Skocz do zawartości


Zdjęcie

Jakie Koła Szosa-Czas, Stożki 40-50Mm, Bez Szytki, 4-5 Tys. Zł

koła

49 odpowiedzi w tym temacie

#41 raf

raf
  • Użytkownik
  • 140 postów
  • Skądwracasz?

Napisano 04 maj 2016 - 17:32

Dla mnie nic nie musisz, wiem co mam i jak mi się jeździ:) Przepisz mi wiedzę z internetu, po co mi kolejna kopia steku bzdur.

Nie ma to jak się przechwalać i wszystkim pokazywać swoją wyższość... Wiem, ale nie powiem! Tak się zachowują dzieci w przedszkolu, a nie na poważnym (jak nadal mi się zdaje) forum.



#42 ROZMIAR

ROZMIAR
  • Użytkownik
  • 3200 postów
  • SkądPoznań

Napisano 04 maj 2016 - 17:53

No to zdaje Ci się.  Niem co niby wiem, ale nie powiem. Wiem że autor tematu wybrał koła i dobrze zrobił. Niech sobie jeździ i będzie szczęśliwy.


7602ede9d85aa0ebmed.png
 
Więcej satysfakcji daje dobra forma niż dobry sprzęt.

logo_phpBB.gif

 
 


#43 raf

raf
  • Użytkownik
  • 140 postów
  • Skądwracasz?

Napisano 04 maj 2016 - 18:00

Uff... Wreszcie coś na temat i z sensem! :D :D :D



#44 szosowiec_pro

szosowiec_pro
  • Użytkownik
  • 78 postów

Napisano 05 maj 2016 - 15:37

 

Wszędzie w tym temacie są tylko ogólniki i brak przykładów - o przepraszam, autor tekstu wymienia różne rodzaje kół i pyta o nie, ale nikt ich tu NIE UŻYWAŁ! To z kogo ja mam brać przykład??? Kto tu miał KONTAKT Z DANYM PRODUKTEM??? Może Ty, skoro zabierasz głos w tym temacie??? Wiec dodaj coś oprócz kontestowania... Na jakich karbonach jeździsz? Jak długo je używasz? Jeździłeś nimi w deszczu? Odpowiesz teraz???

 

Ja właśnie się wypowiadałem jako użytkownik kół karbonowych to mnie zjechałeś i prosiłeś o jakieś wyniki badań i dowody. Zastanów się czego chcesz.

 

Odnośnie Twoich pytań z ostatniego zdania: jeżdżę na karbonach od bodajże ponad 8 lat, w tym czasie miałem 4 różne komplety: Mavic Cosmic, Easton EC90 i aktualnie Vinci Rapid 55T i Vinci Tore 38T. Ciężko mi szacować, ale myślę że jakaś 80-100 tysięcy mogłem na karbonach zrobić. Cały czas mam także kontakt z różnymi obręczami aluminiowymi, ponieważ mam alu koła w rowerze treningowym (tutaj już Ci nie wymienię jakie bo kompletnie nie zwracam na to uwagi, nawet nie wiem jakie mam teraz, ten rower ma tylko jeździć i tyle). Także uważam że mam trochę kompetencji by wypowiadać się na temat różnic w jeździe na karbonach i alu.

 

Jeśli nadal uważasz, że jestem niekompetentny i każdą swoją opinię muszę potwierdzać wynikami jakiś testów to niestety muszę cię zmartwić - moje wypowiedzi już zawsze będą Cię denerwować, bo w 95% przypadków będą to tylko i wyłącznie subiektywne opinie poparte latami własnych doświadczeń, bez załączonych wyników żadnych badań. Przepraszam.



#45 banditoz

banditoz
  • Użytkownik
  • 29 postów

Napisano 10 maj 2016 - 12:19

A ja powiem tak zakupilem sobie ostatnio lekko uzywane corimy aero na szytke zrobilem co prawda na nich niewiele ale sama wiedza ze podemną jest coś lepszego daje mi duzo wiecej satysfakcji z jazdy.

