Campagnolo Xenon klamkomanetki. Coś nie działa jak powinno.
Started By
Bikemaster
, 23 lut 2010 22:12
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 23 luty 2010 - 22:12
Witam.
Właśnie dziś stałem sie posiadaczem Bianchi Nirone. To mój początek zabaw z szosówką (wcześniej jedynie MTB). I mam pytanie odnośnie klamkomanetek. Moja szosa ma Campę 2x10. Przednia zmieniarka Mirage QS , tylna Xenon, klamkomanetki Xenon QS. Wszystko model 2009 jak mi wiadomo. Korba sztywna oś FSA 2 blaty 50x34 (to chyba kompakt jak się orientuję).
I mam mały problemik z klamkomanetkami. Ciężko mi wyregulować przednią przerzutkę Mirage, dlatego że lewa klamkomanetkę ma indeksację na 3 a przecież korbę mam dwublatową. Jeden klik - zębatka 50t - drugi klik - łańcuch za zębatką. Da się jakoś przestawić klamkomanetki pod 2x10? Z tego co mi wiadomo to Campagnolo nie bawi się raczej w 3x10, więc dziwi mnei indeksacja na 3. Byłbym wdzięczny ra zadę.
Właśnie dziś stałem sie posiadaczem Bianchi Nirone. To mój początek zabaw z szosówką (wcześniej jedynie MTB). I mam pytanie odnośnie klamkomanetek. Moja szosa ma Campę 2x10. Przednia zmieniarka Mirage QS , tylna Xenon, klamkomanetki Xenon QS. Wszystko model 2009 jak mi wiadomo. Korba sztywna oś FSA 2 blaty 50x34 (to chyba kompakt jak się orientuję).
I mam mały problemik z klamkomanetkami. Ciężko mi wyregulować przednią przerzutkę Mirage, dlatego że lewa klamkomanetkę ma indeksację na 3 a przecież korbę mam dwublatową. Jeden klik - zębatka 50t - drugi klik - łańcuch za zębatką. Da się jakoś przestawić klamkomanetki pod 2x10? Z tego co mi wiadomo to Campagnolo nie bawi się raczej w 3x10, więc dziwi mnei indeksacja na 3. Byłbym wdzięczny ra zadę.
#2
Napisano 23 luty 2010 - 22:50
Jak to nie ma Campy ??
http://www.bike24.co...2=0;mid=0;pgc=0
To po pierwsze.
Po drugie to jak wrzucisz bieg i będzie na dużej z przodu to śrubka w przerzutce przód od ograniczenia jej wychylenia w prawo - pokreć tak aby przy niciśnięciu manetki , przerzutka juz nie wychodziła wyzej i po kłopocie, będziesz miał wtedy tylko 2 x 10.
Srubka powinna mieć opisane H.
http://www.bike24.co...2=0;mid=0;pgc=0
To po pierwsze.
Po drugie to jak wrzucisz bieg i będzie na dużej z przodu to śrubka w przerzutce przód od ograniczenia jej wychylenia w prawo - pokreć tak aby przy niciśnięciu manetki , przerzutka juz nie wychodziła wyzej i po kłopocie, będziesz miał wtedy tylko 2 x 10.
Srubka powinna mieć opisane H.
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, [email protected]
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
#4
Napisano 24 luty 2010 - 00:27
Próbowałem wyregulować i po prostu nie ma opcji aby ten zestaw współpracował. Uprzedzam wszelakie domniemania o moim braku umiejętności w tym jakże błachym temacie regulacji zmieniarki. Nie raz to robiłem i znam dokładnie procedurę. Jednak tu ona zawodzi.
Zastanawiałem się czy to nie wina blatu w korbie który nie ma tych ząbków od wewnątrz aby "dźwignąć" łańcuch na siebie. Pomysły mi się skończyły.
Zastanawiałem się czy to nie wina blatu w korbie który nie ma tych ząbków od wewnątrz aby "dźwignąć" łańcuch na siebie. Pomysły mi się skończyły.
#5
Napisano 24 luty 2010 - 08:34
A po co drugi raz wrzucasz ???na 3 bieg jak go nie ma ?
Jesli nie dajesz rade - jedź tam gdzie kupiłeś i nich wyregulują.
Jesli nie dajesz rade - jedź tam gdzie kupiłeś i nich wyregulują.
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, [email protected]
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo