Skocz do zawartości


Zdjęcie

[Rower] Wyrwało Przerzutkę Tył Rose Pro Sl 2000


18 odpowiedzi w tym temacie

#1 rowerzystaPomocy

rowerzystaPomocy
  • Użytkownik
  • 32 postów

Napisano 25 wrzesień 2016 - 15:09

Cześć, rower kupiłem w lutym. Dziś podczas drogi powrotnej z przejażdżki nagle tylna przerzutka trzasnęła i efekt jak na zdjęciach. Wciągnęła się w koło ale jakoś żadna szprycha nie wypadła, jedna jest minimalnie podkrzywiona, nie widać na pierwszy rzut oka. Nie znam się na technikalniach więc fachowo nie nazwę tego co się ułamało ale widać w którym to jest miejscu. Również ramie się dostało, jest minimalnie wkląśnięta od strony koła i zdarł się troche lakier. Także na pewno do wymiany przerzutka ale czy łańcuch to nie wiem.. wyplątałem go jakoś z koła i ogólnie wygląda ok.

 

Czy komuś zdarzyło się coś takiego ? Czy to może jakaś wada fabryczna, jest szansa reklamacji ? Rower jest na gwarancji, tylko że muszę go wysyłać do Niemiec, bo to Rose.

 

Patrzę na części zamienne:

ROSE PRO SL-2000 BIKE NOW! w niskich cenach w internetowym sklepie rowerowym
Shimano 105 RD-5800 - widzę dwie wersje - GS i SS, która jest moja?

HG-6001 - nie widzę takiego łańcucha w sprzedaży



#2 renton

renton
  • Użytkownik
  • 430 postów

Napisano 25 wrzesień 2016 - 16:18

Model przerzutki masz wybity na niej z tyłu. GS to długi wózek, SS - krótki.Jak masz kasetę z największą koronką 32 to pewnie jest GS, jeżeli 28 możliwe ,że jest SS.
Łańcuch to CN HG600, później numerowany jako HG 6001.


Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka



#3 soar

soar
  • Użytkownik
  • 219 postów

Napisano 25 wrzesień 2016 - 16:42

jestem pewien że widziałem tu podobny przypadek, też w rowerze tej marki. Poszukaj.



#4 rowerzystaPomocy

rowerzystaPomocy
  • Użytkownik
  • 32 postów

Napisano 25 wrzesień 2016 - 17:49

Na przerzutce jest napisane RD-5800 Japan VIA, nic więcej. Kaseta 11-32. Odległość dziurek na kółka w przerzutce: 8,6cm, nie wiem co to za model nada..