Skocz do zawartości


Zdjęcie

Zakupowe Abc

rower ROSE jak zamówić zamówienie płatność rowery wysyłkowe przesyłka faktura 0 VAT

21 odpowiedzi w tym temacie

#1 Rosebikes.pl

Rosebikes.pl
  • Użytkownik
  • 433 postów
  • SkądWrocław

Napisano 13 grudzień 2015 - 17:53

Postanowiłem stworzyć ten wątek aby pomóc wszystkim przyszłym klientom, którzy często zadają podobne pytania. Wątek oczywiście będzie uzupełniany o kolejne informacje, jeśli ktoś ma pytania - niechaj je zada.

1. Zamówiłem wczoraj rower do dziś nic nie przyszło, czy mam zamawiać ponownie itd.

Po zamówieniu zwykle przychodzi prosty email z jego potwierdzeniem. Zamówienie zostało przyjęte, ale jeszcze nie przetworzone przez nasz dział sprzedaży w centrali firmy, w Bocholt. Staramy się by w ciągu max 48 h doszedł kolejny email z rachunkiem w PDFie, w nim znajduje się prócz informacji o płatności przelewem także ważna data: złożenia roweru.

2. Na stronie napisane było, że czas złożenia to 3-4 tygodnie, a mój rower przyjdzie do mnie za 2 miesiące. 

Data złożenia roweru dostępna na stronie nie jest póki co niestety rzeczywistym terminem. Pracujemy nad tym aby system na bieżąco pokazywał dostępność ramy w danym malowaniu i rozmiarze (zdarzają się niestety wpadki), ale ważna jest też dostępność innych części. Czasem zdarza się, że mostek jednego typu bądź kierownicę lub koła można zastąpić innym, to samo z oponami. Taki zabieg pomaga często przybliżyć datę montażu. Bywa jednak tak, że czekamy na spóźniającą się dostawę kół lub widelcy i wtedy niestety trzeba poczekać. Szczególnie w środku sezonu. 

Ostatnie lata pokazują, że najlepiej zamawiać rower pod koniec sezonu lub przed startem nowego (okolice Nowego Roku). Wtedy kolejka chętnych jest najmniejsza. 

3. Jak najlepiej zapłacić? Czy zamrozicie pieniądze na koncie? 

Spread walutowy spędza niejednemu sen z powiek. Duża część klientów kupuje walutę w kantorze internetowym i z takiego konta realizuje przelew. 
Płatność to przelew SEPA, najtańszy i najszybszy między krajami Unii i zwykle banki obciążają kwotą 5 zł. Możliwa jest też płatność PayPalem i kartą, ale spread przy zakupie Uncle Jimbo sięgnął u jednego z klientów kwoty 400 złotych. Niefajna sytuacja ani dla nas ani dla nabywcy.
Wymagamy by pieniądze znalazły się na koncie najpóźniej na 2 tygodnie przed oznaczoną datą montażu roweru. Czy warto zapłacić wcześniej? 
Z mojego doświadczenia wynika, że tak. Zdarzają się przesunięcia w kolejce (ktoś zrezygnował, nie zapłacił na czas), które cieszą szczególnie w środku sezonu. Niemniej jednak gdy przekraczana jest data 2 tygodni koledzy w centrali przesuwają nieopłacone zamówienie na koniec kolejki. 

Niestety nie jest to przyjemna wiadomość dla zamawiającego.
Czasem zdarza się, że gotówki chwilowo brakuje potrzebujemy wtedy sygnał, że wpłata będzie ale np na 10 dni przed datą montażu. Można wtedy zawczasu poprosić by zamówienie pozostało w kolejce. 


4. Zapomniałem zmienić owijkę, dołożyć koszyki, pedały, a kierownica chyba będzie za wąska... 
Nie ma problemu. Proszę pisać na [email protected]<script data-cfhash='f9e31' type="text/javascript"> /* */</script>, podając nr klienta i nr zamówienia. Jeśli rower nie trafił na stanowisko montażowe taka zmiana dojdzie do skutku. W przypadku gdy zmiana preferencji wiąże się z dopłatą firma wystawia dodatkowy rachunek na kolejną część.

5. Faktura VAT na firmę: nie ma problemu. Firma powinna być zarejestrowana w europejskim systemie czyli posiadać nr VAT widoczny w księgowości w niemieckiej centrali (z dopiskiem PL na początku)
Przed złożeniem zamówienia na mój email można wysłać info zawierające:
- nazwę i typ firmy
- nr rejestracyjny UID
- nr VAT czyli NIP
- nazwisko osoby kontaktowej z datą urodzenia
- adres firmy oraz adres dostawy roweru bądź towarów
- nr telefonu
- adres email

6. Hak przerzutki. 
Mamy na stanie, trzeba podać model i typ roweru, wystawimy zamówienie i rachunek, prześlemy. Niestety problem natury IT powoduje, że haki nie widnieją jako artykuły dostępne na stronie sklepu. 

