Z błotników dedykowanch specjalnie do szos wybór jest prosty:
- albo SKS Raceblade Long
- albo Crud Roadracer MK2
oba nie są idealne
Chciałbym najpierw spróbować spasować zwykłe błotniki
Znalazłem:
- SKS Chromoplastics 28x35mm
- SKS Bluemels 28x35mm
- Orion 28x31, 28x36
Są to typowe, mocowane prętami do śrubeczek przy piastach - to chcę obejść zipami, do widełek, naginając pręty. Ewentualnie specjalną podkładką z tymi potrzebnymi oczkami montarzowymi, montowaną z zaciskiem koła
Te błotniki nie mają wycięcia na hamulec - przygnę, przytnę i może wejdą.
Reszta punktów mocowania - zipy, gumki od mocowań garmina, klejenie do ramy oklejonej taśmą (żeby nie kleić bezpośrednio do lakieru), … Polak potrafi
Szosę mam typowego ściganta, karbon.
Tutaj prześwity na oponach 25 i 23: http://postimg.org/gallery/24inouqge
Oczywiście łatwiej będzie dopasować błotniki do opon 23, ale jakby się dało, to chciałbym zostać na 25.
Ktoś może się pochwalić wyczynem spasowania takich błotników do swojego ściganta?
Czy od razu dać sobie spokój i kupić dedykowane ?