Ja napisze tak, zamów sobie takie felgi np
http://www.light-bic...ng-surface.html
http://www.light-bic...ng-surface.html
do tego piasty do wyboru i kloloru np Novatec, Dt 350 czy nawet 240 , a jak się dobrze poskladasz to być może 2 kpl zrobisz
TO TAKI SZYBKI PRZYKłAD NA GORĄCO nie sugestia.
Koła składane mają to do siebie ze nie jesteś przywiązany jak pies do producenta , u którego komponenty zamienne są drogie jak cholera , choćby nawet felgi .......
Nie podałeś swojej wagi, .
Do czasówkę czy TRI zawsze sugeruje zastosowanie niższej flegi na przód np 38 mm , a na tył 50 lub nawet 60 mm , jeśli chodzi o jakieś takie koła amatorskie
Przy zastosowaniu takich kół typowo na wyścigi to tylko szytka jeśli walczymy .
Koła karbonowe pod oponkę nie są polecane przez producentów do ostrych zajazdów i długotrwałego hamowania, zwłaszcza dla ciężkich osób !
Na samych felgach oszczędzamy też na wadze rotacyjnej , która jest bardzo ważna bo po co ciągnąć coś niepotrzebnego pod górę.
Niestety na zawodach wszystko się liczy i nawet ludzie nie zdają sobie sprawy ile można zaoszczędzić na czasie przejazdu na samych kołach w terenie górzystym czy zróżnicowanym.
W terenie płaskim ważniejsza jest aerodynamika całości kolarza i roweru jako jedność, tutaj można walczyć z wyższymi profilami.