Skocz do zawartości


Zdjęcie

Fuji Transonic 1.1 - Opinie


30 odpowiedzi w tym temacie

#21 Michal1906

Michal1906
  • Użytkownik
  • 656 postów

Napisano 14 czerwiec 2016 - 11:30

No dobrze, ale jak takie koła się spiszą kiedy wjade na odcinek asfaltu gdzie jest łata na łacie i dziura na dziurze ? Nie są to głebokie dziury, ale mimo wszystko są. Tak jak mówie asfalt tutaj gdzie mieszkam nie jest idealny. Musze też wziac pod uwage że opona ma 22mm szer. a to na nierowny asfalt nie jest zbyt dobrym rozwiązaniem, prawda?

ps. koła do katowania mam, 2 komplety nawet.

#22 Michal1906

Michal1906
  • Użytkownik
  • 656 postów

Napisano 14 czerwiec 2016 - 11:35

Skąd info. że limit wagowy tych kół to 84kg ? Ja znalazłem, że 81kg.

#23 ROZMIAR

ROZMIAR
  • Użytkownik
  • 3204 postów
  • SkądPoznań

Napisano 14 czerwiec 2016 - 12:18

W jakimś teście tak pisali 185funtów, ale na stronie reynoldsa jednak jest napisane 175 funtów.


7602ede9d85aa0ebmed.png
 
Więcej satysfakcji daje dobra forma niż dobry sprzęt.

logo_phpBB.gif

 
 


#24 1415chris

1415chris
  • Użytkownik
  • 4482 postów
  • SkądSurrey

Napisano 14 czerwiec 2016 - 17:26

Waskie, do tego uber light....

Nie bez powodu zrobili wersje Team.

 

Co do obydwu rowerow, raczej ram, to sie dosc dobrze prezentuja.

W budzecie tych kol, osobiscie, wolalbym cos solidniejszego i tanszego, a roznice przeznaczyc na elektryke (srama).

Jak pisalem, nie przekonuja mnie komponenty Oval-a.

 

Nie lepiej Ci cos poskladac, szczegolnie w tym budzecie?

Z tego co pamietam, masz zippy 303, wiec kola masz juz z glowy.



#25 Michal1906

Michal1906
  • Użytkownik
  • 656 postów

Napisano 14 czerwiec 2016 - 18:54

Rzeczywiście koła już mam, Zippy o których wspominasz. Myśle caly czas o poskładaniu takiego rowerka. Tylko nie jestem pewien czy miałbym na tyle umiejętności oraz cierpliwości.

#26 sirkozi

sirkozi
  • Użytkownik
  • 2297 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 14 czerwiec 2016 - 19:50

SL 1.5 już nie jest tak fajnie pomalowana :) Ale dałeś mi do myślenia tą opcją samej ramy. Cena rzeczywiście przyzwoita. Ciekawe jaka tam jakość karbonu...

ps. porównujesz cene ram Ultimate i SL 1.1 ale zwróć uwage że Ultimate ma już kokpit i sztyce,a rama Fuji jest goła.

 

Licząc na bogato części Syntace carbon, wychodzi i tak taniej z Fuji i (chyba) lżej. ;) Kokpit + sztyca to koło 600E.

 

Ja bym składał skoro masz koła.



#27 ROZMIAR

ROZMIAR
  • Użytkownik
  • 3204 postów
  • SkądPoznań

Napisano 14 czerwiec 2016 - 21:10

Swoja droga czemu boicie się lekkich kół, a ram i innych komponentów nie?


7602ede9d85aa0ebmed.png
 
Więcej satysfakcji daje dobra forma niż dobry sprzęt.

logo_phpBB.gif

 
 


#28 sirkozi

sirkozi
  • Użytkownik
  • 2297 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 14 czerwiec 2016 - 21:29

Tutaj raczej nikt się tego nie boi jeśli limity wagowe nie są zbyt blisko. Rama Canyon Ultimate SLX ma na przykład limit wagowy 120kg (załóżmy 110kg odejmując rower, ciuchy i to co ze sobą wozimy) i ważąc te 80kg nie bardzo widzę czego się bać. Ale jak mam koła o limicie 81kg to trochę zmienia postać rzeczy, prawda?



#29 ROZMIAR

ROZMIAR
  • Użytkownik
  • 3204 postów
  • SkądPoznań

Napisano 14 czerwiec 2016 - 21:51

To zależy jaki współczynnik bezpieczeństwa przyjmuje dany producent :) a tego i tak nie wiemy.

Amerykańskie są bardziej idioto odporne.

Japończycy za to robią o klasę lepiej niż trzeba.

Niemcy za to powiedzą Ci, że ich produkty to już nie to co kiedyś.


7602ede9d85aa0ebmed.png
 
Więcej satysfakcji daje dobra forma niż dobry sprzęt.

logo_phpBB.gif

 
 


#30 Michal1906

Michal1906
  • Użytkownik
  • 656 postów

Napisano 14 czerwiec 2016 - 22:01

Gdzies kiedys czytalem, że takie limity wagowe kół czy ram mają zachowany jeszcze jakiś tam zapas. Czyli jeżeli producent podaje, że koła mają limit do 81kg. to spokojnie jeszcze utrzymają kogoś kto waży o te nawet 2-3 kg więcej. Ile w tym prawdy tego nie wiem. Ja tam bym nie ryzykował.

#31 ROZMIAR

ROZMIAR
  • Użytkownik
  • 3204 postów
  • SkądPoznań

Napisano 14 czerwiec 2016 - 22:32

Ten zapas to właśnie współczynnik bezpieczeństwa.

 

Z takimi kołami w pełni karbonowymi będzie jak jakiś czas temu z karbonową ramą, na początek strach że to pęknie, a teraz nawet grubasy kupują :)


7602ede9d85aa0ebmed.png
 
Więcej satysfakcji daje dobra forma niż dobry sprzęt.

logo_phpBB.gif

 
 




Dodaj odpowiedź