Witam,mam bardzo dobre koła DT Swiss R1900 Aero, szprychy i piasty chciałbym zostawić, natomiast obręcze chciałbym wymienić na jakieś sztywne pod szytke. Czy ktoś się bawił w coś takiego? Bo nie wiem czy jest np sens zakładać Tufo Clinchery, czy to zbliży mnie do właściwości jezdnych szytki?
Zmiana obręczy z org. na "pod szytke" DT Swiss R19
Started By
gt4
, 02 kwi 2010 09:27
11 odpowiedzi w tym temacie
#3
Napisano 02 kwiecień 2010 - 11:38
Przede wszystkim nie wiem skąd wyrwać obręcze szytkowe 20H/24H. To po pierwsze.
Po drugie te DT mają średni profil obręczy, czyli wypadałoby zastosować obręcze szytkowe o takiej samej wysokości profilu aby dł. szprych się zgadzała.
Wg mnie trochę trudne to zadanie. :roll:
Uważam że każdy kto traktuje kolarstwo szosowe bardziej serio winien przesiąść się na szytki. Jednak w tym wypadku zdaje się być to trudne i nieopłacalne.
Po drugie te DT mają średni profil obręczy, czyli wypadałoby zastosować obręcze szytkowe o takiej samej wysokości profilu aby dł. szprych się zgadzała.
Wg mnie trochę trudne to zadanie. :roll:
Uważam że każdy kto traktuje kolarstwo szosowe bardziej serio winien przesiąść się na szytki. Jednak w tym wypadku zdaje się być to trudne i nieopłacalne.
#4
Napisano 02 kwiecień 2010 - 12:58
Najprostszym rozwiązaniem byłoby sprzedać te koła (jeśli są dobre) i za zarobione pieniądze kupić/złożyć koła pod szytki. Ciężko Ci będzie znaleźć pasujące obręcze szytkowe. Rozwiązania w stylu oponoszytka z góry nie polecam, łączy wady opon z wadami szytek.
#5
#6
Napisano 02 kwiecień 2010 - 14:19
Tu obręcze 20 /24 h http://cgi.ebay.com/...=item414e573a1e
Ok,ilość dziur się zgadza, natomiast wysokość już odpada, trudne i chyba nie opłacalne to będzie wyzwanie jak piszą koledzy. Moje koła mają zaledwie 1000 km przejechane, kosztowały kiedyś 1500 zł a teraz już za 1100 zł ktoś je sprzedaje na allegro, więc chyba nieciekawy to biznes by był z mojej strony. Pozostają chyba tylko te szytki Tufo w wersji clincher.
#8
Napisano 02 kwiecień 2010 - 14:47
Tak chyba zrobię, bo miałem dobre Panaracer Extreme Evo2
http://www.intisport...products_id=560
ale jedna się rozwaliła (przy mojej pomocy) i tak teraz kombinuje jak koń pod górę. Jak nie usłyszę żadnej pozytywnej opinii od kogoś kto sprawdził TUFO S33 PRO Clincher, bo mam na nie chęć, to kupię Michelin Pro 3 Race bo ponoć dobre i żółte będą mi pasowały do roweru.
http://www.intisport...products_id=560
ale jedna się rozwaliła (przy mojej pomocy) i tak teraz kombinuje jak koń pod górę. Jak nie usłyszę żadnej pozytywnej opinii od kogoś kto sprawdził TUFO S33 PRO Clincher, bo mam na nie chęć, to kupię Michelin Pro 3 Race bo ponoć dobre i żółte będą mi pasowały do roweru.
#11
Napisano 02 kwiecień 2010 - 15:28
Tu obręcze na 28h szytkowe , piasty na 28h są dostępne na Allegro http://cgi.ebay.de/N...256943886682793 ----- http://aukcja.onet.p...?item=983779240 ---- http://aukcja.onet.p...?item=974971592
#12 Gosc_pejotl_*
Napisano 02 kwiecień 2010 - 15:42
pro 3 race bardzo dobre opony, przejechałem na nich między innymi zeszłoroczny klasyk kłodzki w wersji najdłuższej, i żadnego kapcia nie miałem,
polecam też krylion karbon bardzo wytrzymałe opony
jak chcesz spróbować szytek to lepiej złożyć coś od nowa, po za tym nie masz pewności czy użytkowanie szytek będzie ci pasować
polecam też krylion karbon bardzo wytrzymałe opony
jak chcesz spróbować szytek to lepiej złożyć coś od nowa, po za tym nie masz pewności czy użytkowanie szytek będzie ci pasować