Skocz do zawartości


Zdjęcie

Magik - Przełaj Na Ramie P. Rychtarskiego (Columbus Sl, Campagnolo Athena)

Rychtarski przełaj columbus miedź Magik Campagnolo Athena

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
27 odpowiedzi w tym temacie

#21 Siara_iwj

Siara_iwj

    Zło Konieczne

  • Moderator
  • 2263 postów
  • SkądSheffield

Napisano 14 czerwiec 2016 - 23:29

Hmm...nieco zbyt barokowo jak na mój gust. Wolę chrom. Ale rama, jako rama, ładna, kiedy odejmę sobie w myślach tą miedź.
  • EverRestOnTheBike, er_te i qzn lubią to

 Lekkie. Tanie. Mocne. Wybierz dwa - C. Boardman


#22 axiomax

axiomax
  • Użytkownik
  • 9 postów

Napisano 14 czerwiec 2016 - 23:46

Hmm...nieco zbyt barokowo jak na mój gust. Wolę chrom. Ale rama, jako rama, ładna, kiedy odejmę sobie w myślach tą miedź.

 

Chrom jest wszędzie, na puszkach (samochodach), motocyklach i w kiblu.......a mieć miedź ;) (miało być barokowo -takie faberge - na przekór i do błota).

 

tu masz chrom i chyba mosiądz?

 

tumblr_lh5b98V44J1qbz0dlo1_500.jpg

 

PS

 

Magik też ma chrom - pod miedzią na aluminiowych elementach - osprzęt.



#23 sirkozi

sirkozi
  • Użytkownik
  • 2297 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 15 czerwiec 2016 - 07:42

Świetny pomysł i realizacja. Na mój gust za dużo tej miedzi, np. na napędzie bym nie dawał. Na zębatkach to się częściowo wytrze i nie będzie wyglądać za dobrze.

 

Ciekawy jestem jak to się będzie z czasem zachowywać. Wiesz może? W Gdańsku postawili nam takiego kolosa z miedzianą elewacją i wygląda to po krótkim czasie tragicznie:

1195812-Budowe-wystawy-trzeba-bedzie-sko



#24 Kekacz

Kekacz
  • Użytkownik
  • 1086 postów
  • SkądRzeszów

Napisano 15 czerwiec 2016 - 08:01

Ciekawy jestem jak to się będzie z czasem zachowywać. Wiesz może? W Gdańsku postawili nam takiego kolosa z miedzianą elewacją i wygląda to po krótkim czasie tragicznie:

 

 

Ma prawo zzielenieć :)


Trzepak 

"MAMIL"


#25 kptB

kptB
  • Użytkownik
  • 63 postów
  • SkądWroc

Napisano 15 czerwiec 2016 - 08:28

Zapodaj na http://www.cycleexif.com/- tam chyba nie było jeszcze żadnego roweru z .pl :-)


Cervélo P3 | PlanetX Full Monty SL | GT Zaskar | On-One Pompino V4


#26 Xelius

Xelius
  • Użytkownik
  • 39 postów
  • SkądKRK

Napisano 15 czerwiec 2016 - 09:39

Ciekawy jestem jak to się będzie z czasem zachowywać. Wiesz może? W Gdańsku postawili nam takiego kolosa z miedzianą elewacją i wygląda to po krótkim czasie tragicznie:

1195812-Budowe-wystawy-trzeba-bedzie-sko

 

 

 

Budynek, który przedstawiłeś na zdjęciu nie jest pokryty miedzią. To stal kortenowska o specjalnym składzie chemicznym, na której po wystawieniu na działanie powierzchnia i deszczu samoczynnie pojawi się powłoka ochronna przypominająca rdzę. Miedź patynuje "zielenieje" ale można temu zapobiec pokrywając powierzchnię np. lakierem bezbarwny. 


  • EverRestOnTheBike lubi to

#27 axiomax

axiomax
  • Użytkownik
  • 9 postów

Napisano 15 czerwiec 2016 - 09:49

Budynek, który przedstawiłeś na zdjęciu nie jest pokryty miedzią. To stal kortenowska o specjalnym składzie chemicznym, na której po wystawieniu na działanie powierzchnia i deszczu samoczynnie pojawi się powłoka ochronna przypominająca rdzę. Miedź patynuje "zielenieje" ale można temu zapobiec pokrywając powierzchnię np. lakierem bezbarwny. 

 i tak zrobiłem. miedź jest pokryta lakierem bezbarwnym. Fajnie wyglda rower całkowicie w miedzi nie lakierowanycolnago-master-copper-1.jpg

 

 

colnago-master-copper-6.jpg


  • Xelius lubi to

#28 Gosc_Bullet_*

Gosc_Bullet_*
  • Gość

Napisano 15 czerwiec 2016 - 11:08

Po co amortyzatory! Z jednej strony zdejmuje się wagę -aluminium i dokłada 2x tyle- amortyzatory. Na prawdę na większość terenu nie potrzeba amortyzatora - gdy rama jest na Columbusach. Chyba że jest się kozicą i skacze po skałach albo uprawia zjazd! Stal wspaniale sprężynuje/amortyzuje.

Nie wiem jak zachowuje się carbon w stosunku do stali. Jak amortyzuje, ale obawiam się o trwałość carbonu w terenie. Widziałem parę twarzy po złamanym carbonowym widelcu :( w szosówce. Stal się wygnie i można naprawić (Rychtarski) a plastik/węgiel pęka od razu i nieszczęście gotowe, a naprawa nieopłacalna.

 

Amortyzatory ( konkretnie przedni ) są głównie po to, by koło nie straciło kontaktu z powierzchnią, tego żaden, choćby najbardziej komfortowy widelec sztywny nie zapewni.

Niema rzeczy idealnych, więc nie ma co przekraczać granic fascynacji stalą - może korodować. Za całkowitą cenę naprawy stali kupuję nową, lżejszą ramę alu i jeżdżę dalej na nówce.

O estetyce nie wspominam, bo to rzecz względna, dla mnie kicz.


  • Xelius lubi to



Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Rychtarski, przełaj, columbus, miedź, Magik, Campagnolo Athena