który zapewne jest na bazie teflonu.
Nie wykonując tych czynności bębenek szybciej się zużywa, a podczas jazdy mogą występować trzaski, puki, stuki itp.
#4
Napisano 24 grudzień 2009 - 16:26
na allegro bylo ostatnio ogloszenie ze gosc wymienia sam ten element
http://www.allegro.p...ow_bebenek.html
Chyba też w przyszłym sezonie będę musiał skorzystać z jego usług.