Skocz do zawartości


Zdjęcie

Koła Szosowe Pod Tarcze Do Rowera Przełajowego


23 odpowiedzi w tym temacie

#21 Gosc_gocu_*

Gosc_gocu_*
  • Gość

Napisano 21 styczeń 2016 - 10:41

OK, no to mamy już _jednego_ producenta.

 

Koła Bontrager Affinity Elite TLR: "Lightweight alloy rim (23mm outer, 17.5mm inner width)" - i co? 17,5mm - przecież to rozmiar z górala.

 

No to skoro obręcz koła do hamulców tarczowych do cyclocrossu nie różni się od koła do 29era szerokością wewnętrzną, to _czym_ sie według ciebie różni? Ciągle twierdzę, że to te same obręcze.



#22 lukeuszlfc

lukeuszlfc
  • Użytkownik
  • 127 postów

Napisano 21 styczeń 2016 - 10:44

No mam możliwość zaplecenia - koszt około 1300-1500zł. Najlepiej jakby to był koła ogólnodostępne, wtedy w sklepie je sprowadzą, muszą być kupione w sklepie, bo rower na fakturę będzie.



#23 BraWo

BraWo
  • Użytkownik
  • 112 postów
  • SkądTarnów

Napisano 22 styczeń 2016 - 10:30

A takie : http://allegro.pl/ko...5925912199.html

 

?

 

Chyba spełniają Twoje oczekiwania 


ACCENT - CX ONE PRO

CANYON - CF SL 7.0  105 on site

 

 


#24 lukeuszlfc

lukeuszlfc
  • Użytkownik
  • 127 postów

Napisano 15 sierpień 2016 - 09:46

Rower już mam, teraz pora kupić porządne koła na szytki. Temat więc aktualny. Do systemu na dętki jestem zrażony, tubeless w XC daje radę, ale wolę szytki, bo pozwolą na niskie ciśnienie w przełajówce. Pytanie czy mogę złożyć koła na chińskich obręczach szosowych o wysokości 38mm i szerokości 25mm i nakleić na to szytki o szerokości 33mm? Oraz czy to nie jest półśrodek, że zastosuję obręcze szosowe i dam piasty na Thru-Axle 100 przód i 142 tył? Będzie to w miarę wyglądało, czy nie ma sensu się w takie coś bawić? Wydaje mi się, że powierzchni hamowania nie będzie widać za bardzo. Ile szprych zastosować? 24x24? czy 24x28? Pytanie też, czy w ogóle takie kombinowanie podoła w terenie





Dodaj odpowiedź