 

7. Chciałbym zmienić konfigurację roweru dostępnego od ręki lub powystawowego. 

Niestety rowerów widocznych jako BIKE NOW czyli ROSE PRO SL 1000, 2000 oraz 3000 i ich wersji dla Pań nie można konfigurować. 

Podobnie z rowerami w zakładce "pojedyncze egzemplarze". To rowery złożone i eksponowane na wystawach w naszych sklepach bądź podczas pokazów.

 

8. Zniżka na pedały, koszyki, liczniki itd. Zgodnie z naszymi zasadami udzielamy 10% rabatu na wszelkie artykuły doczepiane bądź dokręcane do roweru podczas zamówienia. Rabat 10% pokaże się na ostatnim etapie składania zamówienia. Promocją 10% objęte są także zestawy buty + pedały.

 

9. Przegląd "zerowy": nasze rowery po złożeniu i spakowaniu przygotowane są do jazdy. Wszelkie nieprawidłowości (źle zmieniające przerzutki, luzy itd) bardzo proszę zgłaszać bezpośrednio do mnie. 

Przegląd zerowy nie jest konieczny, ale po przejechaniu kilkuset kilometrów należy zrobić przegląd w zaufanym warsztacie, który sprawdzi luzy, przesmaruje, ewentualnie podreguluje działanie napędu. 

Pieczątka przystawiona na naszej karcie roweru/gwarancyjnej załatwia sprawę pierwszego przeglądu niezbędnego do uznania gwarancji. 

 

 

 



#2 Rosebikes.pl

Rosebikes.pl
  • Użytkownik
  • 433 postów
  • SkądWrocław

Napisano 25 maj 2016 - 09:30

Uwaga! Wdrażamy nowy system informatyczny, który ma poprawić obsługę zamówień i wysyłkę towarów. Niestety mogą występować przejściowe problemy z transakcjami przeprowadzanymi przy użyciu kart płatniczych. Pracujemy nad poprawą systemu i przepraszamy za utrudnienia.

Wprowadzenie nowego systemu wiązać także będzie się z tym, że praktycznie niemożliwa będzie zmiana adresu lub też dodanie jakichś artykułow do już przetwarzanego zamówienia.

System będzie przetwarzał zamówienia dużo szybciej niż obecnie.



#3 SPIKE

SPIKE

    Spike

  • Użytkownik
  • 4542 postów
  • SkądKraków

Napisano 25 maj 2016 - 09:50

Jprld jaka reklama  ,macie to na stronie nie wystarczy ? czy ktoś moderuje forum ? 



#4 ROZMIAR

ROZMIAR
  • Użytkownik
  • 2398 postów
  • SkądPoznań

Napisano 25 maj 2016 - 10:28

Nie wiem czy bez przesady. Spike kiedyś był notorycznie tępiony za reklamy. I były one zakazane.

Teraz Rose robi sobie z forum sklep. No i jeszcze Mikrus. Parę lat temu by to nie przeszło.

Nie wiem czy Rose coś płaci za to, ale forumowicze deklarowali kiedyś, że jak potrzeba kasy to się zrzucą na forum.

Po co nam marketing na forum.


7602ede9d85aa0ebmed.png

 

Więcej satysfakcji daje dobra forma niż dobry sprzęt.

"Oni [w Sky] nazywają  to marginal gains, wszystko co jest dozwolone w granicach zasad, jest możliwe. TUE mieszczą się w tych zasadach. Jeśli w dalszym ciągu z jednej strony będzie się mówić o etyce w kolarstwie, a z drugiej strony tak postępować, to jest to działanie obłudne." Pat McQuaid


#5 piotrkol91

piotrkol91
  • Użytkownik
  • 1354 postów
  • SkądBrzesko

Napisano 25 maj 2016 - 10:41

Zauważcie, że znajdujemy się w dziale "Sponsorzy serwisu" -> "Rosebike.pl"

Nie trzeba być geniuszem żeby stwierdzić, że rosebike wspiera serwis w zamian za możliwość reklamy. Więc narzekanie jest w tym momencie nieuzasadnione bo robią to w przeznaczonym do tego celu dziale. 



#6 mikroos

mikroos
  • Użytkownik
  • 5558 postów
  • SkądSzczecin/Poznań

Napisano 25 maj 2016 - 13:14

No i jeszcze Mikrus.

