Skocz do zawartości


Zdjęcie

Rychtarski "royal"


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 qzn

qzn
  • Użytkownik
  • 534 postów
  • SkądWrocław

Napisano 01 listopad 2015 - 20:58

rychtarski-royal-24903_8.jpg

 

 

 

Rama:
Rychtarski Dedacciai ZeroUno 58x58

Widelec/Stery:
kinesis alu / chris king threadless 1"

Korba/Suport:
chorus 11sp / record UT ITAL

Pedały:
look keo carbon

Kaseta/Łańcuch:
ultegra casette/Campagnolo Record 10-sp

Przerzutki/Manetki
rd chorus / fd chorus / klamki record (łapy od chorusa)

Kierownica/Mostek
wcs 42 / alter 120

Siodło/Sztyca
arione/wcs

Hamulce:
campagnolo centaur

Koło przód/Opona:
ksyrium equipe/conti 4000s

Koło tył/piasta/opona:
ksyrium equipe/aksium/conti 4000s

Masa całości 9kg.


Planowane ewentualne zmiany: wideł carbo (proste lagi, coś w stylu wound up/time/look), koła, (najchętniej chyba zondy), heble (chorus czarne szkielety).


  • Malik, impa i KSiedlaczek lubią to

#2 grzegosz.

grzegosz.
  • Użytkownik
  • 623 postów
  • SkądZielona Góra

Napisano 01 listopad 2015 - 23:10

piękny
jak działa korba campy 11 z resztą 10? Czytałem, że trudno to wyregulować, bo blaty są bliżej siebie.
jedyne co bym zmienił, to kiera na jakiś kompakt, np. Deda piega jest pod 26mm



#3 KSiedlaczek

KSiedlaczek
  • Użytkownik
  • 252 postów
  • SkądWrocław

Napisano 02 listopad 2015 - 00:01

ponoć między 11tką a 10tką nie ma żadnej różnicy 



#4 X-RAY

X-RAY
  • Użytkownik
  • 685 postów
  • SkądWarszawa / Jelenia Góra

Napisano 02 listopad 2015 - 07:30

Fajne, oldschoolowe malowanie - Twój projekt?


Bianchi Oltre XR3 Disc

Accent Freak 

Bulls Copperhead 3


#5 grzegosz.

grzegosz.
  • Użytkownik
  • 623 postów
  • SkądZielona Góra

Napisano 02 listopad 2015 - 08:08

Odpowiem za właściciela-malowanie klubowe
Podobno korby 10 i 11 campy różnią się tym, że w 11 blaty są bliżej siebie, co ma związek z węższym łańcuchem i węższym wózkiem przedniej przerzutki w napędach 11rz.


  • qzn lubi to

#6 qzn

qzn
  • Użytkownik
  • 534 postów
  • SkądWrocław

Napisano 02 listopad 2015 - 08:39

Też się zastanawiałem jak będzie z tymi korbami. W praktyce zarówno z 10-rz łańcuchem jak i FD chodzi bez problemu (choć wymaga precyzji w ustawieniu, żeby jednocześnie "wchodził" duży blat i wózek nie tarł o korbę).
 

 

I have a Campy drawing that shows the dimensions of the current 11 speed double crank. The distance from the center of the BB shell to the inner face of the big chainring teeth (not the shifting ramps) is 46.3mm. The cog spacing is 7.7mm, which is about the same as the spacing used as far back as 7 speed chainrings

Myślałem o kierownicy kompaktowej ale 1. gięcia ergo jakoś lepiej mi leżą, 2. wcs jest o 100g lżejszy od pieroga :)



#7 panpatryk

panpatryk
  • Użytkownik
  • 26 postów

Napisano 02 listopad 2015 - 15:46

tutaj, to jeszcze jest kaseta Ultegry, więc nie wiem czy da się dobrze ocenić jak działa korba 11 z napędem 10-tkowym mieszanym;)

 

piękny
jak działa korba campy 11 z resztą 10? Czytałem, że trudno to wyregulować, bo blaty są bliżej siebie.
jedyne co bym zmienił, to kiera na jakiś kompakt, np. Deda piega jest pod 26mm

 



#8 grzegosz.

grzegosz.
  • Użytkownik
  • 623 postów
  • SkądZielona Góra

Napisano 02 listopad 2015 - 15:47

Zauważyłem po czasie ten fakt



#9 qzn

qzn
  • Użytkownik
  • 534 postów
  • SkądWrocław

Napisano 05 sierpień 2016 - 09:22

mały update, udało się wrócić do ori widła, zondy, sztyca thomson:

13556729_199330797135364_721613899_n.jpg


  • Malik lubi to