Skocz do zawartości


Zdjęcie

Guerciotti Ares


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
31 odpowiedzi w tym temacie

#1 qusiu7

qusiu7
  • Użytkownik
  • 222 postów
  • SkądBochnia

Napisano 11 wrzesień 2015 - 17:34

rama: Guerciotti Ares (carbon) rozmiar 54
widelec przedni: Guerciotti Ares (carbon)
koła (1492g) złożone na:
- piasty Novatec A291SB + F482B
- obręcze srebrne nitowane AlexRims AT-400
- szprychy Pillar PDB1417 stal nierdzewna Sandvic T302, cieniowane 2.0/1.5/2.0mm
- nyple ALU czerwone Pillar PT34
opony: Continentale GP 4000S II 25C
sztyca: Giant (carbon) 
siodło: Selle Italia X1 white edition
kierownica: Giant (alu)
mostek: Giant 100 mm (alu)
łańcuch: Shimano CN-HG-93 9rz 
korba: Sram Truvativ Touro 3T.
kaseta: Shimano CS-HG50 Tiagra 11-25T
przerzutka tylna: Shimano Tiagra 9s. 
przerzutka przednia: Shimano Tiagra
manetki: Shimano Tiagra 3x9s. 
dźwignie hamulca: Shimano Tiagra 
hamulec p/t: Tektro 
waga: 8,77 kg
 
Przesiadka z ramy alu. Pierwsze co mnie urzekło w ramię to klasyczna konstrukcja, proste rurki połączone w tradycyjny sposób, żadnych udziwnień :) Druga sprawa to pochodzenie ramy, zastanawiałem się nad chińskim karbonem ale jakoś chyba lepiej mi się będzie jeździć ze świadomością, że rama została wykonana we włoskiej manufakturze (na naszym forum jeszcze nie spotkałem użytkownika, który by jeździ na ramie Guercotti) Może i nie jest w najmodniejszym malowaniu, może i napisy świecą się troche tandetnie ale wszystko jakoś razem gra (w końcu chromowane piasty i szprychy pasują do reszty :)) i jest według mnie w tym jakiś urok. Ot taka klasyka w nowocześniejszym wydaniu. Aż by się prosiło wrzucić campe :)
 

Załączone miniatury

  • WP_20150911_003.jpg


#2 piotrkol

piotrkol
  • Użytkownik
  • 1984 postów
  • SkądBrzesko

Napisano 11 wrzesień 2015 - 17:49

Zastanawiałem się co to za ramę sobie sprawiłeś i nic nie mogłem wymyślić :P

 

Ładnie i oryginalnie :) Mi też się bardzo podobają 'klasyczne' ramy, choć na swoją nie narzekam oczywiście :P Opony jednak weszły? 



53608702113_1697d8a0bf_o.png 53120563481_c30890a179_o.png 41936344895_5d8a499da7_o.png 50927423167_21cc9455fd_o.png 51000815092_a2fafceb67_o.png 49380949278_d7c6896025_o.png

248


#3 qusiu7

qusiu7
  • Użytkownik
  • 222 postów
  • SkądBochnia

Napisano 11 wrzesień 2015 - 18:35

Dałem do serwisu, nacentrowali koło i gość mówił, że on by zostawił, ale hamulce do wymiany bo opona na wysokość właśnie ledwo się mieści przez hamulec, no i klocki mimo maksymalnego ustawienia u góry zahaczają o obręcz 



#4 Gosc_wojtek10611_*

Gosc_wojtek10611_*
  • Gość

Napisano 11 wrzesień 2015 - 19:30

zastanawiałem się nad jej kupnem bo pewnie to ta jedna sztuka co na allegro wisiała za ok. 2 tyś ale jednak malowanie nie podeszło :D typowy "esteta" :D 



#5 qusiu7

qusiu7
  • Użytkownik
  • 222 postów
  • SkądBochnia

Napisano 11 wrzesień 2015 - 21:06

zastanawiałem się nad jej kupnem bo pewnie to ta jedna sztuka co na allegro wisiała za ok. 2 tyś ale jednak malowanie nie podeszło :D typowy "esteta" :D

Przyznam, że kiedy przeglądałem ogłoszenia to też ominąłem to ale przy bliższym spotkaniu okazało się, że rama zyskała moej uznanie, zobaczymy jak się sprawuje, jutro pierwsza jazda :)



#6 Marqs

Marqs
  • Użytkownik
  • 477 postów

Napisano 11 wrzesień 2015 - 21:51

Kurcze trochę spora ta waga wyszła jak na karbon i takie lekkie koła....ta skubana Tiagra pewnie tyle waży :P



#7 qusiu7

qusiu7
  • Użytkownik
  • 222 postów
  • SkądBochnia

Napisano 11 wrzesień 2015 - 22:45

Z czasem będę odchudzal, korba triple sporo sobie wazy 975g a i sama rama najlzejsza nie jest

#8 Gosc_wojtek10611_*

Gosc_wojtek10611_*
  • Gość

Napisano 12 wrzesień 2015 - 07:11

1kg jak na korbe to jest bardzo dużo. dwurzędowa ultegra jakieś 270g mniej prawie chyba więc sporo można zyskać, wymieniając cały osprzęt pewnie drugie tyle i już się znajdzie. kokpit wymienić na carbon pewnie też wyjdzie jakieś 100-200g mniej a może więcej ale i tak jakoś faktycznie sporo prawie 9kg jak na carbon. 



