Skocz do zawartości


Zdjęcie

Jak Najlzejszy Nowy Rower (Nowy Lub Na Nowej Ramie) Do 3000


32 odpowiedzi w tym temacie

#21 Olek_91

Olek_91
  • Użytkownik
  • 232 postów

Napisano 03 czerwiec 2016 - 18:10

http://www.planetx.c...n-road-frameset

 

carbon od planet x z widelcem za 1600zl

 

lub za 1000zł , framset london tylko że to nie jest typowa szosa

 

http://www.planetx.c...n-road-frameset

 

http://www.planetx.c...al-11-road-bike

 

tu cały rower na tej ramie , ale to prawie 4100 w tej cenie sram rival .8,2kg



#22 Greek

Greek
  • Użytkownik
  • 1876 postów
  • SkądKraków

Napisano 03 czerwiec 2016 - 18:49

Szukać okazji na allegro albo na grupach sprzedażowych na facebooku po prostu. Wiadomo, że jeżeli komuś się spieszy to kupi na hura pierwszy lepszy frameset, ale jeśli nie ma ciśnienia to trzeba cierpliwie śledzić i czekać.


"Najgorsze koło czyni najwięcej hałasu", Antoine de Rivarol

 

Ragazza Ravennesa

 


#23 bpawelek

bpawelek
  • Użytkownik
  • 27 postów

Napisano 05 czerwiec 2016 - 12:38

Witam po przerwie, goraca glowa ochlonela (przynajmniej moja). Przepraszam tych z was, ktorzy poczuli sie urazeni.
Czujac ze jestem wam winien wyjasnienia chcialbym na na wstepie dodac ze uswiadomiliscie mi dwie rzeczy:
- ze moje oczekiwania wagowe co do roweru za 3000 byly malo realne,
- ze zlozenie roweru znaczaco mnie przerasta.

Za to jestem bardzo wdzieczny!

Dziekuje tez za wszystkie opinie, pozostane jednak przy swoim pierwotnym pomysle aby rama lub chetniej caly rower byly nowe. Nie mam umiejetnosci i wiedzy, ktora pozwalalaby mi zweryfikowac stan pojazdu. Poza tym szukanie jest loteria, ktorej poswiecilem juz 3msce bez zadnych efektow. Moj poprzedni rower zostal zniszczony w wypadku a ja od tego czasu nie mam na czym jezdzic. Dodatkowo za miesiac rodzi mi sie dziecko wiec chcialbym jak najmniej czasu posiwecic serwisowi i skladaniu pojazdu na rzecz samej jazdy.

Podjade dzisiaj do sklepu rzucic okiem na przeceny rowerow Krossa. Rowery waza ok 10 kg ale widze ze w tym przedziale nie ma co oczekiwac wiecej jezeli murem stoje za tym aby rower byl nowy.

Jeszcze raz pozdrawiam serdecznie i dzieki za wasze opinie i rady

#24 przmor

przmor
  • Użytkownik
  • 438 postów

Napisano 05 czerwiec 2016 - 17:56

A to, ze przy Waszych zonach/dziewczynach ktos wczesniej majstrowal Wam nie przeszkadza?
Ja akurat nie wyobrazam sobie kupna npwego roweru na Sorze za 3500zl skoro za ta cene moge miec duzo lepszy rower na 105 5800, samodzielnie skompletowany z dobranymi pod siebie czesciowo nowymi a czesciowo uzywanymi komponentami.

#25 bpawelek

bpawelek
  • Użytkownik
  • 27 postów

Napisano 05 czerwiec 2016 - 20:06

Argument kiepski przmor bo przy mojej zonie nikt przede mna nie majstrowal;)

Biore Kross vento 4.0 na tiagrze. Mam tylko dylemat nad rozmiarem
- rozmiar m - rura pozioma 558
- rozmiar s - rura pozioma 540

Moj wzrost to 182 i dlugosc nogi 84.
Podzieli sie ktos rada? Jezdzilem na jednym i drugim ale nie wiem gdzie mi bylo wygodniej, odruchowowo sklaniam sie ku rozmiarowi "m" bo jezeli "s"(i zarazem najmniejszy rozmiar) mialby byc dobry na kogos o wysokosci 182 to juz nie wiem na czym mieliby jezdzic nie mniej wyrosnieci.

Z gory dzieki za podpowiedzi

#26 bpawelek

bpawelek
  • Użytkownik
  • 27 postów

Napisano 05 czerwiec 2016 - 21:18

Na taki z 2015 roku.
  • clavdivs lubi to

#27 bpawelek

bpawelek
  • Użytkownik
  • 27 postów

Napisano 05 czerwiec 2016 - 21:52

A podrzucicie jakas rade co do rozmiaru?

#28 inkarm

inkarm
  • Użytkownik
  • 26 postów

Napisano 05 czerwiec 2016 - 21:58

Dzisiaj zauważyłem nowy model tribana 540 na nowej 105 2x11 i zmienionych kołach wygląda całkiem ciekawie jak za cene 3300zl.

Co myślicie? :D



#29 roweras88

roweras88
  • Użytkownik
  • 572 postów

Napisano 06 czerwiec 2016 - 14:35

A podrzucicie jakas rade co do rozmiaru?

Wszystko tylko nie "s" ;)

A ten bierzesz pod uwagę?

https://www.canyon.c...ace-al-5-0.html



#30 bpawelek

bpawelek
  • Użytkownik
  • 27 postów

Napisano 06 czerwiec 2016 - 16:42

Canyon troche za drogi. Dlaczego nie s?
Rura pozioma ma 540 wiec nie wydaje sie taka krotka.

#31 roweras88

roweras88
  • Użytkownik
  • 572 postów

Napisano 06 czerwiec 2016 - 17:17

Może się nie wydaje ale jest za krótka na 182 cm. Może mostek był wyjątkowo długi?



#32 bpawelek

bpawelek
  • Użytkownik
  • 27 postów

Napisano 06 czerwiec 2016 - 18:07

Mostek 10 cm we wszystkich. Dobra, jade po tego Krossa i wezme rozmiar m (rura pozioma 558). Do s sam nie bylem przekonany. Dziekuje wam bardzo!
  • Akwafan lubi to

#33 HowardHor

HowardHor
  • Użytkownik
  • 2 postów

Napisano 01 grudzień 2016 - 09:59

Rower nawet, nawet ale cyknij sobie go na przegląd jakiś - 80 złotych ale pewnie rozpoznają 2/3 z części jak nie wszytko:-



Dodaj odpowiedź