Skocz do zawartości


Zdjęcie

Postawić Na Ultegrę Czy 105


125 odpowiedzi w tym temacie

#1 grzesiowu

grzesiowu
  • Użytkownik
  • 13 postów

Napisano 12 styczeń 2016 - 13:07

Czy warto wchodzić w droższą ultegrę czy lepiej w 105 (chodzi mi o grupy 11s).
Masa nie ma dla mnie az takiego znaczenia. Dodałbym jeszcze że w prawdzie stać mnie na Ultegrę ale jednak każde 200 czy 300 zł to jest dla mnie odczuwalna różnica, no i jestem amatorem.
 
W przypadku kasety pytanie czy Ultegra jest trwalsza. 
Co do przerzutek i manetek czy odczuwalnie lepsza praca. 
Czy hamulce mają widocznie większą siłę hamowania. 
 
I jeszcze pytanie czy można łączyć łańcuch campagnolo record 11 z napędem od shimano.
 
dzięki za pomoc


#2 Gosc_gocu_*

Gosc_gocu_*
  • Gość

Napisano 12 styczeń 2016 - 13:11

105. Miałem ten sam dylemat.



#3 kr1s1983

kr1s1983
  • Użytkownik
  • 829 postów
  • SkądNowy Sacz

Napisano 12 styczeń 2016 - 13:40

105.Nie wyczujesz za bardzo róznicy.Naped Ultegry napewno nie jest trwalszy.Jak masz mozliwosc założ łancuch campy,wiecej pociagnie



#4 Gosc_Bullet_*

Gosc_Bullet_*
  • Gość

Napisano 12 styczeń 2016 - 14:38

Ultegra. Korba nie trzeszczy po byle deszczu.



#5 Gosc_gocu_*

Gosc_gocu_*
  • Gość

Napisano 12 styczeń 2016 - 14:44

Aha, bo jeśli jednemu kuglowi z szosa.org zatrzeszczała korba po deszczu to do razu trzeba kupić korbę o parę stówek droższą, LOL.

 

BTW - to raczej sprawa wkładu suportu, a nie korby, myśl logicznie. Jeśli korba ci trzeszczy to jest uszkodzona i nie zależy to akurat od modelu.



#6 Gosc_Bullet_*

Gosc_Bullet_*
  • Gość

Napisano 12 styczeń 2016 - 15:14

Dzięki za poradę. Masz jeszcze jakieś?

 

,,Wywalasz kilka stówek więcej'' za lepszą korbę. Ultegra to nie jest przemalowana 105.

 

105 cykała, trzeszczała różnie to bywało. Nie była i nie jest uszkodzona (leży teraz w piwnicy ). Pewnie to kwestia lepszego uszczelnienia, bo jeżdząc na Ultegrze mam z tym spokój.


  • hembro lubi to

#7 Kekacz

Kekacz
  • Użytkownik