Rider 100 chyba nie ma barometrycznego pomiaru wysokości.
Bryton Rider
#22
Napisano 30 lipiec 2016 - 18:10
Gdzie kupiliście swoje liczniki? Widziałem ofertę bike24 i bike-discount ale ktoś pisał, że czeka na przesyłkę z Tajwanu...
Mocno się zastanawiam nad 310, tylko nie wiem czy kupić w zestawie z CAD i HR czy dokupić sobie te czujniki innego producenta? Jak wygląda sprawa ewentualnej gwarancji?
Z góry dziękuję za ew. info.
#29
Napisano 01 sierpień 2016 - 16:51
Dziękuję wszystkim za sugestie. Mam jeszcze jedno pytanie, do bardziej ogarniętych w technologiach.
Czy taki czujnik http://www.decathlon...id_8348589.htmlbędzie (powinien) współpracować z Bryton-em? I jeszcze jedno pytanie. Czy po sparowaniuu telefonu z licznikiem (310) na jego ekranie wyświetlają się połączenia przychodzące?
Dziękuję z góry :-)
#30
Napisano 01 sierpień 2016 - 17:19
Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
#31
Napisano 01 sierpień 2016 - 18:08
Nie będzie współpracował bo tylko czujniki ant+ są kompatybilne(kadencja, prędkość, puls, moc)....
Mea culpa. Nie doczytałem. Gdzieś mi się w Deca przewinął przed oczami czujnik ANT+ i jakoś pomyślałem, że to ten sam...
A takie czujniki z Sigmy:
https://www.rowertou...ka-rox-10.0-ant
Myślę o takim rozwiązaniu przyszłościowo - jak budżety pozwolą ;-) Chyba, że ma ktoś jakąś inną propozycję?
#33
Napisano 01 sierpień 2016 - 21:56
Lekki trening to sprawdziłem czy na wyświetlaczu Brytona Rider 310 pojawiają się informacje o połączeniu. Wynik: Pojawiają się. Po sparowaniu z telefonem ( galaxy s3 ) i odpaleniu apki Bryton Sport app( nie ta ze sklepu google a pobrana ze strony Brytona apk.), wywaleniu jej z ekranu ale żeby działała w tle przy nadejściu połączenia słychać piknięcie i na wyświetlaczu pojawia się numer oraz nazwa kontaktu. Przy sms-ie brak reakcji licznika.
#35
Napisano 28 sierpień 2016 - 20:25
Edit. Znalazłem program poprzez kod QR ale pomimo tego, że zarejestrowałem się na stronie, na telefonie wyskakuje komunikat o braku połączenia internetowego przy logowaniu.
#36
Napisano 28 sierpień 2016 - 21:23
Czujniki i opaska musi być ANT+. Zakładasz opaskę tętna(dobrze zwilżyć czujniki) i klikasz SETTINGS->SENSORS->HEART RATE-> RESCAN/PAIRING. Z czujnikiem prędkości na ANT+ robisz to samo tylko zamiast HEART RATE klikasz speed. Jeśli chodzi o program na telefon to coś się ruszyło i jest aktualizacja.
i powinno grać. U mnie jest jakiś problem i napisałem do Bryton support.
[Edit: zrób nowe konto przez aplikację w telefonie. Tą nową ze sklepu google play] i postępuj jak na filmie.
#37
Napisano 28 sierpień 2016 - 22:34
Dziękuję Senninho - można na Ciebie liczyć :-) Program zainstalowany i nawet pierwsza aktywność zsynchronizowana. Teraz tylko test telefonu. Udało mi się również znaleźć personalizację ekranu uff.... Co do czujników. Moje pochodzą z zestawu od Suunto t3. Na opasce HR jest nawet logo ANT+. Na czujniku prędkości nie ma, ale to chyba ta sama technologia... U mnie po kliknięciu e Sensors - Speed - Pojawia się status Off i przy ID jest pusto, po kliknięciu w More pojawia się Rescan i po kliknieciu czasem pojawia się komunikat Rescan, ale nic się nie dzieje dalej.
#39
Napisano 29 sierpień 2016 - 19:35
A czujnik ma jakiś przycisk? Jak tak to klik jak nie to podczas parowania pomachaj przed nim magnesem tak jak by koło się kręciło.
Wysłane z mojego LIFETAB_P831X.2 przy użyciu Tapatalka
Niestety, czujnik nie ma żadnego przycisku. W instrukcji znalazłem instrukcję parowania z urządzeniami Suunto (trzeba zewrzeć + i - ) ale w Bryton'ie to nie zadziałało. Pasek HR też nie odpala. Może wsparcie Bryton'a podpowie jakieś rozwiązanie.
#40
Napisano 29 sierpień 2016 - 19:49
Dziękuję Senninho - można na Ciebie liczyć :-) Program zainstalowany i nawet pierwsza aktywność zsynchronizowana. Teraz tylko test telefonu. Udało mi się również znaleźć personalizację ekranu uff.... Co do czujników. Moje pochodzą z zestawu od Suunto t3. Na opasce HR jest nawet logo ANT+. Na czujniku prędkości nie ma, ale to chyba ta sama technologia... U mnie po kliknięciu e Sensors - Speed - Pojawia się status Off i przy ID jest pusto, po kliknięciu w More pojawia się Rescan i po kliknieciu czasem pojawia się komunikat Rescan, ale nic się nie dzieje dalej.
Sprawdź czy ten pasek jest na pewno ANT+ czy może ANT. Wbrew pozorom to kluczowa różnica, bo ANT+ jest otwartym standardem używanym przez wielu producentów, a ANT to technologia stosowana tylko przez Suunto i akcesoria jej używające nie będą potrafiły się dogadać z odbiornikami innych firm.