Skocz do zawartości


Zdjęcie

Btwin Triban 540 Fb Vs Ultra 700 Af


24 odpowiedzi w tym temacie

#1 Grzala

Grzala
  • Użytkownik
  • 24 postów

Napisano 19 maj 2016 - 18:26

Witam. Niebawem chce  nabyć rower szosowy do codziennej jazdy do pracy i częstych wypadów gdzieś dalej wybór padł na jeden z tych rowerów,  triban jest sporo tańszy i to spory plus to rower typu fitness jest odrobinę wygodniejszy od Ultra za ultra przemawia rama i naped a mnie zastanawia czy warto dopłacić do Ultra? Jak sie ma osprzęt w obu rowerach jego żywotność i koszty utrzymania i serwisowania dodam ze nie biore pod uwagę jakości kól bo te sa do wymiany przy mojej 118kg wadze. będę wdzięczny za uwagi i sugestie bo w kategorii szosowej jestem zielony



#2 m.arek

m.arek
  • Użytkownik
  • 170 postów

Napisano 19 maj 2016 - 18:45

Czy przy takiej wadze skorzystasz z dolnego chwytu? Wydaje mi się ze Twoją waga to limit dla większości rowerów, nie mówiąc o szosach.

#3 Grzala

Grzala
  • Użytkownik
  • 24 postów

Napisano 20 maj 2016 - 05:26

Dzieki za zainteresowanie. Wiec tak mam 196 cm wzrostu uprawiam sporty silowe i gram w rugby wiec ta moja waga to nie samo sadlo mam dobry rower mtb ale on srednio soe sprawdza na dlugie wypady wiec pomyslalem o szosie myslicie ze rower crossowy bedzie lepszym rozwiazaniem??



#4 Siara_iwj

Siara_iwj

    Zło Konieczne

  • Moderator
  • 2263 postów
  • SkądSheffield

Napisano 20 maj 2016 - 08:16

Albo to albo niecieniowana stal na jakichś mocnych kołach na 36 szprych.

 Lekkie. Tanie. Mocne. Wybierz dwa - C. Boardman


#5 Grzala

Grzala
  • Użytkownik
  • 24 postów

Napisano 20 maj 2016 - 09:21

Kurcze nie sądziłem ze ta moja waga bedzie taka barierą

#6 misiek440

misiek440
  • Użytkownik
  • 114 postów

Napisano 20 maj 2016 - 09:29

 

Kurcze nie sądziłem ze ta moja waga bedzie taka barierą