Skocz do zawartości


Zdjęcie

B'twin Triban 520


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 sobolek

sobolek
  • Użytkownik
  • 2 postów

Napisano 04 październik 2016 - 08:03

Kupiłem ostatnio Tribana i mam kilka złotych na możliwy tuning, jednak nie znam się kompletnie na sprzęcie, jaki mam i jaki powinienem mieć.

Co wg Was powinienem zmienić i na co?



#2 ROZMIAR

ROZMIAR
  • Użytkownik
  • 3204 postów
  • SkądPoznań

Napisano 04 październik 2016 - 08:16

Regulamin działu "nasze rowerki" http://szosa.org/top...-nasze-rowerki/

7602ede9d85aa0ebmed.png
 
Więcej satysfakcji daje dobra forma niż dobry sprzęt.

logo_phpBB.gif

 
 


#3 mess

mess

    tłuścioszek

  • Użytkownik
  • 2692 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 04 październik 2016 - 08:24

najlepiej nic nie zmieniaj, zamorduj ten rower i kup nowy/lepszy :)



#4 Gosc_Nikt Ważny_*

Gosc_Nikt Ważny_*
  • Gość

Napisano 04 październik 2016 - 10:30

Jeśli kolega kupił zupełnie nowego Tribana 520, to przecież spokojnie można na nim pojeździć. Gdybym to ja miał coś w nim zmieniać, to na pewno korbę, klamkę i przednią przerzutkę na 2 rzędową. Wielu użytkowników narzeka też na słabej jakości koła.



#5 Siara_iwj

Siara_iwj

    Zło Konieczne

  • Moderator
  • 2263 postów
  • SkądSheffield

Napisano 04 październik 2016 - 13:20

Klocki i może opony na start. Klocki na pewno. Nic więcej, to nowy rower.

 Lekkie. Tanie. Mocne. Wybierz dwa - C. Boardman


#6 roweras88

roweras88
  • Użytkownik
  • 725 postów

Napisano 04 październik 2016 - 13:48

Gdyby ktoś potrzebował to mam dziewiczą klamkomanetkę Sora ST-3500 2s - nie zdjęta z nowego roweru,tylko po prostu nówka,nigdy nie montowana ani nie używana.

#7 Dr0zda

Dr0zda
  • Użytkownik
  • 269 postów

Napisano 04 październik 2016 - 13:53