#46 SzefSzefow

SzefSzefow
  • Użytkownik
  • 107 postów

Napisano 31 maj 2016 - 20:38

Witam, wiem że mogą wystawić problemy z nagrzewaniem carbonów na długich zjazdach. Sporo o tym czytałem. Ale po pierwsze to musiałby być długi zjazd w Alpach, w gorący dzień, ciągiem. Po drugie technologia carbonów w tej materii poszła mocno do przodu w ostatnich latach. Te koła robioną są w fabryce Campagnollo i są zalecane m.in. w góry (http://www.fulcrumwh...-quattro-carbon). Poza tym 90% mojej jazdy to mimo wszystko tereny nizinne lub pagórki.

W internecie, na forach, niestety pełno jest takich opinii wygłaszanych przez osoby które coś gdzieś słyszały, a zadowoleni użytkownicy jeżdżą i są zadowoleni. Powiem tak, trochę swego czasu jeździło po Alpach Włoskich i Francuskich i widziałem jak strzelają opony na rozgrzanej oponie alu... potestuję i dam znać.

Opinie w stylu jeden mocny zjazd i po Tobie to już chyba lekka przesada:/

W każdym razie dziękuję za pomoc i uwagi.

'

 

Odgrzeje troche kotleta ;)

 

Uzywam kół Fulcruma Quattro Carbon pod oponką i Campagnolo Bora One z szytką.

 

Przewaga Fulcruma to z pewnoscią ten nowoczesny dodatek do carbonu powodujacy lepsze tarcie miedzy klockiem a obręczą. Hamowanie jest o wiele efetywniejsze przy Fulcrumach. Jednakze Campa i szytki daja o wiele wieksze poczucie pewnosci w zakretach.

 

Do tej pory złapałem jedną niezydentyfikowaną gumę na zjeździe właśnie w Fulcrumach. Dodatkowo bylo to na zakrecie 90 stopni i cudem nie wypakowałem w jadące samochody. Owszem, mieszkam w Alpach, ale zjazd nie był jakiś wymagający...



#47 szosowiec_pro

szosowiec_pro
  • Użytkownik
  • 78 postów

Napisano 01 czerwiec 2016 - 09:33

Przewaga Fulcruma to z pewnoscią ten nowoczesny dodatek do carbonu powodujacy lepsze tarcie miedzy klockiem a obręczą. 

 

Chyba chodziło Ci o Campagnolo?



#48 SzefSzefow

SzefSzefow
  • Użytkownik
  • 107 postów

Napisano 01 czerwiec 2016 - 20:19

Chyba chodziło Ci o Campagnolo?

 

Nie, dokładnie chodziło mi o Fulcruma (zreszta to jedna  i ta sama firma), Bory mam z zeszlego roku i nie posiadaja powierzchni 3DIAMANT, Fulcrumy 2016 juz posiadają:

http://www.fulcrumwh...logies/3diamant

 

Ta sama firma, wiec  technologie te same ;)



#49 szosowiec_pro

szosowiec_pro
  • Użytkownik
  • 78 postów

Napisano 02 czerwiec 2016 - 11:41

Sorry, przeczytałem "hamowanie jest o wiele efektywniejsze niż przy Fulcrumach" i cała wypowiedź coś mi się nie kleiła, więc założyłem, że w pierwszej części chodziło o Campagnolo i bez sprawdzenia dopytałem. Racja, jest tak jak piszesz ;)



#50 SzefSzefow

SzefSzefow
  • Użytkownik
  • 107 postów

Napisano 02 czerwiec 2016 - 12:24

Sorry, przeczytałem "hamowanie jest o wiele efektywniejsze niż przy Fulcrumach" i cała wypowiedź coś mi się nie kleiła, więc założyłem, że w pierwszej części chodziło o Campagnolo i bez sprawdzenia dopytałem. Racja, jest tak jak piszesz ;)

 

 

Nic się nie stało ;)





Dodaj odpowiedź



  

Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: koła