Skocz do zawartości


Rower Na Co Dzień I Dylemat


3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gosc_brot_*

Gosc_brot_*
  • Gość

Napisano 07 październik 2016 - 05:48

Mam budżet na rower do max 3500 tys zł. Zastanawiam się nad zakupem jakiegoś lepszego sprzętu do jazdy na co dzień. Mieszkam w regionie gdzie jest sporo wzniesień, spadów, gór i pagórków. Obecnie mam jakiś marketowy, ale jest piekielnie niewygodny.

 

Zastanawiam się obecnie nad rowerami dwóch marek:

Giant: http://www.dobrerowe...l/rowery/0,trek

Trek: http://www.dobrerowe.../rowery/0,giant

 

Dodam jeszcze, że przy wzroście 182 cm ważę 80 kg. Będę wdzięczny za podpowiedzi, sugestie itd.



#2 newjunior

newjunior
  • Użytkownik
  • 158 postów

Napisano 08 listopad 2016 - 19:50

Mam budżet na rower do max 3500 tys zł. Zastanawiam się nad zakupem jakiegoś lepszego sprzętu do jazdy na co dzień. Mieszkam w regionie gdzie jest sporo wzniesień, spadów, gór i pagórków. Obecnie mam jakiś marketowy, ale jest piekielnie niewygodny.

 

Zastanawiam się obecnie nad rowerami dwóch marek:

Giant: http://www.dobrerowe...l/rowery/0,trek

Trek: http://www.dobrerowe.../rowery/0,giant

 

Dodam jeszcze, że przy wzroście 182 cm ważę 80 kg. Będę wdzięczny za podpowiedzi, sugestie itd.

 

linki popraw, bo mi się otwiera większy asortyment rowerów, a nie konkretny rower



#3 m.arek

m.arek
  • Użytkownik
  • 170 postów

Napisano 15 listopad 2016 - 19:26

Za 3.5 mln to nie musisz się ograniczać z niczym ;)

#4 Cyklo Ziutek

Cyklo Ziutek
  • Użytkownik
  • 1050 postów
  • SkądPuławy

Napisano 16 listopad 2016 - 07:16

Kup sobie fitness Treka, Gianta albo Meridy i będziesz zadowolony. Znacznie mniejsze opory niż mtb. Późna jesień, zima i wczesna jesień zakładasz sobie oponki 700x33c lub 35c i spokojnie masz rower całoroczny. Wygodny do miasta i możesz spokojnie pojeździć w terenie typu las, drogi gruntowe.

A jak preferujesz turystykę w terenie i na szosie to jakąś przełajówkę. Wtedy będziesz zmieniał opony (koła) na szosę na 70x25c. Niestety nie są tanie i w tej samej cenie fitness pewnie będzie na lepszym osprzęcie.

Wszystko zależy od tego czy więcej robisz km na szosie, czy po terenie. 





Dodaj odpowiedź