Skocz do zawartości


Zdjęcie

Wybór Szprych - Sztywne Koło Pod 60Kg


2 odpowiedzi w tym temacie

#1 olek123

olek123
  • Użytkownik
  • 284 postów
  • SkądTarnów

Napisano 29 marzec 2016 - 18:39

Cześć,

jakie szprychy wybralibyście do zaplotu kół na obręczach Kinlin XR300 (przód 28 2krzyże, tył 32 3krzyże)?

Rozważam szprychy:

Pillar TB2016 (ceniowane do 1,65),

Sapim Race (ceniowane do 1,8),

Sapim Laser (ceniowane do 1,5),

Sapim D-light (ceniowane do 1,65),

DT Revolution (ceniowane do 1,5)

DT Competition (ceniowane do 1,8)

 

Ważne dla mnie jest aby koła wyszły sztywne i zarazem lekkie choć priorytetem jest sztywność. Chyba odrzucę najbardziej cieniowane modele. Brać zatem 1,8 czy 1,65?

 



#2 Gosc_marvelo_*

Gosc_marvelo_*
  • Gość

Napisano 29 marzec 2016 - 19:01

Myślę, że przy tej masie, takiej ilości szprych i dość wysokim profilu obręczy o sztywność nie masz się co obawiać nawet w przypadku tych cieniowanych na 1,5.

Osobiście (ważę podobnie) mam i Lasery (przód w góralu z obręczą Mavic XM317, oba koła w crossie z obręczami Rigida Chrina) i Revo (przód szosa z obręczą Alexrims R390, już druga, te same szprychy użyte ponownie) i żadnych problemów z wytrzymałością (żadna szprycha na przestrzeni kilku/kilkunastu lat nie pękła, wszędzie zaplot 32x3). Sztywność boczna kół jak dla mnie jest wystarczająca, choć w  crossie zdarza się lekkie ocieranie o klocki z przodu na siłowych podjazdach (ale Chrina to obręcz o bardzo niskim profilu, więc chyba głównie to jest powodem). 

 

Z tyłu możesz ewentualnie dać grubsze na prawą stronę (DS).



#3 wiktor24

wiktor24
  • Użytkownik
  • 1727 postów
  • SkądDolnośląskie

Napisano 29 marzec 2016 - 19:38

Ja bym wszystkie wzial dt competition, a kase zainwestowal w super oponki klasy Veloflexa, to poczujesz bardziej



Dodaj odpowiedź