Skocz do zawartości


Zdjęcie

Zmiana obręczy z org. na "pod szytke" DT Swiss R19


11 odpowiedzi w tym temacie

#1 gt4

gt4
  • Użytkownik
  • 105 postów
  • SkądZachodniopomorskie

Napisano 02 kwiecień 2010 - 09:27

Witam,mam bardzo dobre koła DT Swiss R1900 Aero, szprychy i piasty chciałbym zostawić, natomiast obręcze chciałbym wymienić na jakieś sztywne pod szytke. Czy ktoś się bawił w coś takiego? Bo nie wiem czy jest np sens zakładać Tufo Clinchery, czy to zbliży mnie do właściwości jezdnych szytki?

#2 Gosc_kobrys_*

Gosc_kobrys_*
  • Gość

Napisano 02 kwiecień 2010 - 11:38

Po pierwsze musiałbyś dopaść obręcze o zbliżonej wysokości, do której montuje się szprychy długości, która posiadasz...

#3 Bikemaster

Bikemaster
  • Użytkownik
  • 1048 postów
  • SkądWWL

Napisano 02 kwiecień 2010 - 11:38

Przede wszystkim nie wiem skąd wyrwać obręcze szytkowe 20H/24H. To po pierwsze.
Po drugie te DT mają średni profil obręczy, czyli wypadałoby zastosować obręcze szytkowe o takiej samej wysokości profilu aby dł. szprych się zgadzała.

Wg mnie trochę trudne to zadanie. :roll:

Uważam że każdy kto traktuje kolarstwo szosowe bardziej serio winien przesiąść się na szytki. Jednak w tym wypadku zdaje się być to trudne i nieopłacalne.

#4 Mati213

Mati213
  • Użytkownik
  • 153 postów
  • SkądWrocław

Napisano 02 kwiecień 2010 - 12:58

Najprostszym rozwiązaniem byłoby sprzedać te koła (jeśli są dobre) i za zarobione pieniądze kupić/złożyć koła pod szytki. Ciężko Ci będzie znaleźć pasujące obręcze szytkowe. Rozwiązania w stylu oponoszytka z góry nie polecam, łączy wady opon z wadami szytek.

#5 GrzegorzP

GrzegorzP
  • Użytkownik
  • 1130 postów
  • SkądLeszno

Napisano 02 kwiecień 2010 - 13:25

Tu obręcze 20 /24 h http://cgi.ebay.com/...=item414e573a1e

#6 gt4

gt4
  • Użytkownik
  • 105 postów
  • SkądZachodniopomorskie

Napisano 02 kwiecień 2010 - 14:19

Tu obręcze 20 /24 h http://cgi.ebay.com/...=item414e573a1e


Ok,ilość dziur się zgadza, natomiast wysokość już odpada, trudne i chyba nie opłacalne to będzie wyzwanie jak piszą koledzy. Moje koła mają zaledwie 1000 km przejechane, kosztowały kiedyś 1500 zł a teraz już za 1100 zł ktoś je sprzedaje na allegro, więc chyba nieciekawy to biznes by był z mojej strony. Pozostają chyba tylko te szytki Tufo w wersji clincher.

#7 GrzegorzP

GrzegorzP
  • Użytkownik
  • 1130 postów
  • SkądLeszno

Napisano 02 kwiecień 2010 - 14:26

Lepiej kup sobie dobre opony.

#8 gt4

gt4
  • Użytkownik
  • 105 postów
  • SkądZachodniopomorskie

Napisano 02 kwiecień 2010 - 14:47

Tak chyba zrobię, bo miałem dobre Panaracer Extreme Evo2
http://www.intisport...products_id=560
ale jedna się rozwaliła (przy mojej pomocy) i tak teraz kombinuje jak koń pod górę. Jak nie usłyszę żadnej pozytywnej opinii od kogoś kto sprawdził TUFO S33 PRO Clincher, bo mam na nie chęć, to kupię Michelin Pro 3 Race bo ponoć dobre i żółte będą mi pasowały do roweru.

#9 GrzegorzP

GrzegorzP
  • Użytkownik
  • 1130 postów
  • SkądLeszno

Napisano 02 kwiecień 2010 - 15:02

Jakby co - mogę sprzedac 2 szt tych Tufo - stan idealny , max 100km mają przejechane.Tanio.

#10 gt4

gt4
  • Użytkownik
  • 105 postów
  • SkądZachodniopomorskie

Napisano 02 kwiecień 2010 - 15:04

już piszę na prv, ale zdania pozostałych kolegów poznam na temat tych opon.

#11 GrzegorzP

GrzegorzP
  • Użytkownik
  • 1130 postów
  • SkądLeszno

Napisano 02 kwiecień 2010 - 15:28

Tu obręcze na 28h szytkowe , piasty na 28h są dostępne na Allegro http://cgi.ebay.de/N...256943886682793 ----- http://aukcja.onet.p...?item=983779240 ---- http://aukcja.onet.p...?item=974971592

#12 Gosc_pejotl_*

Gosc_pejotl_*
  • Gość

Napisano 02 kwiecień 2010 - 15:42

pro 3 race bardzo dobre opony, przejechałem na nich między innymi zeszłoroczny klasyk kłodzki w wersji najdłuższej, i żadnego kapcia nie miałem,
polecam też krylion karbon bardzo wytrzymałe opony
jak chcesz spróbować szytek to lepiej złożyć coś od nowa, po za tym nie masz pewności czy użytkowanie szytek będzie ci pasować



Dodaj odpowiedź