Skocz do zawartości


Zdjęcie

Pierwsza Szosa Do 2400 Zł


29 odpowiedzi w tym temacie

#1 Jakub_

Jakub_
  • Użytkownik
  • 15 postów

Napisano 02 styczeń 2016 - 11:40

Witam. 

 

 
 
Myślę, że już czas przejść na szosę skoro zacząłem jeździć tylko i wyłącznie po asfalcie. Chciałbym jeździć dalej i szybciej, a z tego co słyszałem szosa się do tego nadaje.  wink.png
 
Jestem zainteresowany: 
 
 
 
 
 
Nie mam doświadczenia w kupowaniu używanego sprzętu Do tego potrzeba większej wiedzy (?). Same zdjęcia nie pokażą mi stanu technicznego. A jechać przez pół Polski zbytnio mi się nie uśmiecha. Dlatego w moim przypadku wolał bym kupić coś nowego. No chyba, że ktoś by mi w tym pomógł w zakupie...
 
Co sądzicie?
 
Z tego co zdążyłem się zorientować to rozmiar ramy dla mojego wzrostu 186cm powinien mieć 56-57cm?
 
Z góry dzięki za odp. 
 
 
 
 
 

 

 



#2 wojtek123

wojtek123
  • Użytkownik
  • 133 postów
  • SkądŁódź

Napisano 02 styczeń 2016 - 14:16

Ja bym brał Tribana, plus taki że w sklepie możesz sobie przypasować rozmiar.



#3 zales

zales
  • Użytkownik
  • 295 postów
  • SkądGrójec

Napisano 03 styczeń 2016 - 22:25

Z czterech przedstawionych przez Ciebie - mój typ to TRIBAN.

Dobry-solidny rower na początek.

Silverback jest podobny osprzętowo ma tylko gorsze klamkomanetki 3400, które są mniej wygodne w obsłudze w dolnym chwycie. 

Plusem Tribana jest - jak pisał wojtek123 - możliwość przymiarki w sklepie i wieczysta gwarancja na ramę i widelec.

Plusem Silverback'a carbonowa sztyca i jest nieco mniejsza waga - chociaż nie do końca wierzę w te 8,9 kg patrząc na osprzęt.

 

Twój wybór.

Ja, jak już mówiłem - brałbym Tribana


Małymi krokami uparcie do celu...

 

Dd 7 lutego 2017r szczęśliwy tatuś

 


#4 Jakub_

Jakub_
  • Użytkownik
  • 15 postów

Napisano 04 styczeń 2016 - 10:40