Skocz do zawartości


Zdjęcie

Co myslicie o rowerach Felt?


18 odpowiedzi w tym temacie

#1 Takjest

Takjest
  • Użytkownik
  • 3 postów
  • SkądZgierz

Napisano 24 październik 2007 - 23:22

Cześć chłopaki. Mam pytanko bo chciałem sobie sprawić jakąś przyzwoitą szosę. Będę miał chyba możliwość sprowadzenia sobie sprzętu z USA i na ebayu znalazłem coś takiego...
http://cgi.ebay.com/...1QQcmdZViewItem
Myślałem też o Treku 1500, cena na ebayu czasami $800 ale powiedzmy, że normalnie też około $1000. Co myślicie o tym Felcie? Jestem amatorem, ale wciągnęło mnie to i chciałem coś co mi chwilę posłuży. Macie może jakieś inne propozycje w podobnej klasie?
Zastanawia mnie też rozmiar. Mam 180 cm i jeżdżę na 56. Jakbym wziął 54 to dałoby radę na tym jeździć czy lepiej trzymać się 56? Nigdy nie jeździłem ani nie przymierzałem 54.

#2 orlowski

orlowski
  • Użytkownik
  • 33 postów

Napisano 25 październik 2007 - 08:17

Felt jest dobrą marką. W twoim przypadku (wzrost 180cm)ten konkretny rower będzie za mały. Oprócz wysokości ramy zwróć uwagę na jej długość. Przy twoim wzroście i proporcjonalnej budowie będzie to 57cm (TT). Przy ramach typu slooping jest to wielkość
wirtualna mierzona w poziomie.

#3 kr1zje

kr1zje
  • Użytkownik
  • 1165 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 25 październik 2007 - 09:59

Też mam 180cm wzrostu i ja np. śmigam na ramie 52 sloop [dł. ramy 535mm], ale trzeba brać także pod uwagę wiele innych rzeczy, dł. ramienia korby, geometria ramy, dł. mostka, geometria kierownicy, sztyca z cofniętym jarzmem do tyłu lub zwykła,itp.

Moja pozycja jest bardzo agresywna 8-) Ten konkretny felt jeśli chodzi o ramę to dał by rade, ale musiałbyś odsunąć siodło do tyłu oraz na wstępie wymienić mostek bo ten będzie za krótki, 120(130)mm powinno wystarczyć.

Pewnie inni się ze mną nie zgodzą, i będą uporczywie twierdzić że to za mała rama, itd. ale ja przedstawiłem tylko swój punkt widzenia.

#4 Gosc_Jelitek_*

Gosc_Jelitek_*
  • Gość

Napisano 25 październik 2007 - 10:57