Czy otwór zaślepiony gumką w tych blokach służy do czegoś? Jest tam jeszcze taka ramka z tworzywa. W poprzednich typu Delta pośrodku była śrubka na imbus i też nie wiem po co.
Bloki Look Keo Classic
#2
Napisano 25 lipiec 2016 - 06:58
To pamiętnik położenia, aby przy wymianie bloków ustawić nowe tak jak stare. Warunkiem jest posiadanie butów z czwartym, centralnym otworem w podeszwie jak np. tutaj
Pod gumową zaślepką jest jeszcze plastikowym dynksem z dziurą. Przed montażem bloków wyciąga się gumową zaślepkę, zostawiając plastik. Po ustawieniu bloków plastik przykręca się do czwartego otworu buta, ściąga blok, dokłada zaślepkę i skręca już całość.
Tutaj instrukcja filmowa
https://youtu.be/6qrRVCIoQbw?t=419
"MAMIL"
#3
Napisano 25 lipiec 2016 - 07:21
To pamiętnik położenia, aby przy wymianie bloków ustawić nowe tak jak stare. Warunkiem jest posiadanie butów z czwartym, centralnym otworem w podeszwie jak np. tutaj
Pod gumową zaślepką jest jeszcze plastikowym dynksem z dziurą. Przed montażem bloków wyciąga się gumową zaślepkę, zostawiając plastik. Po ustawieniu bloków plastik przykręca się do czwartego otworu buta, ściąga blok, dokłada zaślepkę i skręca już całość.
Tutaj instrukcja filmowa
Dzięki, pomocny film. Niestety mam dwie dziurki w bucie. Do smarowania tych bloków zwykły wosk wystarczy?
#4
Napisano 25 lipiec 2016 - 07:26
Każdy gęsty smar się nada.
BTW "dwie dziurki" oznacza TYLKO dwie dziurki w całej podeszwie czy dwie dziurki w środkowej części?
Jeżeli masz dwa gwintowane otwory, to to są buty pod "górskie" SPD i bloków szosowych tam nie założysz. Jeżeli masz trzy śruby ustawione w trójkąt i dodatkowo dwa w środkowej części, masz buty dwusystemowe (szosa+MTB), ale tych lookowskich zaślepek raczej tam nie użyjesz.
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
#6
Napisano 25 lipiec 2016 - 08:34
Ale czekaj, chyba nie chcesz smarować całych bloków? Wystarczy odrobina smaru na gwinty w śrubach, żeby się nie zapiekły - samych bloków nie smarujemy.
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?