Guerciotti Ares
#1
Napisano 11 wrzesień 2015 - 17:34
#3
Napisano 11 wrzesień 2015 - 18:35
Dałem do serwisu, nacentrowali koło i gość mówił, że on by zostawił, ale hamulce do wymiany bo opona na wysokość właśnie ledwo się mieści przez hamulec, no i klocki mimo maksymalnego ustawienia u góry zahaczają o obręcz
#4 Gosc_wojtek10611_*
Napisano 11 wrzesień 2015 - 19:30
zastanawiałem się nad jej kupnem bo pewnie to ta jedna sztuka co na allegro wisiała za ok. 2 tyś ale jednak malowanie nie podeszło typowy "esteta"
#5
Napisano 11 wrzesień 2015 - 21:06
zastanawiałem się nad jej kupnem bo pewnie to ta jedna sztuka co na allegro wisiała za ok. 2 tyś ale jednak malowanie nie podeszło typowy "esteta"
Przyznam, że kiedy przeglądałem ogłoszenia to też ominąłem to ale przy bliższym spotkaniu okazało się, że rama zyskała moej uznanie, zobaczymy jak się sprawuje, jutro pierwsza jazda
#6
Napisano 11 wrzesień 2015 - 21:51
Kurcze trochę spora ta waga wyszła jak na karbon i takie lekkie koła....ta skubana Tiagra pewnie tyle waży
#7
Napisano 11 wrzesień 2015 - 22:45
#8 Gosc_wojtek10611_*
Napisano 12 wrzesień 2015 - 07:11
1kg jak na korbe to jest bardzo dużo. dwurzędowa ultegra jakieś 270g mniej prawie chyba więc sporo można zyskać, wymieniając cały osprzęt pewnie drugie tyle i już się znajdzie. kokpit wymienić na carbon pewnie też wyjdzie jakieś 100-200g mniej a może więcej ale i tak jakoś faktycznie sporo prawie 9kg jak na carbon.
#9
Napisano 12 wrzesień 2015 - 07:29
#10
Napisano 12 wrzesień 2015 - 09:08
Z ta waga roweru takie kcnc wiele nie zmieni
Fajny rower, wiecej zdjec.
#11
Napisano 12 wrzesień 2015 - 09:09
Pamiętaj, że hamulce z nowej Ultegry słabo działają ze starymi klamkami jak Tiagra.
#12
Napisano 12 wrzesień 2015 - 11:27
Myślę, że i tak będą mocniej hamowały od obecnych tektro, a i na klamki kiedyś przyjdzie czas.
Dzisiaj jazda testowa. Wrażenia? super, sztywno a jednocześnie fajnie przelatuje po nierównościach, przyspieszenie też lepsze. Jest o rozmiar mniejsza od poprzedniej, przez co rower jest bardziej skrętny ale póki co pojeżdżę na starym zestawieniu z mostkiem 100 mm, najwyżej zmienię za jakiś czas na 110 mm
- piotrkol, Marqs i bynon lubią to
#13
Napisano 12 wrzesień 2015 - 20:55
Białe bidony! białe!
#14
Napisano 12 wrzesień 2015 - 21:42
Mam wytłumaczenie. Na Guerciott jeździła/jeździ grupa CCC Sprandi Polkowice, stąd te pomarańcze a zupełnie na serio to w tej chwili tylko te mi zostały, srebrne z isostara, które na pewno lepiej by pasowały przepadały po ostatnim rajdzie wokół tatr.
Zacząłem powoli rozglądać się za osprzętem i SRAM Apex wypada całkiem nieźle na tle konkurencji, jest lekki (może uda się odłożyć też na korbę w wersji karbonowej ) Ale to w przyszłym sezonie.
- piotrkol i EverRestOnTheBike lubią to
#15 Gosc_wojtek10611_*
Napisano 12 wrzesień 2015 - 22:10
Apex ok, byle nie korba z apexa bo strasznie słabiutka ona jest w tej grupie
#16
Napisano 13 wrzesień 2015 - 11:01
skoro tak to pewnie wrzucę ultegrę, będzie do pary z hamulcami, chociaż szczerze mówiąc korby srama według mnie są ładniejsze
#17 Gosc_wojtek10611_*
Napisano 13 wrzesień 2015 - 20:09
mi też red szczególnie bardziej przypada do gustu szczególnie ten nowy 22, ale ultegra i da też ma swój urok
#18
Napisano 15 wrzesień 2015 - 20:22
Ultegra to dobra opcja ale 6700 według mnie nie będzie pasować wizualnie do roweru. Według mnie rower musi dobrze jeździć ale też podobać się użytkownikowi, dlatego względy estetyczne też są dla mnie istotne
- piotrkol lubi to
#19
Napisano 02 październik 2015 - 20:46
Mała aktualizacja
-kierownica PRO LT compact z wypłaszczonymi rurkami
-mostek deda zero 1 110 mm
-sztyca amoeba hussar alu
-hamulce ultegra 6600
-siodlo specialized romin pro evo comp 130 mm
-bidony accent
- bicicleta i piotrkol lubią to
#20
Napisano 28 styczeń 2016 - 19:46
- piotrkol lubi to