Skocz do zawartości


Zdjęcie

Opony 700X25 Conti Ultra Sport Ii Vs Conti Grand Prix 4000 S Ii


23 odpowiedzi w tym temacie

#21 Helium

Helium
  • Użytkownik
  • 141 postów

Napisano 21 luty 2016 - 19:08

Zauważyłem mając kontakt z różnymi wyrobami Continentala od x-kingów przez go 4000 s2 po szytki continental competition ze conti miewa problemy z powtarzalnością wysokiej jakości produktów to oponka ma bicie to klocki odpadają. Jednak jak trafisz na dobry egzemplarz to patrząc overall produkty dają radę. Vittoria to również super produkty ale ja wole mniej subtelna jakość jazdy za to super trzymanie na zakrętach niski opór i odporność na przebicie. Szytke też mam z vectranem bo szkoda mi wydawać pieniędzy na najwyższej jakości produkty FMB Veloflexa jak ryzyko kapcia jest dość spore. Podsumowując być może Vittoria ma lepsze osiągi, ale wole pewność. Continentala


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

#22 1415chris

1415chris
  • Użytkownik
  • 4482 postów
  • SkądSurrey

Napisano 21 luty 2016 - 19:36

A ja mam pewnosc, bazujac na moim doswiadczeniu, ze na conti mam 100% gwarantowane ciecie scianek.
Pisalem, ze lepszym wyborem, przy dzisiejszych niskich cenach vittorii, jest zakup Pave, niz conti gp4..s2.
I to nie jes subtelna roznica....
  • paulsen lubi to

#23 Helium

Helium
  • Użytkownik
  • 141 postów

Napisano 21 luty 2016 - 20:31

A ja nie mam pewności, dwa komplety opon Continental GP 4000s II na 23 mm przejechałem 8k na 25 4k. Zero fauli super opony odporne na przebicia. Przy 7,5 barach 25mm idzie pięknie. Jest balans między odejściem a komfortem. Dla mnie wypas. Żeby poczuć różnice na szytce trzeba założyć coś przyzwoitego. Nie mam nic przeciw twojemu typowi tj Vittoria  z tym ze mam zasadę, że jak trafię na coś co nie budzi moich zastrzeżeń to nie szukam dalej.



#24 dywyn

dywyn
  • Użytkownik
  • 703 postów

Napisano 17 marzec 2016 - 21:39

Muszę potwierdzić, że jak się ma pecha to ścianki "padają" w GP 4000s II. Ja niestety miałem pecha i obie oponki w nowym rowerze wymieniłem po około 1000 km (była to seria z logo Lightweight). Obie miały przecięte ścianki. Na starych zrobiłem 8k km bez przebitej dętki.





Dodaj odpowiedź