Żebyśmy mieli jasność:

1. Przed wstawieniem linka poprosiłem o zgodę i ją otrzymałem.
2. NIGDY nie wstawiłem żadnej reklamy, linku itd. z własnej inicjatywy. Jeżeli wklejam link do swojego sklepu, to tylko w odpowiedzi na czyjeś konkretne pytanie o konkretny produkt.
  • Akwafan lubi to
rowerplus-logo-2.png

#7 ROZMIAR

ROZMIAR
  • Użytkownik
  • 2398 postów
  • SkądPoznań

Napisano 25 maj 2016 - 20:41

Po długim czasie to byś mógł napisać jak byś tu siedział choć 3 lata ;). Co do tych kompetencji Mikrusa to bym nie przesadzał, są osoby o wiele lepsze trzeba ich czasem zapytać, po prostu nie mają tyle czasu żeby tu pisać, albo chęci użerać się z pseudo specjalistami. Pobędziesz dłużej na forum to dowiesz się więcej jak będziesz chciał.

A co do sponsoringu rose to był o nich temat który został ocenzurowany posty poznikały -forum stało się zależne. Jak widać właścicielowi forum przez lata zmieniło się podejście.


7602ede9d85aa0ebmed.png

 

Więcej satysfakcji daje dobra forma niż dobry sprzęt.

"Oni [w Sky] nazywają  to marginal gains, wszystko co jest dozwolone w granicach zasad, jest możliwe. TUE mieszczą się w tych zasadach. Jeśli w dalszym ciągu z jednej strony będzie się mówić o etyce w kolarstwie, a z drugiej strony tak postępować, to jest to działanie obłudne." Pat McQuaid


#8 shmoo

shmoo
  • Użytkownik
  • 758 postów
  • SkądBrzeg, Wrocław, Bytom

Napisano 25 maj 2016 - 21:05

Jprld jaka reklama  ,macie to na stronie nie wystarczy ? czy ktoś moderuje forum ? 

 

Rose jest z tego co wiem na uprzywilejowanej pozycji i ma swój specjalny wątek na forum, ale nie rozumiem co wam to przeszkadza!

 

Myślicie że takie forum to nie kosztuje ludzi czasu? Czas to pieniądz!

Po co psuć ten rynek?

Akurat nie zauważyłem żeby Rose było jakoś specjalnie nachalne. Po prostu robią to na co im pozwolono na forum.


  • Akwafan lubi to

#9 Stasko

Stasko
  • Użytkownik
  • 466 postów

Napisano 26 maj 2016 - 09:59

Są też tacy, co wypowiadają się w prawie każdym wątku, byleby nabijać posty....
  • Greek, kaloo i Senninho lubią to

#10 deschek

deschek
  • Administrator
  • 88 postów
  • SkądPoznań

Napisano 26 maj 2016 - 21:30

Panowie, tak jak zostalo powiedziane ROSE Bikes wspiera forum, jest jego sponsorem i ten dzial jest dla nich przeznaczony wiec taki temat nie powinien dziwic.


You see lots of happy cyclists. When was the last time you saw a runner smiling?


#11 ROZMIAR

ROZMIAR
  • Użytkownik
  • 2398 postów
  • SkądPoznań

Napisano 26 maj 2016 - 22:38

deschek nie wspiera tylko zwykły biznes reklama :). Wspieranie to trochę co innego. Wsparcie to kiedyś proponowali użytkownicy.


7602ede9d85aa0ebmed.png

 

Więcej satysfakcji daje dobra forma niż dobry sprzęt.

"Oni [w Sky] nazywają  to marginal gains, wszystko co jest dozwolone w granicach zasad, jest możliwe. TUE mieszczą się w tych zasadach. Jeśli w dalszym ciągu z jednej strony będzie się mówić o etyce w kolarstwie, a z drugiej strony tak postępować, to jest to działanie obłudne." Pat McQuaid


#12 Siara_iwj

Siara_iwj

    Zło Konieczne

  • Moderator
  • 1742 postów
  • SkądSheffield

Napisano 29 maj 2016 - 13:39

Rany, płaci za możliwość reklamy, a kasa idzie na serwery i na pełną Raphę dla moderki. Tak dokładnie jest ;)


Dołączona grafikaLekkie. Tanie. Mocne. Wybierz dwa - C. Boardman Dołączona grafika

#13 Rosebikes.pl

Rosebikes.pl
  • Użytkownik
  • 433 postów
  • SkądWrocław

Napisano 02 czerwiec 2016 - 20:35

Wszystkich zamawiających przepraszamy za wydłużającą się obsługę zamówień. Nasz dział wysyłek robi wszystko co w ich mocy by skrócić czas od zamówienia do wysyłki towaru, ale niestety wciąż system nie działa tak sprawnie jak chcielibyśmy. 

Dział IT łata bugi w sofcie, mamy nadzieję, że od przyszłego tygodnia wszystko wróci do normy. 



#14 BartekJuve

BartekJuve
  • Użytkownik
  • 21 postów
  • SkądŁódzkie

Napisano 09 czerwiec 2016 - 13:16

Cześć Rosebikes,dostałem taki voucher na 10€,i chciałem sie dopytać bo nie wiem czy dobrze rozumiem,czy on tylko działa na produkty nieprzecenione,bo mam na oku pedały szosowe,ale one teraz kosztuja 64,95€ a poprzednio kosztowały 99,95€,można taki voucherem obniżyć cenę?

Załączone pliki

  • Załączony plik  image.jpeg   38,91 KB   14 Ilość pobrań


#15 Rosebikes.pl

Rosebikes.pl
  • Użytkownik
  • 433 postów
  • SkądWrocław

Napisano 09 czerwiec 2016 - 20:47

Włożyć towar do koszyka, a potem dodać voucher na ostatnim etapie składania zamówienia. Zadziała - albo nie. Sformułowanie o nie łączeniu się z innymi promocjami jest dość enigmatyczne, ale dopytam marketing w centrali jakie dokładnie są warunki tej promocji. 



#16 BartekJuve

BartekJuve
  • Użytkownik
  • 21 postów
  • SkądŁódzkie

Napisano 09 czerwiec 2016 - 22:12

Jak wrócę z pracy to tak zrobię,jak sie tak uda zrobic to trochę złotówek zaoszczędze 😉 jeśli tylko bank mnie nie ograbi przy płatności kartą 😀
Edit:Voucher zadziałał a bank nie obrabował mniej za bardzo 😉

#17 Rosebikes.pl

Rosebikes.pl
  • Użytkownik
  • 433 postów
  • SkądWrocław

Napisano 10 czerwiec 2016 - 10:04

Gratulujemy zakupu, proszę o chwilę cierpliwości jeśli chodzi o wysyłkę towaru. System zamówień wraca do normy, ale do osiągnięcia właściwego czasu od zamówienia do wysyłki jeszcze brakuje. 



#18 BartekJuve

BartekJuve
  • Użytkownik
  • 21 postów
  • SkądŁódzkie

Napisano 22 sierpień 2016 - 16:20

Witam ponownie,10.06.2016 dokonałem zakupu na kwotę 63,9€ i nie zostały naliczone mi punkty bonusowe,czy te punkty naliczają sie automatycznie,czy przy zakupie trzeba podać gdzieś nr karty,czy może jak moje pedały były przecenione i dodałem do nich jeszcze voucher to punkty sie nie nalezą,da radę rozwiązać ta zagadkę ;)

#19 d8wid

d8wid
  • Użytkownik
  • 263 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 22 sierpień 2016 - 18:25

Rose zrezygnował z programu lojalnościowego. W 2017 mają wprowadzić coś nowego.  - jak miałes jakies punkty do tej pory to sprawdź skrzynkę - powinieneś dostać voucher 

 

From spring 2017, we will bring the ROSE card to the next level with different attractive status levels. There will be even more varied benefits than before. You will automatically get some more detailed information as soon as the new card is launched. In order to ensure a smooth changeover and to prepare the launch of the new ROSE card, some technical changes are required. It is for these technical reasons that you can no longer earn or spend points since July 2016. 

All purchases made until the launch of the new ROSE card in spring 2017 are taken into consideration when determining the new status level and of course, we will also keep you as a loyal ROSE customer informed about special offers and exclusive advantages to help you pass the time. So it’s still worth showing your card when shopping in ROSE BIKETOWN. Orders that are placed online or by phone are automatically taking into consideration for the new status level.

We will convert all points collected until July 2016 into a shopping voucher that you will receive by email or letter post as soon as we have converted all points. As a way of thanking you for your loyalty, we will also round up the value of the voucher.



#20 BartekJuve

BartekJuve
  • Użytkownik
  • 21 postów
  • SkądŁódzkie

Napisano 22 sierpień 2016 - 18:30

Wiem ze zrezygnowali,dostałem wiadomość,ale zbieranie punktów miało być do 1 lipca.



Poinformowaliśmy Cię o tym, że od 1 lipca nie jest już możliwe gromadzenie oraz wydawanie bonusowych punktów w ramach programu KARTA ROSE VIP.
Przyczyną jest zmiana programu lojalnościowego na nowy - ROSE CARD. Jako klient ROSE VIP będziesz częścią nowego systemu lojalnościowego, który wystartuje wiosną 2017. Wszystkie zakupy zrobione pomiędzy 1 lipca 2016, a startem nowego systemu ROSE CARD będą brane pod uwagę przy nadawaniu statusu w nowym systemie.



Dodaj odpowiedź



  

Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: rower, ROSE, jak zamówić, zamówienie, płatność, rowery wysyłkowe, przesyłka, faktura 0 VAT