Skocz do zawartości


Zdjęcie

Shockblaze S5 Sl Ultegra

a może jednak S5 Race 105

21 odpowiedzi w tym temacie

#1 shirrer

shirrer
  • Użytkownik
  • 54 postów
  • Skądśląsk

Napisano 09 lipiec 2016 - 21:57

Witam :)

Zakochałem się w rowerku Shockblaze S5 SL Ultegra http://shockblaze.pl/s5-sl-ultegra-4, lecz nie wiem, czy nie wystarczy mi 105ka?

Jestem amatorem, od lat zapieprzam na shimano 600 i wiem, że to jest nie do zdarcia (90 tyś nakręcone)

I tak się zastanawiam, bo nie chodzi mi o wagę, ale precyzję działania i trwałość. 

Mam zamiar kupić nowy rower, i zrobić nim 100 tyś km. 

Nie wiem też jaki rozmiar będzie dla mnie lepszy, a mam 178,5 cm wzrostu. Normalnie, klasyczna rama to dla mnie 560, a ta? 

 

Jakieś sugestie?

 

 



#2 KSiedlaczek

KSiedlaczek
  • Użytkownik
  • 252 postów
  • SkądWrocław

Napisano 10 lipiec 2016 - 19:17

Na moje to rozmiar M, na ultegrze nie jeździłem to się nie wypowiem, chwile niestety jeździłem na 105tce 5800 i czułem się na niej jak za karę, korba jak dla mnie nie była sztywna, klamki dziwnie niewygodne, mimo nowego całego napędu po mocniejszym depnięciu potrafiło zeskoczyć ząbek niżej, czasami prawa klamka miała jakby luźne kliknięcie tak jakby nie było juz czego zrzucać mimo, że byłem w połowie kasety i ogółem to 105tke odradzam :P może trafił mi się pechowy egzemplarz, chociaż rower był w zasadzie nowy, druga sprawa, że jestem od jakiegoś czasu miłośnikiem działania campy, to tylko moje odczucia, może ultegra będzie lepsza ;)



#3 marcin.

marcin.
  • Użytkownik
  • 325 postów
  • SkądBielsko-Biała

Napisano 10 lipiec 2016 - 20:37

rower za 8,5k a koła w nim za 500zł.



#4 Siara_iwj

Siara_iwj

    Zło Konieczne

  • Moderator
  • 2263 postów
  • SkądSheffield

Napisano 10 lipiec 2016 - 22:05

BMC są jeszcze lepsi. Timemachine TMR02 na 105 chodzi ponad 10 tys, a koła Shimano rs010 za 4 stówy :D


 Lekkie. Tanie. Mocne. Wybierz dwa - C. Boardman


#5 shirrer

shirrer
  • Użytkownik
  • 54 postów
  • Skądśląsk