#9 qusiu7

qusiu7
  • Użytkownik
  • 222 postów
  • SkądBochnia

Napisano 12 wrzesień 2015 - 07:29

W przyszłym tyg będą nowe hamulce Ultegra albo KCNC, druga opcja kusi bo są mega lekkie ale z kolei ultegra to klasa

#10 1415chris

1415chris
  • Użytkownik
  • 4482 postów
  • SkądSurrey

Napisano 12 wrzesień 2015 - 09:08

Bierz ultegre, kcnc, bez wzgledu na model, sa zdecydowanie slabsze.
Z ta waga roweru takie kcnc wiele nie zmieni ;)
Fajny rower, wiecej zdjec.

#11 sirkozi

sirkozi
  • Użytkownik
  • 2297 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 12 wrzesień 2015 - 09:09

Pamiętaj, że hamulce z nowej Ultegry słabo działają ze starymi klamkami jak Tiagra.



#12 qusiu7

qusiu7
  • Użytkownik
  • 222 postów
  • SkądBochnia

Napisano 12 wrzesień 2015 - 11:27

Myślę, że i tak będą mocniej hamowały od obecnych tektro, a i na klamki kiedyś przyjdzie czas.

Dzisiaj jazda testowa. Wrażenia? super, sztywno a jednocześnie fajnie przelatuje po nierównościach, przyspieszenie też lepsze. Jest o rozmiar mniejsza od poprzedniej, przez co rower jest bardziej skrętny ale póki co pojeżdżę na starym zestawieniu z mostkiem 100 mm, najwyżej zmienię za jakiś czas na 110 mm

 

3834a94557d14c27.jpg

 

29c5a96517ac8907.jpg


  • piotrkol, Marqs i bynon lubią to

#13 Marqs

Marqs
  • Użytkownik
  • 477 postów

Napisano 12 wrzesień 2015 - 20:55

Białe bidony! białe! :)



#14 qusiu7

qusiu7
  • Użytkownik
  • 222 postów
  • SkądBochnia

Napisano 12 wrzesień 2015 - 21:42

Mam wytłumaczenie. Na Guerciott jeździła/jeździ grupa CCC Sprandi Polkowice, stąd te pomarańcze :D a zupełnie na serio to w tej chwili tylko te mi zostały, srebrne z isostara, które na pewno lepiej by pasowały przepadały po ostatnim rajdzie wokół tatr. 

 

Zacząłem powoli rozglądać się za osprzętem i SRAM Apex wypada całkiem nieźle na tle konkurencji, jest lekki (może uda się odłożyć też na korbę w wersji karbonowej :)) Ale to w przyszłym sezonie.


  • piotrkol i EverRestOnTheBike lubią to

#15 Gosc_wojtek10611_*

Gosc_wojtek10611_*
  • Gość

Napisano 12 wrzesień 2015 - 22:10

Apex ok, byle nie korba z apexa bo strasznie słabiutka ona jest w tej grupie ;) 



#16 qusiu7

qusiu7
  • Użytkownik
  • 222 postów
  • SkądBochnia

Napisano 13 wrzesień 2015 - 11:01

skoro tak to pewnie wrzucę ultegrę, będzie do pary z hamulcami, chociaż szczerze mówiąc korby srama według mnie są ładniejsze 



#17 Gosc_wojtek10611_*

Gosc_wojtek10611_*
  • Gość

Napisano 13 wrzesień 2015 - 20:09

mi też red szczególnie bardziej przypada do gustu szczególnie ten nowy 22, ale ultegra i da też ma swój urok ;) 



#18 qusiu7

qusiu7
  • Użytkownik
  • 222 postów
  • SkądBochnia

Napisano 15 wrzesień 2015 - 20:22

Ultegra to dobra opcja ale 6700 według mnie nie będzie pasować wizualnie do roweru. Według mnie rower musi dobrze jeździć ale też podobać się użytkownikowi, dlatego względy estetyczne też są dla mnie istotne :) 


  • piotrkol lubi to

#19 qusiu7

qusiu7
  • Użytkownik
  • 222 postów
  • SkądBochnia

Napisano 02 październik 2015 - 20:46

Mała aktualizacja

-kierownica PRO LT compact z wypłaszczonymi rurkami

-mostek deda zero 1 110 mm

-sztyca amoeba hussar alu

-hamulce ultegra 6600

-siodlo specialized romin pro evo comp 130 mm

-bidony accent

 

7eff844447b9e311med.jpg

 

a3306eb7e9d6187emed.jpg

 

d4251ddfeb8f81f1med.jpg

 

e677d0bbc7fc8a8fmed.jpg

 

4e1b27c181e3e953med.jpg


  • bicicleta i piotrkol lubią to

#20 qusiu7

qusiu7
  • Użytkownik
  • 222 postów
  • SkądBochnia

Napisano 28 styczeń 2016 - 19:46

Trochę nowych gratów :)

b4e1892f3a7715b8med.jpg


  • piotrkol lubi to