Witam, wydawało mi się, że z sensem napisałem to pytanie o obręczy ale może nie do wszystkich jestem w stanie dotrzeć nie mniej jednak dzięki za odpowiedź.
W między czasie doszedłem do tego, że piasty mają standardowe mocowane szprych, że tak się wyrażę więc większość jak nie wszystkie obręcze szosowe z 4 otworami do nich podejdą.
Czasem mam zajawkę coś pokombinować, podłubać a w tym konkretnym przypadku mógłbym zmienić obręcze na lżejsze i od nowa zapleść koła tylko musiałbym kupić nowe obręcze i prawdopodobnie szprych, kwestia wyboru i opłacalności.
Co do zmiany kół i sprzedaży ich to na prawdę jak widzę jacy ludzie do mnie piszą i jak chcą urwać cokolwiek mimo iż ceny są to mam dość po prostu i to nie zadzwoni i nie obgada tylko będzie pisał, dupę zawracał 5 dni i tak nie kupi bo jest dziadem bez hajsu albo by najlepiej chciał okazyjnie, tanio i w ogóle z bonusem w postaci ciepłej kąpieli i masażu przy towarze wartym 8 dych i mniej.
A te kółka nie są najwyższych lotów ale za 150 zł ich nie oddam więc pomyślałem o przeróbce, zobaczymy.
Generalnie jak macie jakieś swoje typy odnośnie obręczy szosowych w jakimś sensownym przedziale cenowym, powiedzmy 100-120 zł szt. to będę wdzięczny za info.
Z kołami jak miałbym coś modzić to chciałbym zejść poniżej 1800 g.
Piasty są na maszynach, rozebrałem i wyczyściłem tył i nie mogę mu nic zarzucić więc można je śmiało wykorzystać, w głównej mierze chodzi ciężar obręczy i szprych, tu jest co zbijać.