#22
Napisano 08 marzec 2016 - 10:24
Twórca wątku już chyba się rozmyslil i pozostanie przy obecnym sprzęcie. W mojej poprzedniej szosie(giant defy2 2014) miałem szerszą kierownicę i nie ukrywam była wygodniejsza. Niestety nie znam rozmiaru. Ktoś coś? A może odeslecie mnie do Google
Haha, mój błąd. Pomyliłem wątki ))
www.youtube.com/user/AstronomzBurzyna
"Myślę też, że podatek paliwowy powinien być też od rowerów pobierany. Bo jak jedziesz rowerem, to nie jedziesz autem. A jakbyś jechał autem, to byś go zapłacił, czyli oszukujesz państwo nie jadąc autem. Czyli ergo powinieneś płacić na rowerze ekwiwalent mediany spalanego paliwa na 100km po cenach PKN Orlen..."
#23
Napisano 08 marzec 2016 - 14:47
Też polecam ramę węglową - sam się przesiadłem z roweru aluminiowego i nie żałuję a mam największą z możliwych ram Treka i przy mojej wadze 97 kg - w ciuchach, butach, kasku i wypchanymi kieszeniami pewno przekraczam 100 kg - jak na razie widzę same korzyści a też na początku miałem duże obawy co do wytrzymałości.
#24
Napisano 08 marzec 2016 - 18:23
Jak chodzi dobór sprzętu do twojej wagi to sprawdź jakie jest maximum twoich obecnych kół. Niestety przy znacznym obciążeniu łożyska będziesz musiał zmieniać często. Gdybys zastanawiał się nad nowymi dostosowanymi to twojego stylu jakzdy i wagi wygoogluj sobie "daveo" - dużo doradzi i złoży komplet w naprawdę przystępnej cenie.
- defy2 lubi to