Skocz do zawartości


Zdjęcie

Koła Dla Mnie... Pomożecie Wydać Kasę?


4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Marcinoo

Marcinoo
  • Użytkownik
  • 1 postów

Napisano 17 październik 2016 - 12:31

Cześć

 

zwracam się do bardziej doświadczonych ode mnie w sprawie kół. Wiem, że temat wałkowany, ale każdy ma inne upodobania/oczekiwania/starty/wagę/ itd. Więc liczę na pomoc. Zanim jednak o kołach to trochę o mnie:

79 kg wagi (na roztrenowaniu) w okresie startowym 76 kg.

Tak żeby przybliżyć "Girę" to na Skoda Bike Challange na 120 km średnia w peletonie i na czole 36 km/h. W tri solo na dystansie 1/2 34km/h. Wiem, że mało, ale cały czas się rozwijam. Jestem raczej świeży na szosie, dupa nie wysiedziała jeszcze tyle co Wasza :) (3 sezon szosy) 

Starty to przede wszystkim TRI, ale na szosie, a nie na TT. Zdarzają się mi też wyścigi w grupie po płaskim.

 

Nie mam doświadczenia w kwestii kół, jeżdżę na aluminiowym Focusie na osprzęcie 105 z pancernymi kołami (łączna waga sprzętu to koło 10 kg.)

 

Szukam kół czasowych pod starty TRI z możliwością startów w peletonie, najlepiej pełen carbon (tak abym mógł je przenieść później na swój new carbon best ever bike, kiedyś..) stożki min 35

Budżet max 3000

Najlepiej nówki, choć wiadomo w tej cenie trudno znaleźć czysty carbon przy tym profilu. Mogą być pod szytki ale nie muszą. Przy czystym Carbonie- szytki.

Nie interesuje mnie sprowadzanie kół z AlliExpress, jak i również budowanie z komponentów różnych producentów. Do Chińczyków podchodże bardzo niechętnie, ale nie mówię nie. Nie jeździłem więc trudno mi się wypowiedzieć, wolę jednak sprawdzone brand'y.

 

Moje typy:

Trudno mi jednak przy tych NoLimited odpowiedzieć czy to czysta chińszczyzna, czy coś więcej. Zawsze jest możliwość gwarancji i reklamacji - polska dystrybucja. Poza tym widziałem jakiś czas temu te kółka w promocji, więc pewnie jest jeszcze coś do utargowania.