Skocz do zawartości


Zdjęcie

Rower Trek Emonda Slr


24 odpowiedzi w tym temacie

#1 Arek1986

Arek1986
  • Użytkownik
  • 9 postów
  • SkądWołomin

Napisano 08 czerwiec 2016 - 22:35

Witam

Jestem tu nowy a już mam zamiar was trochę pomęczyć :) Najpierw może troszkę o sobie :) Jeżdżę na rowerze od 1,5 roku (nigdy wcześniej nie uprawiałem żadnego sportu 12 lat trenowałem jazdę na motocyklach sportowych) a treningi zacząłem od ok 13 miesięcy kiedy kupiłem swój pierwszy nowy rower szosowy jakim był btwin triban 500 ;) Przez te pierwsze 18 miesięcy przejechałem 17000km. Niestety bardzo szybko połknąłem bakcyla i stanąłem przed chęcią zmiany roweru na początku zakładałem budżet 10000zł ale kiedy zobaczyłem tego treka oczka mi się same zaświeciły :) Powiedzcie czy rower jest wart tej ceny, czy karbonowe ramy w trekach to dobra konstrukcja (waga to 690g szok) w sensie wytrzymałościowym. Dodam że od roweru odliczę sobie wat 23% czyli ponad 4000zł. Z tego co się zorientowałem rower posiada kilka dodatków z roweru o klasę wyższego. A jeżeli nie ten rower to może coś innego. Może są jakieś dobre wyprzedaże w innych sklepach/ firmach i warto się jeszcze rozejrzeć:) Link do aukcji roweru:

http://allegro.pl/ro...6250486456.html

Pozdrawiam i liczę na pomoc znacznie bardziej doświadczonych kolegów :)



#2 Jedi23

Jedi23
  • Użytkownik
  • 166 postów
  • SkądŻarki Letnisko

Napisano 08 czerwiec 2016 - 23:11

a to chyba rower kolegi speca z forum

http://szosa.org/top...85-trek-emonda/



#3 Arek1986

Arek1986
  • Użytkownik
  • 9 postów
  • SkądWołomin

Napisano 09 czerwiec 2016 - 09:10

No i z tamtego wątku wynika że oba te sprzedawane rowery to nie nówki ;/

 



#4 Xelius

Xelius
  • Użytkownik
  • 39 postów
  • SkądKRK

Napisano 09 czerwiec 2016 - 11:13