Skocz do zawartości


Zdjęcie

Felt F7


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Senninho

Senninho
  • Użytkownik
  • 1383 postów
  • SkądSzczecinek

Napisano 04 czerwiec 2016 - 16:45

Felek.jpg

 

Felt F7 

 

Specyfikacja:

Rama: Felt Race Road UHC Performance carbon rozmiar 54

Wideł:  Felt Race Road UHC Performance carbon z alu sterówką

Sztyca: Felt Race Road UHC Performance carbon fiber, Ø27.2mm, 300mm length

Kiera: Felt Road VariableShape, 75mm reach, 120mm drop, Ø31.8mm 
Mostek: Felt VariableAngle, +/- 8°/16° rise, Ø31.8mm 
Osprzęt: Pełna Shimano Sora  compact oprócz kasety SRAM PG 970 11-23(Była jakaś mtb 11-32)

Koła: Campagnolo Khamsin Asymetric (Fabryczne Felt RSL3 czekają aż umrą Campy)
Opony: Hutchinson Atom Comp 23 (Fabryka dała jakieś Vittorie o masie opon samochodowych)
Siodło: Felt Endurance Road

Owijka: Felt SuperGel Tape

Koszyki: Elite Custom Race Plus

Komputer: Bryton Rider 310 z uchwytem SRAM od Garmina.

Pedały: Look Keo Easy/Shimano 540

Całość z pedałami waży 8,75

 

Rower kupiony nowy w dość dobrej cenie jak na karbon . Z racji większego budżetu niż zakupiony rower w planach była wymiana na starcie Sory na 105, potem napaliłem się na Ultegrę a finalnie zostałem przy Sorze i tak sobie będzie jeździł bo jeździ świetnie. Potem była faza na odchudzanie więc ciężkie siodło (340g.) miałem zamienić na Selle Italia SLR (180g.) ale mój tyłek powiedział "nie idź tą drogą, na tej cegle jak w fotelu" a skoro tyłek tak mówi, trzeba to uszanować. Była też faza na wymianę kół ale 3 zestaw...poczekam aż zniszczę Khamsiny(nie wiem czy to możliwe) i fabryczne Felty(wyjme z kartonu, pokręcę i znowu chowam). Nakulane ma koło 3 tyś km. i nic nie puka, nic nie stuka więc dobra robota. Co do złożenia roweru to Felt daje się wykazać sprzedawcy bo poskładane to było fatalnie ale wykonanie ramy pierwsza klasa.



#2 mikroos

mikroos
  • Użytkownik
  • 8543 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 04 czerwiec 2016 - 17:32

Świetnie podszedłeś do tematu - jak najlepsza rama, a osprzęt nieco tańszy i składany wg własnego uznania, a nie dla wyżebrania pochwał. Brawo!

 

Przy okazji:

Mostek: Felt VariableAngle, +/- 8°/16° rise, Ø31.8mm

Cóż to? Jakaś tuleja nachylająca cały mostek względem sterówki czy jeszcze inne rozwiązanie?


  • Senninho lubi to

rowerplus-logo-2.png
 
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?


#3 Senninho

Senninho
  • Użytkownik
  • 1383 postów
  • SkądSzczecinek

Napisano 04 czerwiec 2016 - 18:29

No plan nosił nazwę Karbon na 105 do 5 tysi nowy ale życie szybko zweryfikowało zapędy i w sumie wyszło dobrze. Sora przy odpowiedniej eksploatacji działa wystarczająco dobrze, bym nie musiał pakować cięższej i droższej Tiagry czy 105-tki. Po starym rowerze zostały mi szpeje więc poskładałem jak mi wygodnie. Kasetę 11-32 sobie zostawiłem i w Alpy będzie jak znalazł. 

 

 

Cóż to? Jakaś tuleja nachylająca cały mostek względem sterówki czy jeszcze inne rozwiązanie?

Jeśli chodzi o mostek to skopiowałem opis ze strony producenta i mnie zagiąłeś. Szybkie oględziny i wygląda to jak ścięta pod kątem ostatnia podkładka przy mostku a sam mostek ma zamontowane malutkie wkładki (kliny) które były w kartonie mniejsze oraz większe (się zastanawiałem do czego to jest to teraz wiem). Pierwszy raz widzę takie rozwiązanie.


  • mikroos lubi to

#4 Senninho

Senninho
  • Użytkownik
  • 1383 postów
  • SkądSzczecinek

Napisano 04 czerwiec 2016 - 19:02

Mam 23 bo takie miałem na starych kołach i jestem z nich mega zadowolony. Atomy mają mały balon jak na 23, Miśki Lithion 2 miały sporo większy ale gorzej się toczyły i słabiej wypadały na krętych zjazdach. Wcześniej jeździłem na 23-kach różnych firm  i nie czułem dyskomfortu. Mam na swoim podwórku sporo brukowanych sekcji i obręcze całe ( raz dobiłem na torach, na maratonie ale to był taki przejazd, że bidony latały na prawo i lewo ). Generalnie trzeba pilnować ciśnienia i tyle. Nie jeździłem na 25-kach puki co, bo mam jeszcze nowe pro4 endurance 23 czekające na zajechanie Hutchinsonów. Ze sklepu przyleciał na 25-kach Vittoria Rubino i wchodziły na luzie. Patrząc na miejsce w ramie 28 może nawet dało by się tam wpakować na styk.



#5 wtd

wtd
  • Użytkownik
  • 284 postów
  • SkądWrocław

Napisano 04 czerwiec 2016 - 20:27

Fajny sprzęt, mam taki sam tylko rocznik wcześniejszy (białe malowanie zamiast srebrnego).

Co do opon 25 mm to bez problemu wchodzą, bo sam śmigam na Duro Hypersonic 25 mm, które są realnie trochę szersze.



#6 Senninho

Senninho
  • Użytkownik
  • 1383 postów
  • SkądSzczecinek

Napisano 04 czerwiec 2016 - 20:49

Kurczaki, a myślałem, że pomimo niskiej ceny nie będzie to zbyt częsty widok na naszych drogach a tu na forum już jest:-)

Wysłane z mojego LIFETAB_P831X.2 przy użyciu Tapatalka



#7 Senninho

Senninho
  • Użytkownik
  • 1383 postów
  • SkądSzczecinek

Napisano 19 kwiecień 2020 - 21:48

I tak to sobie z roku na rok rowerek robił się wygodniejszy i szybszy...
Z oryginału została tylko rama, kiera.
Specyfikacja:
Rama: Felt Race Road UHC Performance carbon rozmiar 54
Sztyca: FSA SL-K
Kiera: Felt Road VariableShape, 75mm reach, 120mm drop
Mostek: PRO PLT 110mm
Osprzęt: Pełna Shimano 105 5800
Koła: Stożki Bison Wheels 40mm.
Opony: Hutchinson Atom Comp 25
Siodło: San Marco Mantra Racing Wide
Owijka: Fizik
Koszyki: Aliexpress na wzór Bontragera XXX.
Komputer: Garmin EDGE 520
Pedały: Shimano R550
Całość z pedałami waży 7950.

ec08e0d26b19e4d19343b8bf3c74954b.jpg

Wysłane z mojego HTC U Ultra przy użyciu Tapatalka
  • dywyn, renton i pan_piotr lubią to

#8 pan_piotr

pan_piotr
  • Użytkownik
  • 594 postów
  • SkądGōrny Ślōnsk

Napisano 19 kwiecień 2020 - 22:06

fajny , duża zmiana na przestrzeni tych lat